Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-02-28, 23:19
|
|
|
Stało się.
Na początku delikatnie puk puk a od dziś gniazdo myszy podczas kręcenia kierownica.
W poniedziałek chciałbym się zabrać za to troszkę czasu minęło i opinie są podzielone a temat jest tutaj od lat.
Więc tak: Katowałem na taksówce wahacze firmy Ruville z roczną gwarancją bez limitu kilometrów w A4 po bardzo długim czasie może 6 miesiącach i przelocie ponad 30tyś km poleciały mi 2 proste które zostały wymienione na nowe dzięki reklamacji. Minął ponad rok i wymieniłem jeszcze do tego 2 końcówki drążka kierowniczego. Wybity był tylko prawy ale stwierdziłem że zapodam 2 od razu.
Do A4 Ruville ok, nie mogę złego słowa powiedzieć bo gdybym miał je użytkować jak normalny śmiertelnik nie na taksówce to pewnie do tej pory bym śmigał i nic bym jeszcze nie wymieniał.
Zastanawiam się co by się stało gdybym wsadził je do Ósemki. Boję się tylko że masa silnika może swoje też zrobić.
Czekam na propozycje. Myślałem nad Lemforderem ale na obecną chwilę krucho z łupniakami |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-03-01, 10:16
|
|
|
looknij SWAG'a |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-03-01, 12:11
|
|
|
Wyciągałem z auta magiel i tak, drążki jeszcze ori LEM, końcówki febi. Co mnie ździwiło to, że drążki są od nowości, luźne na kulce ale nie miały luzu, nie stukały. Założyłem nowe drążki i końcówki torpan, przy moich przebiegach wytrzymają 4 lata <hehe> Jedno mnie niepokoi, czas na zmianę SKP bo wahacz dolny prosty do wymiany (element gumowo metalowy), wszystko było widać jak na tacy gdy kręciłem zwrotnicą w skrajne położenia.. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-01, 18:29
|
|
|
a mi coś wali z lewej strony
i nie wiem co
tak jakby ta tuleja od banana wymieniłem wahacz i to samo
Sanki wydają się ok poduszkę też zmieniłem od skrzyni
miał ktoś może takie coś ?
wali gdzieś pod nogami kierowcy przy hamowaniu przyśpieszaniu i na dołach ;( |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-01, 18:30
|
|
|
zacisk to nie jest |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-01, 18:56
|
|
|
Miałem podobnie, za lekko był dokręcony dolny wahacz od strony kierowcy. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-01, 19:01
|
|
|
to może opiszę co i jak przed wymianą wahaczy bo zmieniałem też się tłukło -zmiana nic nie pomogła
jak brałem motor to to w pakiecie dostałem poduszkę wiesz od kogo
i jak zmieniłem to bez 1 tys było cicho
znowu coś tłucze wymieniłem banan nie pomogło
śruba dokręcona |
|
|
|
|
|
|
|
yasio
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2014-10-12, 20:03
|
|
|
Kolego tez miałem problem z delikatnymi pukaniami ale szukałem i znalazłem luz na końcówce drążka ale nie na przegubie kulowym tylko na tym drazku w końcówce tzn tam jest guma jako tłumik drgań dostaje małego luzu i właśnie to mi stukało radzę sprawdź to jeszcze pozdr. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-13, 06:20
|
|
|
teraz mam luzy bo czuję -ale żeby było śmiesznie to nic nie puka
pewnie banany powiedziały pa pa |
|
|
|
|
|
|
|
yasio
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2014-10-13, 09:15
|
|
|
chcesz cos dobrego montuj MEYLE H/D 4-lata gwarancji i cena przystepna - banan dolny 200zl |
|
|
|
|
Koti
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: RS6 C5
Wiek: 40 Dołączył: 03 Kwi 2011 Posty: 34 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2015-02-05, 19:29
|
|
|
Trzeba |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Koti
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: RS6 C5
Wiek: 40 Dołączył: 03 Kwi 2011 Posty: 34 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-08, 19:24
|
|
|
a po co ci to ?
ile masz gwarancji że kupisz to co trzeba a nie tylko logo ? |
|
|
|
|
|