Ogłoszenie 

Opony samochodowe Felgi Audi A8 opony width= Porównywarka OC mfind forum a8 zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą Tarcze, hamulce
Opony
samochodowe
Felgi Audi A8
Opony samochodowe
Porównywarka OC
Sprawdzanie VIN
Niedźwiedź-LOCK
Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Klimatyzacja słabo chłodząca  
Autor Wiadomość
TonyTalk 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: Tiptronic 4 biegowy
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tony
Jeżdzę: D2
Wiek: 31
Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 1
Skąd: Opole
Wysłany: 2020-06-24, 17:06   [D2 ALL ] Klimatyzacja słabo chłodząca

Witam,

Założyłem wątek odnośnie klimatyzacji w Audi A8 D2, otóż wymieniłem dmuchawę nawiewów, wyczyściłem cały układ razem z czyszczeniem klap nawiewów i wywaleniem tej gąbki, która się sypie (zdjęcie całej deski i wyjęcie całej tej komory), wymieniłem nagrzewnice, parownik, osuszacz, dławik, nabicie klimatyzacji (jest teraz nabite 750 gram czynnika) ale uważam, że klimatyzacja nie chłodzi jak powinna, to znaczy w innych autach ta klimatyzacja chłodzi dużo lepiej, jakoś tutaj nie jestem zadowolony z efektu, już siłę nawiewu zostawie choć mogłaby być większa trochę. Czy ktoś miał taki problem? Wie jak zmienić komputerowo temperature? Czy to ustawienie Low może przyczynić się do teog aby wiało jeszcze zimniejsze powietrze? Dla mnie to auto nie chłodzi tak nawet jak Opel Corsa C... Poddaje się troche...
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1708
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2020-06-24, 18:07   

Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań
_________________
ex : D2 A8 95r 4.2
D2 S8 98r
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 4483
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-06-24, 20:06   

Odpisałem Ci na AKP, więc tylko przekleje:
http://www.audiklub.org/f...718552#p1718552

PS - jaki parownik dałeś, producent ?
_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters
 
 
PAlllUCH 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 32
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 90
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2020-06-27, 07:09   

Hej. U mnie wręcz identyczna sytuacja. Z wymienionych przez ciebie rzeczy u mnie dodatkowo nowa spreżarka Denso i ogólnie bida. Mam kupiony jeszcze zespół zaworów z D3, może stare zawory puszczaja, nie trzymają płynu i idzie jakaś ilość na nagrzewnice mimo ustawienia temperatury na Lov. Taka rzecz mi jeszcze zostaje do sprawdzenia. Tak jak piszesz byle jakie grat lepiej chlodzi nic moje,twoje A8, niedopuszczalna sytuacja.
A jak kolega wyżej pisze po adaptacji wyskoczyly błedy silniczków ale dotyczyły one nawiewu na nagi i pierwszej klapy od swieżego powietrza ktora nie chce sie zamykać, jak dla mnie nie ma to żadnego wpływu na temperature klimy....
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 4483
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-06-27, 13:12   

PAlllUCH napisał/a:
pierwszej klapy od swieżego powietrza ktora nie chce sie zamykać, jak dla mnie nie ma to żadnego wpływu na temperature klimy....

Zamykać, czy otwierać ? Oczywiście, że ma, zamknij sobie obieg, a potem otwórz to poczujesz różnice.

[ Dodano: 2020-06-28, 22:22 ]
Co by odświeżyć, V113, (G143) wymieniony,



nastawy podstawowe zrobione, dodatkowo dzięki Robiemu z AKP z dawnych lat stuningowane rurki otuliną jak w poprzedniej D2 i...



teraz mrozi pysk, aż mgiełka leci z nawiewów.
_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 25
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 162
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2020-06-29, 05:29   

Po co owijałeś rurki otulina ? Co to niby ma dawać ?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 4483
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-06-29, 07:34   

Temat kiedyś powstał przy okazji bodaj podobnego na AKP i C4 o ile dobrze pamiętam. W skrócie - straty energii i kondensacja.
Przy okazji, dla tych którym dmucha za słabo - tu w sumie głównym powodem (jak klapki działają) będzie V2 i nic innego (dostaje bardziej po dupie przy solarze), ale druga sprawa, co innego rzeczywista temperatura a odczuwanie tego - czy tak jest faktycznie wystarczy sobie przyłożyć termometry do kratek i zobaczyć temp.
Nie mogę narzekać na D2 bo klima chodzi bardzo dobrze tak jak i chodziła mi w D3.
_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 25
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 162
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2020-06-29, 15:30   

Ogólnie jeśli ktoś ma problem z tymi silniczkami na podszybiu to te 2 łatwo naprawić akurat , robią się zimne luty wystarczy przelutować i znowu będzie działać, te w środku samochodu są inne i tamte są nienaprawialne
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe
Testy opon Porównywarka OC

| Forum Audi A6 i A7 | WRC POLSKA - Części do AUDI | WRC POLSKA - Zawieszenie pneumatyczne | Chodzen.pl - Dealer, Serwis Toyota | WRC POLSKA - Pompy wspomagania |