Autor |
Wiadomość |
justinos1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2FL
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 04 Gru 2011 Posty: 131 Skąd: Chojnów
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-12-28, 17:21
|
|
|
justinos1, ten kabelek z aukcji w zupełności ci wystarczy. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2012-01-09, 20:21
|
|
|
Witam koledzy. Ostatnio mam problem ze swoim kabelkiem, a mianowicie. Mam polskiego vaga 2.5 i 4.9 i ostatnimi czasy strasznie mnie rozłącza. Problem w tym że żaden inny program nie chce działać na moim kabelku. Zatem przymierzam siędo kupna nowego kabla i tu moje pytanie jak sprawuje się program VWTool. Pytanie moje do tych którzy może używają lub wiedzą coś o tym programie. Z góry dziękuję.
Pozdro. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-01-09, 23:31
|
|
|
vwtoola używam od dawna, ze zwykłym kablem OBD jak i 2x2 nie miałem problemu
interfejsy były viakena i jeszcze jakiś
apropo długości kabla, zwykły interfejs viakena na RS ma hektary kabla, USB z innej firmy
za 20-30pln też z 1,5min
ocb? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2012-01-10, 04:59
|
|
|
Dzięki maciu, Właśnie zamówiłem kabelek Viakena z comanderem 1.4 fuul i chyba vwtool-sem. zobaczę jak to będzie się łączyć. Choć muszę przyznać, że kusił mnie od nich skaner ale dałem sobie z nim na razie spokój.
Właśnie coś takiego:
http://viaken.pl/pl/diagn...er-14-full.html
Jeszcze raz dzięki za odpowiedź i pozdrawiam. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
Grain
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 241 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2012-02-28, 20:51
|
|
|
daro72, proszę napisz jak sprawuje się ten sprzęt bo też muszę cośtakiego zakupić, czy w tej cenie jest kabel razem z programem? |
_________________ Było S8....:(
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2012-02-28, 22:27
|
|
|
Sprzęt może i sprawuje się dobrze ale ja go nie potrafię ogarnąć. Lub moje auto nie trawi tego programu. Jest sam kabel a potem przesyłają ci link do programu do ściągnięcia. Jest tylko jeden szkopuł programu. trzeba wyłączać antyvira bo wykrzykuje jakiegoś robaczka. U mnie na pewno zagości następny kabelek ale jeszcze nie wiem jaki. Mam już dwa więc będzie pewnie i trzeci. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
Rapik
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 310 Skąd: G-dz
|
Wysłany: 2012-02-28, 22:33
|
|
|
To ja się podłącze do tematu.
Od dawna korzystam z takiego interfejsu :
http://allegro.pl/vag-com...2155363016.html
Jednak pracuję na VWTool w wersji Angielskiej.
Czy ktoś może podać do działającej i stabilnej wersji tego programu w języku ojczystym?
Oraz nie wiem dlaczego VAG-COM przy pomocy tego interfejsu nie chce się łączyć z samochodem, podczas kiedy VWTool robi to bez problemu (konfiguracja prawidłowa). |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2012-02-28, 22:49
|
|
|
Ja u siebie na obydwu kablach nie mogę połączyć się z autem za pomocą vag-com. Jeden kabelek to polski Vag 2,5/4,9, a drugi to właśnie vag comander 1.4 ful. Ale żaden z nich nie obsługuje żadnego programu Vag-coma w każdej wersji. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
Marek_a8
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 23 Skąd: Kędzierzyn Koźle
|
Wysłany: 2012-03-05, 18:05
|
|
|
mam to samo co u ciebie nie moge się polączyć |
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-03-29, 08:51
|
|
|
lukas28 napisał/a: | siedzialem 3 dni i nie polaczylem sie z autem |
może styki nie dotykały się , temu nie mogłeś się położyć , zdejmij prawy boczek z tunelu środkowego , wymacaj gniazdo od waga , przytrzymaj palcem od dołu gniazdo żebyś nie wcisnął go pod tunel środkowy jak będziesz podłączał waga i wciskaj , mi też czasami nie chce się wag podłączyć i jak za mocno wcisnę to gniazdo się wypina i wpada pod tunel środkowy , czasami uda się je wyciągnąć z powrotem , a czasami muszę boczek wyjąć i przytrzymać palcem i delikatnie przy dusić wtyczkę to wag się łączy , a czasami delikatnie wystarczy wsadzić i działa :mrgreen: |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2012-03-30, 13:01
|
|
|
Ja mam kabelek z allegro za jakies 60 dyszek, vag-com 311.2 i wszystko działa jak należy, natomiast ważne jest żeby przy instalowaniu sterowników interfejsu przeczytać jak się to robi, bo czasami , np w Vista, lub laptopy chyba Acera lub Asusa nie pamietam potrzebuja czegoś tam jeszcze żeby zrobić w systemie. Przy każdym kablu powinna być instrukcja instalacji sterowników i podłączenia Vaga- ważne też jest np żeby podłączać pod ten sam USB co instalowany był interfejs, później należy zrobić test portu COM zatwierdzić i wszystko hula
Pozdro |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
|
|
|
|
|