Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB] Syczy w okolicach przekładni kierowniczej  
Autor Wiadomość
Maki 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D?
Wiek: 48
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 13
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-08-02, 09:31   

Panowie mam do Was jeszcze jedno pytanie, a mianowicie czy jeśli to syczenie jest spowodowane uszkodzonym wężem ciśnieniowym to czy nie powinno mi ubywać płynu? Pytam bo u mnie płyn jest cały czas w normie, a syczenie non stop. Ale z drugiej strony sama maglownica chyba raczej nie może powodować takiego syczenia?
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-02, 10:38   

magiel tylko z opcją zwrotu, mój lezał nieco w skosie w suchej piwnicy
a i tak skorodował tam gdzie płyn nie dochodził i do wyrzucenia
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Maki 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D?
Wiek: 48
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 13
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-08-02, 11:51   

a można jaśniej?
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-08-02, 18:47   

Maki u mnie nic nie ciekło płyn był cały czas na tym samym poziomie a syczało non stop.
 
 
Maki 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D?
Wiek: 48
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 13
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-08-02, 21:04   

no właśnie staram się to zrozumieć. Na zdrowy rozum jeśli jest gdzieś nieszczelność (skoro łapie powietrze) to powinny też być wycieki. U mnie właśnie też nie ma wycieków, przewody suche a j... syczy.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-08-03, 05:33   

123mielony, A co już nie syczy ??
U mnie tak robi , i we wcześniejszych samochodach też tak robiło , nawet ciężarówkami jak jeżdżę to tak syczy jak skręcę kołami .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Maki 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D?
Wiek: 48
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 13
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-08-03, 07:49   

U mnie jest takie syczenie jak mam prosto kierownicę, jak lekko nią skręcę to wtedy przestaje. Trochę jest to jednak wkurzające.

Kolego 123Mielony a powiedz mi który przewód Ty wieniłeś u siebie, to ja też może od tego zacznę :-)
http://imageshack.us/phot...pomaganie1.png/
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-08-03, 19:52   

mdamian już nie syczy tylko nie wiem co pomogło czy zmiana przewodu czy wymiana przekładni.

Maki ja wymieniałem ten z nr.8
 
 
Maki 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D?
Wiek: 48
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 13
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-08-04, 08:44   

123Mielony wielkie dzięki. W przyszłym tygodniu wymienię i dam znać. Może się jeszcze komuś przyda.
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-08-04, 10:35   

Maki napisał/a:
U mnie jest takie syczenie jak mam prosto kierownicę, jak lekko nią skręcę to wtedy przestaje. Trochę jest to jednak wkurzające.

Kolego dodam że u mnie był identyczny objaw,wystarczyło delikatnie skręcić kierownicę i była cisza.
 
 
Maki 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D?
Wiek: 48
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 13
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-08-16, 15:06   

Dla świętego spokoju kupiłem oba przewody (4,8), dziś była wymiana, ale niestety syczenie jak było tak jest :cry:
Czyli jednak problem w maglu.

A jednak mechanik zrobił mi dowcip :-) Właśnie odebrałem auto, w kabinie nastała błoga cisza :d
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2011-10-13, 21:39   

Info dla potomnych odnośnie syczenia we wspomaganiu :

Za syczenie odpowiedzialny jest tzw. zawór zwrotny, inaczej śrubka z zaworkiem na jednym z przewodów hydraulicznych przykręcanych do maglownicy. Sprawdzone u mnie - wreszcie nastała błoga cisza.

Nr części 8E0422529, cena w ASO 21zł.
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
maRRcin 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8
Wiek: 45
Dołączył: 06 Gru 2011
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-20, 09:34   

artekk możesz napisać która dokładnie to śruba na tym schemacie?

http://imageshack.us/f/856/wpomaganie1.png

u mnie po odpaleniu syczy coś w okolicy kierownicy, po lekkim przekreceniu w prawo lub lewo i przytrzymaniu kiery syczenie ustaje, gdy puszcze syczy znowu. Można to dostać gdzieś poza ASO bo mam problem ze znalezieniem?
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2012-02-20, 15:29   

artekk napisał/a:
artekk możesz napisać która dokładnie to śruba na tym schemacie?


nr 10
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-07-07, 08:47   

Ja to mam pecha, najpierw wymieniłem magiel, bo już miał luzy i ciekł, później wymieniłem węże od wspomagania bo pociły się, następnie wymieniłem pompę bo padła, to teraz jak nazłość zaczęło syczeć i do wymiany właśnie ten zaworek, za każdym razem nowy płyn, już mam dość :) Ciekawe co zaworek pociągnie za sobą ;)
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.