|
Autor |
Wiadomość |
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-10-22, 16:58 [D2 00 4.2PB/LPG
] Stuki w prawym kole
|
|
|
Witam Wszystkich. Prośba o radę, a mianowicie niedawno wymieniałem 2 banany, bo oczywiście stukało w prawym kole, dość mocno.Faktycznie wachacz był już strasznie luźny, wymiana 2 nowe lemfo i niestety stuk dalej pozostał. Może delikatnie słabiej stuka i nie tak często no, ale doskwiera mi to cały czas. Słyszalne jest to tylko na dużych dziurach, przy spadku koła, mam wrażenie.Oczywiście wg. mechaników, stacji diagnostycznej wszystko w zawieszeniu ok.Dodam, że mam twarde zawieszenie (sprężyny od S), amortyzatory prawie nowe.To jest jakby podwójne uderzenie, stukniecie w kole. Może ktoś spotkał się z czymś takim?Będę wdzięczny za każdą sugestię, bo skoro fachowcy rozkładają ręce to człowiek głupieje :-) pozdrawiam |
_________________ 4.2 ASG 299 km katalizatory.
Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8
-------------
|
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-10-22, 17:23
|
|
|
Górne mocowanie amortyzatora bym sprawdził |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-10-22, 17:34
|
|
|
Sprawdź sobie czy odbojnik w amortyzatorze ci się nie zsunął, u mnie też miałem takie stukanie i winny był odbojnik. Po podciągnięciu go do góry przestało stukać. ;-) |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-10-22, 17:51
|
|
|
ok to już jakiś trop.szczerze to samochód mam 3miechy i w sumie to ja tych amortyzatorów nie wymieniałem, tylko poprzednik.a czy na diagnozie w stacji diagnostycznej to nie powinno wyjść? bo takową miałem również robioną i oprócz procentowego zużycia (70%) nic więcej nie powiedzieli.rozumiem, że do sprawdzenia górnego mocowania i tego odbojnika trzeba rozpinać amortyzator?czy jakieś sprytne oko to wyłapie :-) ?bez rozbierania |
_________________ 4.2 ASG 299 km katalizatory.
Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8
-------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |