Autor |
Wiadomość |
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-10, 09:51 [D3 ALL
] Błotniki Hofele
|
|
|
Witam szanowne gremium tunerów.
Mam pytanie odnosnie tych błotników:
http://www.hofele.com/en/...omponent_7.html
Czy wejdą do preLifta p&p? Niby napisano, że pasują do modeli od 2002 roku wraz z liftami ale nie będzie tu problemu z dopasowaniem do lamp/maski/zderzakiem? W lifcie te elementy są chyba inne więc i błotniki powinni się różnic miedzy pre i liftem? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-03-10, 10:10
|
|
|
Błotniki różnią się(wedle tego co przeczytałem w necia) tylko jednym jakimś uchwytem/zaczepem. Dlatego robiąc przekładkę na lifta niektórzy piszą, że błotników nie trzeba zmieniać.
Więc powinny pasować
P.S. Tak jak już pisałem w Twoim temacie... błotniki Hofelele wymiatają |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-10, 10:37
|
|
|
No cena zeszła już do 1300 EUR za obydwa a to jest dobra cena. Bardzo dobra
Dajesz drago sobie rękę obciąć, że podejdą? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-10, 11:31
|
|
|
Mnie również wydaje się, że błotniki są do wymiany przy takim przejściu żeby wszystko było p&p (podpowiem: ucinanie czegokolwiek ze zderzaka nie jest p&p)) ale może czegoś nie wiem
update:
Firma lltek również oferuje takie błotniki. Wyglądają jak te Hofele ale zwróćcie uwagę na zaczepy przy końcach błotników. Hofele ich nie mają a lltek ma
http://www.lltek.com/hofe...di_body_kit.htm |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-10, 12:19
|
|
|
To co przeszkadza przy wymianie ryja na liftowy to jakis kawałeczek niewodoczny bo pod zderzakiem się znajduje więc nie tragizuj ale jak chcesz to kupuj se za 1300euro jakies made by SLR
Wieś jak całe hofele. |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-10, 12:34
|
|
|
Ale trzeba go wyciąć, prawda? I teraz co, kupuję sobie nowy zderzak i muszę go zepsuć, żeby go zamontować. Cudownie
Wieś? Jakby szło to fabrycznie to byś pisał "ŁŁŁŁooooooo kurwa ale bajer!!!" |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-10, 12:47
|
|
|
Błotnik przyciać a nie zderzak. Wracając do starego zderzaka bedzie tez ok.
takie cos by mi pasowało w RS8 ale jak wiesz tego nie ma
Zrob RS8 to bedziesz miał wsio w komplecie |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-03-10, 13:37
|
|
|
Właśnie miałem pisać, że wygląda mega tylko turbo/biturbo będzie brakować do kompletu
Co do cięcia to tnie się błotnik nie zderzak. Podejrzewam, że skoro jest do prelifta i lifta to fabrycznie będzie pozbawiony tego zaczepu aby pasować do obu opcji |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-10, 13:46
|
|
|
To sie zdecydujcie bo jeden że zderzak inny że błotnik |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-03-10, 13:55
|
|
|
Różnica występuje w zaczepach dolnych. W prelifcie jest jakiś zaczep w przedniej części błotnika(dodatkowe ucho na śrubę). W polifcie tego ucha nie ma ale za to jest w dolnym tylnim uchwycie jedno dodatkowe ucho na śróbę.
Proszę fotki poglądowe:
prelift:
polift:
|
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-10, 14:52
|
|
|
Ok, wszystko jasne. Już wiem więc co sobie kupię na urodziny |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-03-10, 16:54
|
|
|
Dyć to wygląda jak z d.... no ale podobno o gustach się nie dyskutuje. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-03-10, 17:00
|
|
|
drago_o napisał/a: | każdy ma swój gust ale te błotniczki... | same w sobie mi się nie podobają ale na tym konkretnym modelu bajka |
|
|
|
|
|