Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 3.7PB/LPG ] Silnik odpala po czym gaśnie  
Autor Wiadomość
mark 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 43
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 17
Skąd: Olesno
Wysłany: 2010-07-30, 09:48   [D2 97 3.7PB/LPG ] Silnik odpala po czym gaśnie

Witam, mam problem ze swoim a8 a mianowicie gdy rano próbuje go zapalic, auto zapala odrazu po czym gaśnie, przekrecam jeszcze raz kluczyk i auto znowu odpala na strzala po czym gaśnie, kolejna próba, odpala ale nie gaśnie momentalnie lecz obroty spadaja powoli az spadna do zera. badz chwile utrzymuja sie na niskim poziomie okolo 300-400, i wtedy slychac nie rowna prace silnika, gdy juz utrzymuja sie na poziomie okolo 900 przy probie dodania gazu obroty spadaja, musi sobie chwile pochodzic odpalony i wtedy juz wszystko jest dobrze
Aha z rury wydechowej po odpaleniu przez chwile wydobywa sie biay dym (zapowietrzony??)

Pozniej w dzien jest juz dobrze, lecz czasami nawet po krotkim postoju gdy go odpale lubi tez zgasnac, ale to rzadko i tylko raz.

Jezeli ktos wie na czym moze problem polegac z gory dziekuje
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-07-30, 10:17   

hmmm, mi to wygląda na niedomaganie układu zasilania paliwem...
nie wiem jak to dokładnie jest w A8 ale ogólnie rzecz biorąc w układzie zasilania paliwem jest coś takiego jak zawór ciśnieniowy który po wyłączeniu silnika nie dopuszcza do powrotu paliwa z przewodów do zbiornika...
jeżeli zawór jest sprawny to po wyłączeniu auta paliwo pozostaje w całym układzie paliwowym natomiast kiedy przepuszcza to paliwo cofa sie powoli do zbiornika więc przy uruchomieniu wystepują objawy jak przy uruchamianiu auta które wyjeździło paliwo do końca.
W trakcie dnia może być czasami dobrze ale tak naprawdę wszystko zależy wtedy od czasu jaki auto stoi po zgaszeniu - jeżeli było to stosunkowo krótko to nie będzie problemu z odpaleniem ale jak dłuższy czas to objaw będzie identyczny jak rano - miałem tak kiedyś w Omedze MV6.

Zawór ciśnieniowy wystepuje czasem gdzieś oddzielnie a czasem jest bezpośrednio przy pompie paliwa lub też jest jego integralną częścią... koledzy daro albo dice bardzo sprawnie operują ETKĄ to pewnie podpowiedzą jak to dokładnie w A8 jest skonstrułowane.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-07-30, 10:37   

Zacznijmy od tego czy kontrolka która jest opisana w tym poście http://www.a8team.pl/topics16/2291.htm gaśnie po włączeniu zapłonu . Czy na pełnym zbiorniku są takie same problemy ( może to pompa zaczyna siadać ) ? I może zacznij od podpięcia Vaga .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
mark 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 43
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 17
Skąd: Olesno
Wysłany: 2010-07-30, 10:58   

Witam, kontrolka gasnie normalnie, Co do Vag myslalem nad kupnem ktoregos ale na allegro jest ich duzo i z duza rozpietoscia cenowa
przyklad:

http://allegro.pl/item115...i_vw_skoda.html

http://allegro.pl/item115...d2_usb_kkl.html

Niby obdydwa oferuja to samo a cena 2x wieksza.

Jaki polecasz ??
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-07-31, 13:53   

http://www.a8team.pl/topi...?start=15#20805 http://www.a8team.pl/forum24.htm
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
mark 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 43
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 17
Skąd: Olesno
Wysłany: 2010-07-31, 15:13   

Problem chwilowo rozwiazany, tzn zatankowalem pol baku i auto rano pali bez zająkniecia, czyli wychodzi na to ze pompa paliwa juz nie domaga.
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-07-31, 15:42   

Pompa domaga tylko nie ciągnie ci paliwa z drugiej komory.Jest źle zamontowana i żeby samochód chodził na benzynie musisz mieć cały czas powyżej polowy zbiornika.
Temat nie raz poruszany na forum.
http://www.a8team.pl/topi...ht=pompa+paliwa
Pod linkiem masz wszystko co jest potrzebne do prawidłowego zamontowania pompy.Pozdro.
_________________

 
 
bakos8 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: Audi A8 D3 LIFT
Wiek: 50
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 4
Skąd: Sulęcin
Wysłany: 2010-11-18, 10:41   

witam, posiadam audi s8 rok 2000 po lifcie... zapalił dzisiaj rano na jedną sekundę i zgasł i nie mogę go odpalić

Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań
_________________
bakos8
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-11-18, 11:57   

Czytałeś to co napisane wcześniej ? Zbiornik paliwa jest pełny ? Kontrolka od immo gaśnie ? Napisz co i jak żeby można było coś doradzić .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
caputto 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 52
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 2
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 2010-12-08, 12:44   

Chciałbym podpiąć się do tematu.
U mnie wygląda to następująco: kiedy rano odpalam silnik ,pracuje nierówno,gdy włączam wsteczny żeby wyjechać z garażu zaczynają spadać obroty i sinik zaczyna drgać musi chwilę pochodzić na wolnych,żeby można było jechać.Paliwo też pobierał tylko do połowy wskaźnika(czyli z jednej części zbiornika) ,więc myślałem ,że do wina pompy...Wczoraj wymieniłem na nówkę Siemens-VDO i dziś rano te same objawy.Nie wiem tylko co pompowaniem benzyny z drugiej części baku bo mam pełny zbiornik :cry: Może ktoś pomoże...?
Pozdrawiam
 
 
jaano 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2010-12-08, 13:07   

Nie wiem czemu myslicie ze jak do polowy zbiornika wam pokazuje licznik to pobiera z jednej komory - bzdura - juz na innym watku podalem wiele opisow i odnosnikow do wymiany kosza i uszczelki w nim - wszystko musi byc szczelne zeby pompa chodzila prawidlowo!! a nie ze z jednej komory pobiera a z drugiej nie.. popraostu stawiam na uszczelke kosza ktora juz wam pewnie pekla i kosz nie trzyma paliwa - tzn trzyma ale tylko do polowy, tj. do miejsca zlozenia gornej i dolnej czesci
pozostaje wymiana albo calego kosza z uzywki (ja tak zrobilem) albo szukanie samej najlepiej nowej uszczelki (w oryginale zamiennik chyba nie wystepowal jak szukalem), ktora jest dosc cienka i latwo ja uszkodzic przy skladaniu kosza

najlepiej sprawdzic to tak ze dolewacie z litr benzyny jak wam zgasnie auto - powinien wtedy na chwile znowu pochodzic poki ma benzyne w koszu (bo do niego sie wlewa tankujac najpierw)

pozdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.