Autor |
Wiadomość |
synek220
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-02-12, 16:10 [D2 98 2.5TDI
] Kontrolki ABS i ESP
|
|
|
witam kolegów.mam problem a mianowicie.od jakiegoś czasu świeciły mi się kontrolki ABS i ESP oraz na FISIE wyskakiwał co kilkanaście sekund błąd ...okazało się że sterownik pompy ABS jest uwalony więc cała pompa została wymieniona z innego modelu oraz sterownik został przekodowany tak jak ma być...ABS działa jak powinien oraz kontrolka ABS oraz na FISIE zgasły i jest ok ,ale został problem z kontrolką ESP (ASR) świeci sie cały czas a do tego zauważyłem dość duży wzrost spalania...nie wiem czy spalanie ma jaki kolwiek związek z ASR ale tak mi mówią mechanicy...prosze o pomoc i jakieś propozycję co to może byc... |
_________________ A8-V6 |
|
|
|
|
|
|
|
synek220
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-02-12, 16:17
|
|
|
dodam jeszcze jak dobrze pamietam że po wpięciu Vaga mam jeden błąd związany z <zawór zawieszenia silnika >nie pamiętam jaki to był kod błędu. |
_________________ A8-V6 |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-02-12, 22:52
|
|
|
zawor zawieszenia silnika to pewnie poduszka. Ale skoro swieci ESP to zajrzyj vagiem w sterownik ABS i odczytaj bledy. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-02-12, 23:25
|
|
|
synek220 napisał/a: | ...został problem z kontrolką ESP (ASR) świeci sie cały czas a do tego zauważyłem dość duży wzrost spalania... |
a przepływka?
Nie wiem jak w dieslu ale benzyna tak ma. Uwalona przepływka i ESP się świeci. |
|
|
|
|
|
|
|
synek220
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-02-13, 08:23
|
|
|
po założeniu nowej pompy i sterownika ABS nie ma żadnych błędów na vagu.. |
_________________ A8-V6 |
|
|
|
|
synek220
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-02-13, 08:24
|
|
|
jadę dziś do mechesa zobaczymy co mi znajdzię..... |
_________________ A8-V6 |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-02-13, 22:30
|
|
|
no jak nie ma bledow to i kontrolka nie powinna sie swiecic. Cos jest popaprane.. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
synek220
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-02-14, 11:28
|
|
|
ja pisałem wcześniej na sterowniku ABS nie mam żadnych błędów ...jedyny błąd jaki mi wyskakuje na vagu to błąd z silnik tzn: zawór zawieszenia silnika...czyli coś z poduszką silnika,ale pytanie teraz czy ma to związek z ESP(ASR)??? |
_________________ A8-V6 |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-02-15, 23:02
|
|
|
nie ma zwiazku. Blad poduszki nie odpala zadnej kontrolki. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2013-02-15, 23:27
|
|
|
a po wymianie pompy zrobił kalibracje czujnika kąta skrętu? w D3 trzeba w d2 chyba tez ale moge sie mylić bo tego w D2 nie robiłem |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|