Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Światła do jazdy dziennej  
Autor Wiadomość
Danio 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 195
Skąd: Długołęka/Wrocław
Wysłany: 2010-03-03, 22:06   [D2 FL ALL ] Światła do jazdy dziennej

czy zakładałktos juz cos takiego w swojej a8? ja chce kupic lampy z atestem ale dobrze by było podłączyc tak żeby swieciły tylko dzienne (nie z postojowymi) i gasły przy włączeniu swiateł mijania. są jakies przekażniki, włączniki??? jak ktos zamontował takie lampki to dajcie foto
_________________
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-03-03, 22:29   

Do A8/S8 jeszcze nie zakładałem chociaż myślałem o takowych i prawdopodobnie założę do obu ;-)

Takowe lampy zakładałem jednakże do innego auta i śmiało mogę stwierdzić, że kupując dobry zestaw w komplecie otrzymasz wszystko - pełne okablowanie, przekaźniki, szybkozłączki do wpięcia się w elektrykę i schemat podłączenia.
Osobiście zdecydowanie więcej zabawy miałem w samym montażu lamp (aby nie wyglądało to tandetnie) niż w podłączeniu elektryki.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-03-03, 22:34   

U mnie jak już pisałem - jako dzienne wykorzystana soczewka halogenów
Co do gotowych kitów, polecam Philipsy Daylighty
http://www2.moto-profil.p...ips/pdf/drl.pdf
_________________
Black Cars Matters
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-03-03, 23:05   

dice111 napisał/a:
Co do gotowych kitów, polecam Philipsy Daylighty

O takich właśnie myślałem...
takie, żeby przede wszystkim spełniały swoje zadanie...
żeby ich montaż był w miarę łatwy (bądź też ułatwiony dzięki skompletowaniu wszystkich elementów w zestawie)...
i żeby nawet ci najbardziej upierdliwi gliniarze mogli mnie cmoknąć...
(wiecie gdzie) :-P
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-03-04, 00:04   

Bardzo fajny zestaw, prosty..i tańszy od zestawów Helli. Robiony na Power ledach, więc barwa biała (coś w okolicach 6000k) i długo wytrzyma (w przeciwieństwie do allegrowych listw).
Jeśli ktoś chciałby montować cos takiego ręcznie, od razu mówie - pojedynczy zakup tych diod wyjdzie drożej niż ten zestawik.
Co do wyglądu - mi się osobiście coś takiego nie podoba (co innego jeśli było by to zintegrowane w reflektorze), do D2 wg mnie nie pasuje, choć do części aut - jak najbardziej. Ale o gustach sie nie dyskutuje ;)
_________________
Black Cars Matters
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-03-04, 00:35   

dice111 napisał/a:
Bardzo fajny zestaw, prosty..i tańszy od zestawów Helli. Robiony na Power ledach, więc barwa biała (coś w okolicach 6000k) i długo wytrzyma (w przeciwieństwie do allegrowych listw).

Badziewne listwy omijam z daleka - ani to nie świeci, ani nie jest zgodne z przepisami...
po prostu szajs :evil:

dice111 napisał/a:
Co do wyglądu - mi się osobiście coś takiego nie podoba (co innego jeśli było by to zintegrowane w reflektorze), do D2 wg mnie nie pasuje, choć do części aut - jak najbardziej. Ale o gustach sie nie dyskutuje ;)

No właśnie wciąż mam mieszane uczucia dlatego do dzisiaj takich nie mam.
Zresztą pisałem już kiedyś, że wolałbym chyba przeróbkę lampy soczewkowej (taką mam w A8) na bi-ksenon (wymiana soczewki) i w miejsce żarówki od świateł długich wrzucić panel Power-LED jako światła dzienne wzorem A8 D3.
W S8 natomiast mam lampę KsenonPlus i tutaj można prostym ruchem zmienić żarówkę od długich na żarówkę PowerLED, dłubnąć lekko w elektryce i już.

Niestety w obu przypadkach pozbawiamy się możliwości ostrzegawczego błyśnięcia światłami długimi przy wyłączonych światłach mijania gdyż tę funkcję realizują właśnie żarówki halogenowe.
Można oczywiście dłubnąć tak elektrykę aby takie błyśnięcie realizować przy użyciu żarników ksenonowych ale takie błyskanie nie jest zdrowe ani dla żarników ani dla przetwornic.

Z drugiej strony jednak (a może już z trzeciej) należałoby się zastanowić jak często przydarza nam się tak błyskać (chyba niezbyt często) i zwrócić także uwagę na fakt, że spora nowych modeli aut jeżeli posiada lampy ksenonowe to są to już bi-ksenony gdzie w lampie brak żarowki halogenowej do tzw. błyskania ostrzegawczego...
więc może zrezygnować z żarowek halogenowych i jednak przerobić lampy jak opisalem powyżej :?:

... z takimi dylematami pozostanę pewnie jeszcze przez jakiś czas bo niestety nie mam kiedy zajmować się takimi pierdółkami :-P
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Danio 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 195
Skąd: Długołęka/Wrocław
Wysłany: 2010-03-04, 18:29   

Popieram takie podejscie kolegi FOSSa do tego tematu, mnie osobiscie troche irytuje zakładanie takich listew w zderzaku, do reflektorów było by znacznie estetyczniej. Nie rozważał ktos wcisniecia do D2 takich pasków diodowych od tych nowych AUDI?. A co do migania ostrzegawczego to zawsze pozostaje mozliwosc migniecia halogenami "klik,klik".

Kolego FOSS powiedz mi czy dużą czujesz różnice w przyspieszani A8 a S8? Wiem ze napewno jest ale Dużo, troszke, bardzo?? Ciekawy jestem. Pozdrawiam
_________________
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-03-04, 22:31   

Danio napisał/a:
(...) A co do migania ostrzegawczego to zawsze pozostaje mozliwosc migniecia halogenami "klik,klik".

Myślałem o takim rozwiązaniu - tylko nie na zasadzie "klik/klik" ale po porstu na dłubnięciu w elektryce aby mrugniecie realizować dźwignią przy kierownicy...
tylko nie wiem czy konstrukcja tegoż przełącznika umożliwia takie rozwiązanie :roll:

Danio napisał/a:
Kolego FOSS powiedz mi czy dużą czujesz różnice w przyspieszani A8 a S8? Wiem ze napewno jest ale Dużo, troszke, bardzo?? Ciekawy jestem.

heh... przy pierwszym raczej spokojnym naciśnięciu pedału gazu A8 wydaje się przy ruszaniu bardziej narowiste niż S8 które zdajesię ruszać dosyć spokojnie, prawieże ospale...
sytuacja zmienia się jednak diametralnie po mocniejszym dociśnięciu gazu - wraz ze wzrostem obrotów coraz większy "banan" kwitnie na twarzy kierowcy S8 :mrgreen:

S8 na pewno jeździ lepiej od A8 ale aby je porównać trzeba by postawić oba do wyścigu równoległego bo różnice w doznaniach wynikają nie tylko z wyższej mocy/momentu i charakterystyki silnika ale także z różnic w pracy skrzyni biegów, zdecydowanie utwardzonego i obniżonego zawieszenia S8, różnic w pracy wspomagania kierownicy a także z foteli (Recaro w S8 kontra komforty w A8) które zupełnie inaczej dają odczuć auto i drogę...
osobiście uwielbiam oba :lol:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-20, 23:42   

Podbije ten temacik by nie zakładac podobnego. Jak niektorzy wiedzą mam w planach zapodać moduł DRL co bedzie sterował mi długimi lub halogenami na ok 30% mocy. Teraz pytanko-czy podłaczyć to pod długie czy halogeny?? I jeszcze kwestia samego wysterowania. Wolał bym uniknąć urządzeń co wykrywają wzrost napięcia i po tym załaczają dzienne ale chciałbym by te dzienne sie zapalały po uruchomieniu silnika-skąd brac najprościej sygnał (plusa) do tego?? I żeby nie żarło się to z elektroniką w aucie.
 
 
btuner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kristof
Jeżdzę: D2
Wiek: 42
Dołączył: 06 Lut 2014
Posty: 52
Skąd: Piła
Wysłany: 2014-05-14, 08:33   

Temat pewnie opanowałeś od tego czasu ale dla całej reszty co się zastanawiają pokazuję jak DRL wygląda w światłach długich.



Długie mam ustawione na 40% mocy a zapalają się po uruchomieniu silnika. Nadmieniam, że nie wyskakuje błąd na FIS a kontrolka długich żarzy się delikatnie co widoczne jest jedynie w ciemności.
 
 
tomek808 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 176
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2014-05-14, 09:26   

to może jeszcze kolego napiszesz skąd brałeś plus na zasilanie
 
 
btuner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kristof
Jeżdzę: D2
Wiek: 42
Dołączył: 06 Lut 2014
Posty: 52
Skąd: Piła
Wysłany: 2014-05-14, 09:48   

tomek808 napisał/a:
to może jeszcze kolego napiszesz skąd brałeś plus na zasilanie


Dałem 50zł elektrykowi i mam ;)
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2014-05-14, 13:53   

Pytanie tylko, jak ten moduł działa ? Bo zwykłe żarówki nie lubią "impulsowej" pracy (bardzo skraca ich żywotność)
_________________
Black Cars Matters
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-05-14, 14:54   

dice111 napisał/a:
Pytanie tylko, jak ten moduł działa ? Bo zwykłe żarówki nie lubią "impulsowej" pracy (bardzo skraca ich żywotność)


Chyba że osłabia go napięciem. Zamiast 12 dostaje mniej. Ciekawe jak to jest zrobione.

A możesz mrugać długimi ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2014-05-14, 14:56   

Fajna opcja, tylko ja bym wolał to zrobić na halogenach
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.