Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] VCDS możliwości i sztuczki?  
Autor Wiadomość
Th0mekk 
Użytkownik



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 46
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2013-08-12, 15:42   [D2 preFL ALL ] VCDS możliwości i sztuczki?

Jako amator chciałbym poradzić się bardziej doświadczonych kolegów o inne możliwości vcds niż tylko diagnostyka, czy w preFL można się pobawić w kodowanie czy raczej jest tam małe pole do popisu? Jeśli można coś odblokować, poprawić itd to dajcie znać ;)
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2013-08-12, 22:04   

W zestawie wskaźników mozesz zmienić język fisa.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2013-10-15, 20:41   

Odświeżam temat , koledzy znacie jakieś ciekawe opcje do zakodowania do audi d2 lift , jezdzac audi TT moglem zakodowac sobie nowe funkcje w programie BASECODE , chciałbym np domykanie szyb z kluczyka , miganie kierunkow przy otwieraniu/zamykaniu auta
 
 
konrado001 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35
Dołączył: 26 Paź 2012
Posty: 92
Skąd: Głogów
Wysłany: 2013-11-15, 01:00   

Kolego te rzeczy które opisujesz to spokojnie VAG 311 i kabel za 30zł ;) musisz poczytać o softcoding. Było na forum, ogolnie należy zliczać wartości poszczególnych opcji i wprowadzać sumy. spokojnie do zrobienia. Jak dobrze pamietam operacje wykonywać w grupie 17 trzeba, w instruments.. Pozdrawiam
 
 
pawel27 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Pawel
Jeżdzę: s8
Dołączył: 11 Kwi 2014
Posty: 35
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-02-08, 09:54   

Panowie, w sobotę bawiłem się vagiem w swojej esce. Zmieniłem język, włączyłem automatyczną blokadę centralnego zamka pow 20 km/h. Chciałem również włączyć otwieranie pojazdu dwustopniowe (jedno kliknięcie drzwi kierowcy, a dwa całe auto). Niestety stało się coś dziwnego - opcja odwrotna. Przycisk na kluczyku służący do otwierania auta zaczął zamykać samochód, a ten od zamykania otwierać. Co gorsze, samochód zamiast otwierać się na dwa kliknięcia to zamykał się na dwa klikniecia. (tzn. po wciśnięciu przycisku najpierw zamykały się drzwi kierowcy a po drugim "klik" całe auto. Powróciłem do poprzednich ustawień i włączyłem tylko blokadę zamka pow. 20 km/h - czy ktoś może wskazać przyczynę dziwnego zachowania centralnego?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-08, 10:14   

Jaki kabelek? Próbowałeś ponownie drugi raz to ustawić?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
pawel27 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Pawel
Jeżdzę: s8
Dołączył: 11 Kwi 2014
Posty: 35
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-02-08, 12:40   

tak próbowałem, bez zmian. Mam dwa kable i ELM na bluetooth. Jeden kabel taki tani (40 zł na allegro - łączy się ze wszystkim) oraz drugi jakiś lepszy ponoć. Tylko ten za 40 zł łączy się z każdym modułem :D .
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-08, 12:57   

A masz coś pokroju VCDS? Te tanie kable zazwyczaj są mega problematyczne. Nawet klon VCDS miewa problemy i błędy ale jest chyba najtańszym w miarę sprawnie działającym VAGiem do A8...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
pawel27 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Pawel
Jeżdzę: s8
Dołączył: 11 Kwi 2014
Posty: 35
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-02-08, 13:09   

tak, przy czym uczciwie muszę napisać, że ten najtańszy żadnych problemów do tej pory nie sprawiał. Wszystko się udawało. Jeszcze jak miałem mocno zmodzoną s4 c4 to wszelkie logi, parametry odczytywał bezbłędnie. Jedyny szkopuł to tylko z tym zamykaniem
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-08, 13:40   

No nie masz co porównywać do S4 C4 komunikacji w A8 :) Ale tanie kable miewają swoje humory.

Może sterownik też nie jest jakiś w idealnym stanie i coś pierniczy. Sam mam otwieranie selektywne i bardzo lubię ta funkcję. W d2 nigdy się z nią nie spotkałem...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
pawel27 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Pawel
Jeżdzę: s8
Dołączył: 11 Kwi 2014
Posty: 35
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-02-08, 15:00   

wydaje mi się, że problem może leżeć w numerze kodowym. Popróbuje jeszcze...co zaś do diagnostyki 100% racji. Czy ktoś ustawiał w d2 selektywny centralny?
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2016-02-08, 18:08   

Ja mam tak ustawione, ale co prawda w D3 jeśli to pomoże mogę sprawdzić kodowanie, ale w którym bloku ??

EDIT 35 centralny zamek
 
 
pawel27 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Pawel
Jeżdzę: s8
Dołączył: 11 Kwi 2014
Posty: 35
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-02-09, 08:34   

w d3 wiadomo, że śmiga. Szukam kogoś kto potwierdzi w d2
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-02-09, 09:18   

+00004 w kodowaniu to niby selektywny centralny zamek. Nie mam akurat d2 na składzie wiec nie sprawdze. Mozliwe ze to tylko do FL
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-02-09, 15:16   

szeryfisch napisał/a:
+00004 w kodowaniu to niby selektywny centralny zamek. Nie mam akurat d2 na składzie wiec nie sprawdze. Mozliwe ze to tylko do FL


u mnie to działa w fl, nie wiem jak w pre-fl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.