Autor |
Wiadomość |
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-01-11, 20:38
|
|
|
nooooo wykonanie na 10 jednak za jasno jak dla mnie ja się przymierzam do czarnego połysku tylko przeraża mnie demontowanie wszystkiego |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-11, 20:51
|
|
|
meir napisał/a: | tylko przeraża mnie demontowanie wszystkiego |
Mnie to bardziej przerażało by oklejenie tego w taki sposób aby wyglądało tak dobrze jak u danishow niż sam demontaż drewna
I raz jeszcze ..."ło matko" - 20 godzin <jezu> <brawo2> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-01-11, 21:44
|
|
|
Fakt, 20 godzin (panel w drzwiach kierowcy to ok. 1,5h obklejania - robiłem dwa razy ) ale jak już wspomniałem drugim razem będzie max. 15, poza tym jestem z natury perfekcjonistą i do większości rzeczy które robię podchodzę z wielką dokładnością. Dla porównania montaż LPG zajął mi około 30-35 godzin z tym, że się nie spieszyłem. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-11, 22:09
|
|
|
danishow napisał/a: | Dla porównania montaż LPG zajął mi około 30-35 godzin z tym, że się nie spieszyłem. |
No tez elegancko zrobiłeś instalke <okioki> ja swojego BRC niestety tak nie upcham |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-01-12, 13:02
|
|
|
BRC niestety nie da sie upchac
A co do zjazdu to moze dam radei bo w tym czasie mam 3 tygodnie urlopu ...ale czy to wypali to dopiero w czerwcu sie okaze. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-01-12, 18:01
|
|
|
danishow, Moją opinię znasz. Podoba mi się. Rozjaśniło to bardzo wnętrze pojazdu i prze wszystkim wygląda to mile dla oka. Chciał bym zobaczyć na żywo.
Fakt jestem tradycjonalistą który woli utrzymywać auto w wizerunku lat swojej świetności, ale chyba mam z tym problemy jakieś skrzywienie umysłowe bo pomalowałem zaciski na żółto i zamiast kół mam walce drogowe
Auto wskoczyło w nowy wiek
Zastanawiam się jak by to wyglądało gdyby podłokietniki w drzwiach były czarne. Tak jak nap w A4 B5.
Ale nie ma co włączać wyobraźni, mi się podoba.
Dobra robota. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-01-12, 19:52
|
|
|
jak bym miał się zdecydować to piano black bym strzelił ale 20h mnie przeraża no i szybko sie denerwuje nie mniej skompletowałem już wszystkie listwy zapasowe właśnie w tym celu ale przeraża mnie już fakt ściągania listew z lewarka i tej z nad schowka... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-12, 20:05
|
|
|
preston81 napisał/a: | ale przeraza mnie juz fakt sciagania listew z lewarka |
no co Ty boczki odkrecasz po jednej srubce, sciagasz i od dekoru masz tez dwie srubki (od pasazera i kierowcy po jednej o ile mnie pamiec nie zawodzi, jak sobie harmonijke naprawialem) i dekor do gory |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-01-12, 22:17
|
|
|
jest może gdzieś tutorial do ściągania wszystkich dekorów z auta ? |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-01-12, 22:31
|
|
|
preston81 napisał/a: | jak bym miał się zdecydować to piano black | Też na początku zastanawiałem się nad błyszczącą folią ale świadomość codziennego wycierania kurzu mnie odstraszyła.
martin_rs4 napisał/a: | boczki odkrecasz po jednej srubce, sciagasz i od dekoru masz tez dwie srubki | No tak troszkę nie do końca, faktem jest że trzeba po obu stronach ściągnąć kratki nawiewów (te skierowane w drzwi) ale do tego po stronie kierowcy należy też zdemontować dolną osłonę kolumny a po stronie pasażera należy wyciągnąć schowek. Po zdemontowaniu osłony (tej z OBD) kolejnym krokiem jest demontaż kratek bocznych (jedna śrubka imbusowa 4mm od dołu) po których zostają spore otwory w desce ...przez nie można w końcu dostać się do listew. Po stronie kierowcy są dwie nakrętki a po stronie pasażera jedna, nie należy ich jednak odkręcać ...wystarczy jedynie pociągnąć na blaszki pod ów nakrętkami.
meir, pytaj o co chcesz (jak co zdemontować)...po to jest ten temat <okioki> |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-01-12, 22:44
|
|
|
Ok czyli jak zdemontować dekory z deski już wiem bo rozumiem żeby zdemontowac ten duży przy navi trzeba ową navi wyjąć . Jak zdjąć dekor przy drążku zmiany biegów już wiem , więc zostaje mi popielniczka przód , klapka między drążkiem a ręcznym i wszystko to co jest pod podłokietnikami łącznie z tyłem , bo z drzwi wiem jak |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-01-12, 22:55
|
|
|
Navi nie musisz wyciągać, ramka siedzi tylko na klipsach. Element przy drążku jest przykręcony dwiema śrubkami po bokach, podobnie jak popielniczka (tu, plus jeszcze dwie od góry). Klapka/osłona mocowania na kubek jest przykręcona trzema śrubkami od góry, dwie są na wierzchu a do trzeciej dostaniesz się po zdemontowaniu dekoru drążka. Powodzenia |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-01-12, 23:31
|
|
|
czyli dekor od navi delikatnie podważyć i pociągnąć do siebie i zejdzie ? dzięki wielkie kolego za mega cenne rady w weekend może się za to zabiorę |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-01-12, 23:42
|
|
|
Tak, tylko podważyć ...jedynie z przyciskami na górze musisz uważać, mają bardzo krótkie kabelki. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-01-12, 23:43
|
|
|
super dzięki wielkie jak będę miał jakieś pytania to będę męczył dalej |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|