Autor |
Wiadomość |
chrisvtr
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 166 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2012-02-01, 00:53 [D3 4.2 pb+lpg] 390KM po zmianie wydechu ??
|
|
|
kurka az mnie zaciekawiło czy to wogóle możliwe , silnik pewnie BFM 2005rok i 56KM wiecej bo dlatego ze ABT ? cos mi sie wierzyc nie chce ze az tyle przyrosło , czy to mozliwe w 4.2 pb ?? , jak sądzicie
http://allegro.pl/show_item.php?item=2092334204 |
_________________ Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE |
|
|
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2012-02-01, 10:57
|
|
|
dla mnie to kolesia poniosła fantazja z tym przyrostem mocy a tłumiki tylne to wyglądają jak strzelby :mrgreen: mi się nie podoba tak samo felgi lipa do tego auta .
na stronie ABT są inne tłumiki do D3:
http://www.abt-sportsline...azczesci/18/335 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-02-01, 11:54
|
|
|
"Samochód ma zamontowane przez ABT całe tłumiki kończacę sie 4 wydechami. Uwaga posiadaja one regulacje głosnosci w trzech stopniach. Jest to cos niesamowitego, sam ustalasz głosnośc auta. Mozesz jezdzic:
1- cichutko i komfortowo
2- lekki brzmeinie
3- głos rodem z formuły 1 ( auto dostaje 50km wiecej )"
hahaha , ja też chcę taki tłumik , będę miał 350KM :mrgreen: :mrgreen: |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2012-02-01, 11:56
|
|
|
a czasem ten samochód nie był tu omawiany i to dość kontrowersyjnie? |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2012-02-01, 12:07
|
|
|
Był,gość się chwalił jakie to cacko kupił a okazało się że zachwala bo chce sprzedać. |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
skipper
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic-F1
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3.Pływam;Wellcraft Cruiser
Dołączył: 05 Wrz 2010 Posty: 110 Skąd: Małopolska i Mazury
|
Wysłany: 2012-02-01, 18:36 Re: [D3 4.2 pb+lpg] 390KM po zmianie wydechu ??
|
|
|
chrisvtr napisał/a: | kurka az mnie zaciekawiło czy to wogóle możliwe , silnik pewnie BFM 2005rok i 56KM wiecej bo dlatego ze ABT ? cos mi sie wierzyc nie chce ze az tyle przyrosło , czy to mozliwe w 4.2 pb ?? , jak sądzicie
http://allegro.pl/show_item.php?item=2092334204 |
Sądzę że wydechy są za blisko siebie i rury wystają za daleko do tyłu,generalnie nie wygląda to profesjonalnie.
Żeby grzebać przy tylnych rurach trzeba mieć niezłe wyczucie. |
_________________ Tylko A8 i Jachty Motorowe.
|
Ostatnio zmieniony przez skipper 2012-02-01, 20:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
baranina24vip
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 42 Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 18 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2012-02-01, 20:40
|
|
|
tekst kolesia ze to najbogatsza wersja wyposazenia i jedyna w europie mnie rozwalil. co to za najbogatsza wersja bez klimatronika z tylu bez grzania pupci z tylu i masy innych rzeczy ktore najbogatsza wersja posiada. jakas lipa z tego auta no i standardowy przebieg 178tys km po sprowadzeniu do kraju |
|
|
|
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2012-02-01, 20:49
|
|
|
Skoro auto posiada taką moc to powinien mieć jakieś papiery potwierdzające to.Każdy może sobie wymienić wydech i napisać ile to mu kucy przybyło.Gdyby włożył turbo to te 50 koni byłoby realne.Ewentualność też jest taka,że auto może mieć tych koni ok.300 jeśli jest silnik zajechany lub coś nie działa poprawnie.
Było jakiś czas temu na forum S8 D2,które miało niby coś ponad 400 koni,ale słuch o nim zaginął... :-/ |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-02-01, 22:16
|
|
|
No dobra... a teraz trochę bardziej rzeczowo nt. tego furacza....
jeździłem nim osobiście kilka dni temu więc parę słów mogę dorzucić ;-)
Co do wydechu....
na żywo te rury aż tak tragicznie się nie przedstawiają chociaż osobiście stylistyka nie w moim stylu....
auto posiada 2 przełączniki którymi elektrycznie zmienia się kształt i objętość układu wydechowego oraz jego dźwięk... ja to nazwałem tak (może głupio ale wg. mnie odpowiednio opisuje co się dzieje z dźwiękiem):
1 - jazda z żoną i dziećmi :->
2 - jazda normalna :-o
3 - jazda z kolegami :mrgreen:
W wersji No.1 jest stosunkowo cicho, mam wrażenie, że ciszej niż u mnie....
No.2 to w środku praktycznie bez zmian ale na zewnątrz gada jak moja....
No.3 to piekielny raban... w środku i na zewnątrz jest hardcore... przelatujące obok muchy bez wątpienia padają martwe nawet jeśli są głuche jak pień :-P
Co do dodatkowej mocy to pytałem i podobnież moc bierze się z wydechu....... podniesienie mocy przerabiałem trochę z moim S8 więc mogę zaryzykować twierdzenie że te dodatkowe 50KM to zwykły efekt placebo... słyszysz ryk wydechu i wydaje Ci się, że fura gna jak szalona ale bez zmiany programu samym wydechem 50KM na pewno tam nie przybyło :-P
Co do auta ogółem to nie wygląda źle... właściwie po pobieżnych oględzinach ciężko się do czegoś konkretnego przyczepić... może są jakieś drobne defekty ale nic co by go kompletnie wykluczało... nawet na VAG'u nie wyszło nic szczególnego... przebieg również wydaje się być oryginalny - żaden sterownik nie wypluł przebiegu wyższego niż ten na liczniku (chociaż jak ktoś przede mną by się postarał to już śladów trzeba szukać dłużej i głębiej niż ja miałem okazję).
Kola 22" robią wrażenie.... opony 265/30R22 moim zdaniem są za duże co potwierdza zresztą modyfikacja zawieszenia jakiej tutaj dokonano.... w MMI tryb dynamic jest wyłączony i auto nie zjeżdża niżej niż poziom comfort bo siadło by na kołach.
Poza tym wielkości kół nie czuć zbyt szczególnie... albo też ja nie czułem bo jestem przyzwyczajony do twardego zawieszenia sportowego.
I już wszystko byłoby dobrze gdyby nie jego wyposażenie.... bo niestety jest bida :-?
- brak zmieniarki CD (jest zwykły odtwarzacz na jedną płytę)
- brak TV
- brak pakietu chromów wewnątrz jak i z zewnątrz
- brak czujnika deszczu
- brak czujnika zmierzchu
- brak klimatronika 4-strefowego (jest tylko 2 strefowy)
- brak ogrzewania tylnej kanapy
- brak elektrycznej klapy bagażnika (lub też jest ale kompletnie nie działa bo amortyzatory działają jakoś inaczej niż przy normalnej klapie)
- brak tylnej rolety elektrycznej i bocznych na tylnych drzwiach
- brak parktronika
- brak szyberdachu
- brak KeylessGo
- brak czytnika lini papilarnych (rozszerzonej pamięci fotela kierowcy)
- brak tempomatu aktywnego (jest podstawowy)
- brak wewnętrznego oświetlenia Ambiente (ciekawe, że w MMI jest ta pozycja takjakby mialo być ale przy górnym oświetleniu nie ma przycisku sterującego i fizycznie w drzwiach też oświetlenia tego brak)
- brak Bose (no chyba że coś mi się przewidziało)
Moim zdaniem wydech choć fajny i felgi choć kozackie to nie rekompensują takiej listy wyposażenia :-? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2012-02-03, 11:45, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-02-01, 22:45
|
|
|
mdamian napisał/a: | FOSS napisał/a: | słyszysz ryk wydechu i wydaje Ci się, że fura gna jak szalona |
podsuwa mi się taki obraz Honda :mrgreen: :mrgreen:
Hałasuje a nie jedzie ;-) |
nieeee no, do Hondy tego nie można przyrównać.... bo ta ósemka śmiga jak każda inna... ponad 300KM robi swoje....
ale jak mówiłem - z samego wydechu nie da rady mieć 50KM więcej tym bardziej, że tutaj po przełączeniu na tryb "agresive" otwiera się jedna z tych przepustnic i wydech jest prawdopodobnie pełnym przelotem..... dźwięk obudziłby umarłego ale pełen przelot w silniku wolnossącym bez innych modyfikacji (mechanicznych i elektronicznych) raczej mocy nie dodaje ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
chrisvtr
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 166 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2012-02-01, 23:29
|
|
|
Damian piszesz ze ogladales fure i nie ma tv a w ogłoszeniu jak byk napisane TV , wogóle teraz tak na spokojnie przeczytałem calutkie ogloszenie i powiem tak , jak kolesiowi nikt za te kłąmstwa w opisie mordy nie obije to będzie miał szczęście :-P , z wydechem tak nie chcialo misie wierzyc ze tyle dodal , znam przypadki 25km od wydechu ale w rajdowych furach a nie w wolnossącej benzynie ,no i kiera od przedlifta a auto singleframe , pytanie co jest oryginałem kiera czy przod ,
no i tu tez sie cos niezgadza całkiem inaczej wyglądają te końcówki ,nie zdziwiłbym sie wcale gdyby z całego opisu zgadzało sie tylko jedna rzecz - model D3 |
_________________ Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-02-02, 00:40
|
|
|
chrisvtr napisał/a: | Damian piszesz ze ogladales fure i nie ma tv a w ogłoszeniu jak byk napisane TV... |
Cóż, MMI jest ale TV na pewno nie ma bo sprawdzałem - nie ma w menu więc uznaję że go brak.
chrisvtr napisał/a: | wogóle teraz tak na spokojnie przeczytałem calutkie ogloszenie i powiem tak , jak kolesiowi nikt za te kłąmstwa w opisie mordy nie obije to będzie miał szczęście :-P |
Ale sprzedający ogólnie w rozmowie jakoś nie starał się niczego udowadniać... zresztą byłem tam swoją D3-ką więc mógł domniemywać, że laikiem w tym temacie nie jestem.
Co do treści ogłoszenia oraz oględzin na żywo to jedyne do czego można się naprawdę przyczepić to do tekstu, że to najbogatsza wersja wyposażenia bo jak widać po moim opisie do wersji full brakuje mu naprawdę sporo...
.... ale z drugiej strony w ogłoszeniu oprócz tego TV i pakietu chrom to właściwie nie ma ani słowa o żadnym z elementów wyposażenia które opisałem powyżej więc właściwie kłamstwa te są jednak niewielkie.
chrisvtr napisał/a: | z wydechem tak nie chcialo misie wierzyc ze tyle dodal , znam przypadki 25km od wydechu ale w rajdowych furach a nie w wolnossącej benzynie |
No te 50KM to fantazja... i tylko certyfikat ABT może mnie przekonać, że jest inaczej.
Tak wogóle co do wydechu to na końcówkach jak wół było napisane Magnaflow więc nie wiem właściwie czy to ABT robiło czy jakaś inna firma....... potwierdzam natomiast, że wydech jest i opisywana regulacja jego dźwięku także jest...... papierów na to jednak nie widziałem..... co więcej w schowku na akumulator jest część elektryki od tego wydechu (tak mówi sprzedawca) ale kable które tam widziałem w lekkim nieładzie jakoś nie pasują do wizerunku profesjonalnej przeróbki przez ABT.
chrisvtr napisał/a: | no i kiera od przedlifta a auto singleframe , pytanie co jest oryginałem kiera czy przod |
Fakt, o tym nie napisałem ale rzeczywiście kiera jest przed-liftowa z okrągłą poduszką.
chrisvtr napisał/a: | no i tu tez sie cos niezgadza całkiem inaczej wyglądają te końcówki |
j.w., to Magnaflow ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2012-02-03, 11:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|