Autor |
Wiadomość |
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-09-01, 15:03 [D2 preFL ALL
] Problem z pompą ABS u
|
|
|
Takie coś mi komp pokazuje
Macie panowie jakiś patent na naprawę czy tylko wymiana na inną używke? Zdarza się że kontrolki gasną na jakiś czas |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-09-09, 20:48
|
|
|
bezpiecznik ok okablowanie ok ? |
|
|
|
|
|
|
|
zanjac
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jack
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 07 Kwi 2018 Posty: 61 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2018-09-12, 21:17
|
|
|
Kolego, wymień na sprawdzoną używkę lub prześlij do regeneracji, walczyłem z tym A8 D2 4.2 i dopiero wszystko ustąpiło po regeneracji.
http://www.diagkompcar.pl...abs-asc-esp.htm |
_________________ życie jest za kruche i za krótkie aby na wszystkim oszczędzać.
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-09-13, 16:38
|
|
|
dokładnie...przy tym błędzie najlepiej zrobić jak kolega zanjac, wyżej napisał... Ja w D2 miałem to samo i dopiero po wymianie błąd zniknął.
Z doświadczenia mogę polecić tylko...jak kupisz używkę, to żeby ją przetestować podepnij się pod kostkę pompę ulokuj gdzieś luzem pod maską (koło zbiorniczka) i przejedź się kilka metrów. Jeśli błąd abs/esp zniknie z zegarów i fis to używka ok.
Czas ludzie robią tak, że od razy wywalają starą, podłączają nową pod przewody a po odpaleniu zonk...i od nowa |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-09-13, 18:02
|
|
|
Już zakupiłem od Damiana (Fossa), jeszcze nie miałem czasu założyć ale myślę że powinno być ok
[ Dodano: 2018-09-14, 18:34 ]
A takie pytanie, czy ja dobrze rozumie że wystarczy tylko samą elektronikę w pompie ABS-u przełożyć? Nie trzeba rozpinac przewodów hamulcowych? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-09-15, 07:26
|
|
|
tak |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-09-15, 16:50
|
|
|
Przełożyłem sam sterownik w pompie ale nie wiele to pomogło, wychodzi na to że muszę cała pompę wymienić, a taki silniczek z tyłu pompy to co to takiego, może to on nawalił? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2018-09-16, 00:37
|
|
|
W mercu miałem tak, że padł silnik w pompie. Komutator był zaolejony czy mokry i wyheblowało szczotki. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-09-16, 07:57
|
|
|
kolego twój problem to może być też zasilanie do pompy nie koniecznie pompa pisałem ci o tym wyżej .
Daj plusa bokiem sprawdzisz czy to to .
A jak nie pomoże to czepiaj się pompy |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-09-16, 08:42
|
|
|
Znaczy się że na ten silniczek cały czas powinno być napięcie? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-09-16, 19:26
|
|
|
w głównym wtyku ma być napiecie a jeśli tam będzie ... |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-09-18, 07:42
|
|
|
A wiesz może który na którym pilnie?
[ Dodano: 2018-09-22, 21:28 ]
rozwiązałem problem , dziś wymieniłem całą pompe, lampki pogasły i abs wkońcu działa , ale nie był bym sobą gdy bym nie rozebrał uszkodzonej pompy, okazało sie że elektronika jest sprawna a uszkodził sie ten silniczek który jest z tyłu pompy, po jego rozebraniu ukazał sie zaolejony wirnik i wykończone szczotki i z tą te problemy |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
|