|
Autor |
Wiadomość |
telmax
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 97 Skąd: Kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2015-01-08, 12:45 [D2 preFL ALL
] A8 D2 4.2 cały czas komunikat spalona żaró
|
|
|
Witam!
Wszystkie żarówki wymienione zgodnie ze specyfikacją kilka razy. Po włączeniu postojówek ok, jak przejdę na mijania wyskakuje komunikat, auto ma xenony oryginalne ale nie wiem czy były od początku bo nie ma poziomowania i spryskiwaczy, wydaje mi się że to w nich problem, jak to rozwiązać. Jakiś rezystor wlutować gdzieś? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-08, 12:51
|
|
|
Rozkoduj VIN lub zczytaj kody z wlepki w bagażniku tam ci powinno wyjśc czy miałes xenony czy nie. W tym roczniku bywały oryginalne ale nie stosowali żadnych samoziomowań ani nie musieli dawać sprysków(choć w A8 czesto były stosowane spryski wraz z xenonami)
Rozumiem że jestes pewny iż komunikat dotyczy własnie świateł mijania? W Przedlifcie FIS drze tylko na te światła i stopu bo na jakies pozycyjne czy kierynki nie pokazuje błedu. |
|
|
|
|
|
|
|
telmax
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 97 Skąd: Kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2015-01-08, 12:58
|
|
|
hamulce to napis bremslicht na fisie a przekreślona żarówka to inna spalona wiem z innego A8 którym jeździłem |
|
|
|
|
telmax
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 97 Skąd: Kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2015-01-08, 13:00
|
|
|
Chodzi 100% o mijania przód bo tył wymieniane kilka razy ale co zrobić jak jest xenon i świeci normalnie |
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-01-08, 14:01
|
|
|
któryś z żarników musi już się kończyć, spróbuj zamienić je stronami |
|
|
|
|
telmax
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 97 Skąd: Kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2015-01-10, 20:13
|
|
|
Czytałem na innym forum że należy gdzieś rezystor wlutować, a czy to wina żarnika, czy bardziej przetwornicy? |
|
|
|
|
|
|
|
telmax
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 97 Skąd: Kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2015-01-18, 05:32
|
|
|
Nowe żarniki i to samo więc w czym problem <niewiem> |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-01-18, 11:11
|
|
|
Wina przetwornicy, można kombinować z opornikiem ale lepiej nabyć przetwornice.
Jakie masz przetwornice?
Miałem podobnie jak miałem uszkodzony przewod do zarnika. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |