Autor |
Wiadomość |
matimumi
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 11 Sie 2015 Posty: 39 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 2015-08-17, 22:34 [D2 01 2.8PB
] Jaki rozmiar tarcz hamulcowych
|
|
|
Jak w temacie mógł by ktoś podać dokładne wymiary tarcz przednich i tylnich, rozbieżność jest tak duża, że nie wiem jakie zamówić. Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2015-08-18, 07:33
|
|
|
Kolego napisz do Michała Wruszaka i od Ci sprzeda odpowiednie w dobrej cenie, nie zapomnij podać mu VIN-u w celu doboru. |
|
|
|
|
|
|
|
matimumi
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 11 Sie 2015 Posty: 39 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 2015-08-20, 13:27
|
|
|
Zestaw zamówiony, tarcze przód Pagid rozmiar 323mm wentylowane zewnętrznie koszt 500 zł sztuka, klocki przód Pagid czarne koszt 900zł komplet. Postanowiłem nie szukać oszczędności i wziąć coś z górnej półki. Pagid brytyjski producent układów hamulcowych należący dzisiaj do niemieckiej grupy TMD Friction skupiająca marki: Textar, Pagid, Mintex, Don, Cobreq. Tarcze, klocki produkowane w Wielkiej Brytanii na rynki Europejskiej i Azjatyckie (rynki Amerykańskie obsługiwane przez fabrykę w Meksyku).
Nie spotkałem negatywnych opinii na temat produktów tej firmy, a większość opinii twierdziło że są lepsze jak Ferodo, jak przyjdą wymienię trochę po eksploatuje i podzielę się opinią czy było warto.
Do tego producenta przekonał mnie też znajomy, któremu zapiekł się przedni zacisk i spowodowało to spalenie okładzin jak i przegrzanie tarczy. Był przekonany, że będzie musiał wymienić całość jednak okazało się, że tarczy nic się nie stało, nie bije po wymianie klocków a przejechał tak ponad 200 km. Bynajmniej tak twierdzi.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
matimumi
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 11 Sie 2015 Posty: 39 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 2015-08-20, 13:32
|
|
|
klocki Pagid Pad Set T1183, tarcze Pagid 50264 |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
matimumi
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 11 Sie 2015 Posty: 39 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 2015-08-20, 13:36
|
|
|
No i sam fakt, że Pagid do dzisiaj idzie na pierwszy montaż do Porsche |
|
|
|
|
matimumi
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 11 Sie 2015 Posty: 39 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 2015-08-20, 13:37
|
|
|
Być może ale nie chce wiedzieć jak bardzo |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-08-20, 13:38
|
|
|
Oczywiście że nie powiem Ci Przecież to nie oto chodzi . Dalej twierdze ze do wadliwych zacisków Lucasa nie ma sensu pakować takich drogich zestawów . |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
matimumi
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 11 Sie 2015 Posty: 39 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 2015-08-20, 13:38
|
|
|
Bardziej mnie ciekawi czy mógł by się ktoś podzielić jak prawidłowo dotrzeć nowe okładziny i tarcze? |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-20, 18:39
|
|
|
Najlepiej przez pierwsze 500km delikatnie-takie instrukcje widzialem z hamulcami. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-08-20, 18:52
|
|
|
Tarcze można dotrzeć w ciągu pierwszej godziny użytkowania, potrzebna jest odpowiednia procedura np. wielokrotne hamowanie ze 100 do 50km/h trwające 3 do 5 sekund. Między każdy hamowaniem należy odczekać przynajmniej 1-2 minuty by się tarcze schłodziły. Następnym korkiem jest kilkukrotne hamowanie ze 100 do 0km/h trwające w przedziale 8-12 sekund i tu też trzeba przynajmniej 3-4 minuty odczekać do kolejnego etapu.
Oczywiście, chyba nikt tego nie robi ...a powinien. Powyższe informacje wziąłem ze szkolenia Zimmermann/Brembo Sport w firmie Trost.
Mogłem coś pomieszać z prędkościami czy czasami ale tak to mniej więcej wygląda i jeżeli tarcza znów się pognie a gwarant zapyta o metodę dotarcia to po takiej wypowiedzi nikt nie będzie się czepiać błędów montażowych |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|