Autor |
Wiadomość |
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2014-06-02, 07:24
|
|
|
Tutaj nie możemy mówić, że jedna osoba zalewa co 1 miesiąc druga co 2 miesiące.
Chodzi raczej o to ile jest "rozgrzewek" silnika do temperatury przełączenia na LPG.
Druga sprawa, jeden ma ustawione przełączanie przy 15 st C drugi przy 40.
Czas rozgrzania do 40 jest większy i więcej Pb będzie konsumowane.
Jak ktoś jeździ autem kilka razy w miesiącu to zalanie 30 litrów benzyny styknie
na kilka miesięcy.
Inna osoba jeżdżac codziennie do pracy i później po 8h do domu
ma 2x rozgrzanie silnika gdzie Pb jest konsumowane i to w ilościach sporawych (silnik
nienagrzany, wzbogacona mieszanka).
Są osoby, że co 4h zmieniają położenie i mają więcej niż 2 "rozgrzewki" silnika dziennie.
Latem jest to mniej widoczne ponieważ wolniej stygnie silnik i czas rozgrzewnia silnika
jest krótszy. |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-06-02, 10:38
|
|
|
w moim przypadku dziennie pale auto jakieś 10 razy jeżdze nim wszędzie to dlatego. Wymienie sondy na wstepie zobaczymy co będzie dalej. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-06-02, 12:39
|
|
|
Ja auto używam na codzień na dojaz do pracy, wiec min. 2 razy go pale, ale również raz / dwa razy w miesiącu przejade się na PB żeby wtryski nie padły za szybko. Wiec leje średnio za ok. 100-150pln / miesiąc PB + LPG do tego |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-06-02, 19:43
|
|
|
ja testowałem nawet 10
bez urazu ale ten komp co teraz mam a już mam trzeci
jest o niebo lepszy od tutaj wymienionego a dlaczego bo on działa w czasie rzeczywistym
a nie bierze sygnał i powiela na rząd cylindrów
Ale mniejsza z tym każdy lubi co innego .
Moje auto nie ma łatwo robi po 2-3 kilometry 8 godzin i powrót
to 1 kilometr na paliwie . |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-06-02, 23:13
|
|
|
Mam u siebie ustawione przełączanie na lpg przy 20 stopniach celsjusza, ponadto ciepły start, czyli jak silnik ma >30 stopni celsjusza startuje od razu na lpg.
pepi jaki masz sterownik? |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-06-03, 20:50
|
|
|
agis |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-06-03, 22:36
|
|
|
No cóż. To smutne. Nie zazdroszczę |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-06-04, 07:05
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-06-04, 07:15
|
|
|
Też mam AGISA i jest ok. <okioki> |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-06-04, 10:59
|
|
|
bo jest o niebo lepszy od tego co mowa wyżej
tylko jeśli ktoś naumiał się stag i temu podobne produkty ustawiać to agis
może wydawać się dziwny .
Ja zmieniałem ze stag , kme , lpgtech , i jedno jakieś coś stefaneli czy coś takiego
w autach ze by nie było że tylko jedno audi
z forda to od 2,0 -3,0
audi a3 ,
a6 2.4 -2,8
a8 -moje 4,2 i jedno s8 w manualu
hondy dwie
i w każdym aucie które miałem a było tego troszkę
W każdym aucie było lepiej i spalanie spadało bo stag przylewa agis lepiej dawkuje paliwo .
Więc jako takie podejście do tematu mam
co nie znaczy że jak ktoś chciał to nie zakładałem stagów i innych sterowników
nawet raz wywalałem agisa i zakładałem stag .
Kto bogatemu zabroni i upartemu |
|
|
|
|
|
|
|
|