|
Autor |
Wiadomość |
Antek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Antek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Maj 2012 Posty: 72 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-06-20, 19:30 [D2 95 4.2PB
] Obudowa kolumny kierownicy pre-FL vs. FL
|
|
|
Witam kolegow. Potrzebowalbym waszej pomocy w odpowiedzi na nastepujace pytanie - czy obudowa elektrycznej kolumny kierownicy z lifta (Sama obudowa - plastik) pasuje na zasadzie plug&play do prelifta? Kupilem naprawde ladna kierownice S-line z multifunkcja i albo ja zamontuje albo bede jezdzil autobusami do konca swiata
Jak juz zdarzylem sie przekonac oczywiscie nie pasuje tasma i wieloklin. Na wieloklin mam redukcje i cos bym z tym wyczarowal. Kabelki tez mozna bez problemu zmodyfikowac. Ale niestety stara tasma nie zda egzaminu jak wiadomo a nowa w starej obudowie sie nie odnajduje najlepiej. Stad pytanie czy daloby rade przelozyc obudowe + tasme + wieloklin i to poskladac?Czy jak ktos wspominal jest konieczna wymiana calej kolumny kierowniczej?Czego oczywiscie robic juz nie bede, wole kupic starego Sline.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-06-20, 20:50
|
|
|
jesli wymienisz obudowe, tasme i dasz redukcje wieloklinu to bedzie pasowac. Pamietaj ze tasma do multifunkcji musi miec sporo pinów. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
Antek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Antek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Maj 2012 Posty: 72 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-06-20, 21:17
|
|
|
Hmm a gdyby chciec spiac tylko poduszke i klakson to te piny od multifunkcji sa mi potrzebne?Czytalem teorie na temat podpinania zmiany biegow w kierownicy ale ktos twierdzil, ze ponizej 97 nie da sie tego wykonac (brak can?).
Zatem szukam obudowy i odpowiedniej tasmy i jazda uciekszylo mnie to info plusik |
|
|
|
|
Antek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Antek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Maj 2012 Posty: 72 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-06-20, 22:08
|
|
|
mam jeszcze jedno pytanie. Chyba nawet wazniejsze - jaka tasma jest potrzebna do kierownicy jak ponizej na zdjeciu? Bo polift z tym jeszcze nowszym wzorem kierownicy mial chyba jeszcze inna? Mozna sie niezle zakrecic z tym hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
Detter
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-06-21, 13:08
|
|
|
Kolego podpowiem Ci to co ja przerabiałem (mam zamontowaną taką samą kierownicę) - plastiki podchodzą, tylko trzeba troszkę porzeźbić - tj. delikatnie od środka przyciąć.
Nowa kiera działa tj. klakson i poducha - na starej taśmie - rzeźba z kabelkami.
Najwięcej rezania jest z regulacją kierownicy - jeśli masz przyciski od el. regulacji, a fizycznie masz manualną to trzeba też przyciąć plastik od dołu - dwa podłużne cięcia - aby wyprowadzić rączkę od regulacji.
Osobiście na chwilę obecną również poszukuję nowszej taśmy aby uruchomić tiptronica.... |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |