|
Autor |
Wiadomość |
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-05-11, 15:37 [D2 FL ALL
] Wymiana licznika
|
|
|
Witam, w moim pasciu- diesel - szwankuja wyswietlacze przebiegu i godziny, kupilem sobie sprawny licznik z benzyny i pytanie czy mozna je zamienic? Oczywiscie kodowanie, immo i takie tam wlacznie z przelutawaniem pamieci ogarne bez problemu. Pytanie czy jest sens? Czy lepiej wymienic wyswietlacze - tylko ze one sa klejone a to dla mnie problem... Tarcze przeloze, tylko pytanie jak z obrotomierzem, czy kodowanie na diesla zalatwi sprawe? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
SPAM-tomkom1 [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-05-12, 13:13
|
|
|
szeryfisch, tak kodowanie zalatwi sprawe.niewarto bawic sie w wymiane samych szkielek bo to i ciezko i zadko kiedy sie udaje...nie pamietam do konca jak to jest w a8 ale np w c4 wystarczylo przelutowac pamiatki z jednego do drugiego i nawet kodowanie bylo zbedne.co najciekawsze nawet zegraki wskazywaly wladsciwie mimo zmiany z pb na diesla.oczywiscie tylko skala obrotka nie byla wykorzystywana w calosci hihihih |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-05-12, 20:21
|
|
|
no wlasnie jutro przelutowuje pamiątki i przekladam tarcze. Mysle ze bedzie dzialac...
[ Dodano: 2011-05-17, 22:24 ]
informuje ze operacja sie udala. Mam pieknie swiecace wyswietlacze, w koncu wiem ktora godzina. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
Piotr_Bocian [Usunięty]
|
Wysłany: 2017-01-24, 11:46
|
|
|
Sorka, że odświeżę starego kotlecika, ale chcę zrobić podobny myk u siebie, bo również mam problemy z wyświetlaczami w FLu i nie tylko, a nie chcę zakładać nowego tematu, wolę się upewnić. Powiedz mi, po przelutowaniu pamięci do innych zegarów nie miałeś żadnych problemów np. z błędami itp.? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-01-24, 12:23
|
|
|
Piotr_Bocian napisał/a: | Powiedz mi, po przelutowaniu pamięci do innych zegarów nie miałeś żadnych problemów np. z błędami itp.? |
a w czym problem? Wchodzisz Vagiem i błędy usuwasz |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Piotr_Bocian [Usunięty]
|
Wysłany: 2017-01-24, 16:19
|
|
|
W tym problem, że czasem jak Ci się źle zapisze CHECKSUM, to pojawiać się zaczną błędy, których albo nie skasujesz, albo skasujesz a po jakimś czasie znowu powrócą. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-01-24, 19:27
|
|
|
Ja u siebie podpinalem 3 liczniki i bledy kasowalem, nie bylo problemu suma summarum jutro zakladam przeprogramowanego na EU anglika, ktkry zostal zregenerowany w ASO i jest jak nowy.
http://www.a8team.pl/d2-f...nie-vt22074.htm |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Piotr_Bocian [Usunięty]
|
Wysłany: 2017-02-08, 18:05
|
|
|
No a u mnie kolego sympatyczny niestety próba przegrania wsadu bezpośrednio zakończyła się niepowodzeniem. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |