Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-26, 15:43
|
|
|
Ciekawe bo u mnie w Żarach to w sklepie maja lemfordery na pólce |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-06-30, 08:28
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Miał ktoś z Was do czynienia z kompletem wahaczy Ruville? Wiem, że jest tylko pakowaczem ale dzisiaj byłem się pytać przy okazji o zawieszenie i jakieś tam najtańsze polskie zawieszenie 700zł, następnie Ruvill 1200zł (z końcówkami i łącznikami) TRW i Lem drożej ale nie ściągają bo nikt nie kupuje chyba, że na specialne zamówienie ze względu na cenę :-P I tak, na tańszą opcję mieli jakieś reklamacje a z Runvillem nie mieli problemów i polecają. | -kup od a6 i dokup 2 wahacze :-P
ale ja bym nie dał 1200 za ruvila nawet jakby był pozłacany :roll: |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2013-06-30, 09:43
|
|
|
pepi napisał/a: | ale ja bym nie dał 1200 za ruvila nawet jakby był pozłacany |
Co tanie, to drogie. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-06-30, 15:28
|
|
|
Zapytałem tak z ciekawości będąc w tym sklepie.. Wstyd się przyznać (a raczej NIE) ale mam u siebie w autku przednie zawieszenie MS (mister/ master sporta czy jakoś tak) cenowo to niska półka ale prawie 53tys najechane i prawe górne się dopiero odzywają na nierównościach, aa i dole banany wymieniałem bo telepało przy hamowaniu więc cena do ilości przejechanych km jest ok. Jeżeli mam dać za Lemfordera 2-3tysie lub coś w tych okolicach a założyć zestaw za 1/2 powyższej kwoty to rachunek jest prosty. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2013-06-30, 15:44
|
|
|
Dokładnie zawieszenie Lemfordera to koszt ok 1600zł tylko 2 wahacze trzeba dokupić zawsze można dogadać się z jakimś mechanikiem bądź znajomym co odkupi 2 niepotrzebne wahacze do jakiegoś Passata bądź A4-A6 i wyjdzie Nam ok 1800zł cały komplet do D2 zakładam zestawy Lemfordera do A4 i Passatów B5 i powiem, że jeszcze nikt nie wrócił, że coś nie tak ostatnio dla klienta wymieniłem banana dolnego po przebiegu 80 tys km reszta sztywna |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
AdasKaziu
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8,D2
Dołączył: 27 Cze 2013 Posty: 6 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 2013-06-30, 18:52
|
|
|
Witam doczepię się do tematu. Właśnie zamówiłem cały zestaw (8-wahaczy) firmy Swag. Całość kosztować mnie będzie 1500/zł po ponoć mega zniżkach. Czy ktoś miał do czynienia z tą firmą?? Zasięgałem opinii gdzie nie-gdzie i mówią, że po Lemfie nie ma nic lepszego. Różnica cenowa pomiędzy Lem a Swagiem około 700zł.
W hurtowni polecali mi także jakiś zestaw za 900zł ale twierdzę, że tanie to zawsze wyjdzie dwa razy droższe. |
|
|
|
|
|
|
|
synek a8
Użytkownik
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Patrol
Jeżdzę: D4 4.2 TDI
Dołączył: 08 Lip 2013 Posty: 22 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-07-12, 12:34
|
|
|
Dorzucę swoje 2grosze,
jak jeszcze miałem D2, to zakupiłem sobie zestaw naprawczy (komplet wahaczy) FEBI na oś przednią. Marka nie jest może premium jak Lemforder czy TRW,
ale na naszych drogach średnio wahacz wytrzymywał 50-60 tyś. km, przy kołach 18 cali w lato i 17 cali w zimę.
Jak robiłem tył to Lemforder i serwis wyszło w 2011 roku (bez amortyzatorów, ale ze sprężynami) niecałe 3tyś. bez robocizny. |
_________________ A8 D2 FL 3.7Q + LPG (2007-2011)
BMW E65 740d (2011-2014)
A8 D4 4.2 TDI (2014- |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-07-12, 21:24
|
|
|
febi nie wytrzymało u żony w a6 20 tys
w dodatku było to robione za zagramanicą :mrgreen:
nowe tuleje do forda escorta tej firmy były takie elastyczne że nie dało ustawić parametrów
moje zdanie jest takie
i tak zazwyczaj 50 tys jest już przebiegiem krytycznym dla zawiasu bez względu na firmę |
|
|
|
|
|
|
|
synek a8
Użytkownik
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Patrol
Jeżdzę: D4 4.2 TDI
Dołączył: 08 Lip 2013 Posty: 22 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-07-14, 18:09
|
|
|
20 tyś. to faktycznie lipa, ja parę lat wstecz kupowałem zestaw FEBI, u mnie wytrzymał 50tkm.
Tak na marginesie to żeby mieć spokój na długo, to trzeba by zrobić wariant ala fabryka,
czyli jak zaczyna się coś dziać to kupić komplet z Lemfordera/TRW i od razu wymienić 8 wahaczy z przodu, wtedy w teorii powinno trzymać jak zawias fabryczny, czyli spokojnie ze 150tkm. Impreza droga, ale jak policzysz koszt robocizny za każdy wahacz pojedynczo i możliwość sprzedania używanych części na allegro, to wyjdzie to w miarę ciekawie. |
_________________ A8 D2 FL 3.7Q + LPG (2007-2011)
BMW E65 740d (2011-2014)
A8 D4 4.2 TDI (2014- |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-14, 18:15
|
|
|
synek a8, Ja tak zrobiłem i wymieniłem cały komplet lepfordera i co z tego. Juz musiałem dwa górne z prawej strony wymienić. Na Pl drogach żaden zawias nie wytrzyma długo. |
|
|
|
|
|
|
|
synek a8
Użytkownik
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Patrol
Jeżdzę: D4 4.2 TDI
Dołączył: 08 Lip 2013 Posty: 22 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-07-14, 19:11
|
|
|
wszystko wina Tuska i Nowaka |
_________________ A8 D2 FL 3.7Q + LPG (2007-2011)
BMW E65 740d (2011-2014)
A8 D4 4.2 TDI (2014- |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-07-16, 18:47
|
|
|
nie tylko bo są na rynku podroby :-D |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-16, 18:51
|
|
|
Ale to wina Tuska i kaczora bo nie stać polaków na oryginały |
|
|
|
|
PiotrGo
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Mar 2011 Posty: 10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-07-16, 20:48
|
|
|
Do mojego A8 kupiłem dolne przednie wahacze febi, te ze sworzniem na których opiera się zwrotnica, autem praktycznie nie jeżdżę na co dzień bo od tego mam MB 124 CE, tylko weekendowe wypady. Przejechałem na nich jakieś 3K Km i muszę przyznać rację poprzednikom że są one słabe.
Tuleja ta którą przykręca się do mocowania w sankach jest już sparciała, widać w niej już wiele pęknięć. Wahacze TRW które wyjmowałem miały przebieg około 50K Km i akurat ta tuleja była praktycznie idealna, a zmieniałem je bo uszkodziły się gumki osłaniające sworznie wdał się bród i złapały luzy.
pepi napisał/a: |
i tak zazwyczaj 50 tys jest już przebiegiem krytycznym dla zawiasu bez względu na firmę |
Takie rzeczy to chyba tylko w alu VAGu bo w MB wahacze lemfordera to na jakieś 300 K Km |
|
|
|
|
|
|
|
synek a8
Użytkownik
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Patrol
Jeżdzę: D4 4.2 TDI
Dołączył: 08 Lip 2013 Posty: 22 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-07-17, 11:15
|
|
|
MB 124 :-)
Piękne, solidne i nieśmiertelne auto,
taki już nie robią i nie będą robić.
Zawias w 124 nie do zdarcia. Jeździło się kiedyś, prawdziwy Mercedes. |
_________________ A8 D2 FL 3.7Q + LPG (2007-2011)
BMW E65 740d (2011-2014)
A8 D4 4.2 TDI (2014- |
|
|
|
|
|