Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] osłony przekładni kierowniczej problemy /  
Autor Wiadomość
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2021-05-15, 10:38   [D2 preFL ALL ] osłony przekładni kierowniczej problemy /

Czołem,

Zabrałem się za wymianę końcówek wewnętrznych drążków kierowniczych.
Pierwszy problem to odkręcenie prawej końcówki tak by nie napierać na przekładnię.
Lewa ma wycięcie na klucz 22 i można łatwo kontrując odkręcić a prawa ma mocowanie amortyzatora którego za nic chwycić się nie da - jak rozwiązaliście problem. Myślę nad wypawaniem jakiegoś uchwytu.

Druga sprawa to osłony. Kupiłem dedykowane końcówki lemfordera ale one mają inny rozmiar miejsca mocowania gumy osłony.
Stary drążek ma średnicę 20 i niecałe 19 we wcięciu a nowy średnicę 22 i prawie 20 we wcięciu, które na dodatek jest wąskie.
Mogę kupić nowe osłony ale, widzę wszystkie są podobne jak moja stara, nie ma tam ząbka który wchodził by w to wyciecie. Czy źle szukam? Co z tym zrobić? Może po prostu to się zaciska na tym wycięciu? no ale to wyglądało by słabo.
//
Zerknąłem na kilka filmów na yt i wychodzi, że w osłonie nie ma ząbka a opaska jest zaciśnięta nad rowkiem. Nie jakoś ładnie.

Pozdrawiam
- Łukasz

koncowki.jpg
różnice w miejscu mocowania osłon
Plik ściągnięto 5 raz(y) 77,63 KB

_________________
Kot też jest Quattro
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2021-05-19, 12:27   

Co do odkręcenia to już nie pamiętam jak to było ale coś kojarzę że z obu stron tak samo odkręcałem.
A co do mocowania osłon to też zamówiłem tak samo jak ty po numerach i przyszły inne jak ori . Ja założyłem stare osłony jedynie w miejscu rowka przesmarowałem to smarem teflonowym i dałem oryginalną opaskę sprężynową. woda się nie dostanie a na geometrii bez żadnego problemu mógł regulować.
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2021-05-19, 23:47   

Suma sumarum tak jak piszesz z obu stron odkręca się tak samo. Z prawej trzeba zdjąć osłonę od magla do wspornika amortyzatorka i tam jest wycięcie na klucz 22.
Co do osłon, przeprowadziłem dochodzenie i do tych większych końcówek drążków pasują osłony LMI 34921
Kształt i długość taka sama tylko od strony wylotu rozmiar i profil na "nowy typ".
Przy okazji w rowki uszczelniające osłony wchodzą oringi 50x2 i 57x2. Warto kupić i wymienić.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.