Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] Sondy wymienione a nadal duzo pali  
Autor Wiadomość
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-06-02, 07:24   

Tutaj nie możemy mówić, że jedna osoba zalewa co 1 miesiąc druga co 2 miesiące.
Chodzi raczej o to ile jest "rozgrzewek" silnika do temperatury przełączenia na LPG.
Druga sprawa, jeden ma ustawione przełączanie przy 15 st C drugi przy 40.
Czas rozgrzania do 40 jest większy i więcej Pb będzie konsumowane.

Jak ktoś jeździ autem kilka razy w miesiącu to zalanie 30 litrów benzyny styknie
na kilka miesięcy.

Inna osoba jeżdżac codziennie do pracy i później po 8h do domu
ma 2x rozgrzanie silnika gdzie Pb jest konsumowane i to w ilościach sporawych (silnik
nienagrzany, wzbogacona mieszanka).

Są osoby, że co 4h zmieniają położenie i mają więcej niż 2 "rozgrzewki" silnika dziennie.
Latem jest to mniej widoczne ponieważ wolniej stygnie silnik i czas rozgrzewnia silnika
jest krótszy.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-06-02, 10:38   

w moim przypadku dziennie pale auto jakieś 10 razy jeżdze nim wszędzie to dlatego. Wymienie sondy na wstepie zobaczymy co będzie dalej.
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-06-02, 12:39   

Ja auto używam na codzień na dojaz do pracy, wiec min. 2 razy go pale, ale również raz / dwa razy w miesiącu przejade się na PB żeby wtryski nie padły za szybko. Wiec leje średnio za ok. 100-150pln / miesiąc PB + LPG do tego :)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-06-02, 19:43   

ja testowałem nawet 10 ;)
bez urazu ale ten komp co teraz mam a już mam trzeci :D
jest o niebo lepszy od tutaj wymienionego a dlaczego bo on działa w czasie rzeczywistym
a nie bierze sygnał i powiela na rząd cylindrów ;)
Ale mniejsza z tym każdy lubi co innego .
Moje auto nie ma łatwo robi po 2-3 kilometry 8 godzin i powrót
to 1 kilometr na paliwie .
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-06-02, 23:13   

Mam u siebie ustawione przełączanie na lpg przy 20 stopniach celsjusza, ponadto ciepły start, czyli jak silnik ma >30 stopni celsjusza startuje od razu na lpg.

pepi jaki masz sterownik?
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-06-03, 20:50   

agis ;)
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-06-03, 22:36   

No cóż. To smutne. Nie zazdroszczę :)
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-06-04, 07:05   

:)
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-06-04, 07:15   

Też mam AGISA i jest ok. <okioki>
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-06-04, 10:59   

bo jest o niebo lepszy od tego co mowa wyżej
tylko jeśli ktoś naumiał się stag i temu podobne produkty ustawiać to agis
może wydawać się dziwny .
Ja zmieniałem ze stag , kme , lpgtech , i jedno jakieś coś stefaneli czy coś takiego
w autach ze by nie było że tylko jedno audi
z forda to od 2,0 -3,0
audi a3 ,
a6 2.4 -2,8
a8 -moje 4,2 i jedno s8 w manualu
hondy dwie
i w każdym aucie które miałem a było tego troszkę
W każdym aucie było lepiej i spalanie spadało bo stag przylewa agis lepiej dawkuje paliwo .
Więc jako takie podejście do tematu mam
co nie znaczy że jak ktoś chciał to nie zakładałem stagów i innych sterowników
nawet raz wywalałem agisa i zakładałem stag .
Kto bogatemu zabroni i upartemu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.