Autor |
Wiadomość |
Muciek
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 15 Mar 2015 Posty: 45 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2019-06-21, 20:23
|
|
|
MeWaPKP, dużo ludzi zmienia na hamulce od D3. Czemu akurat D4 chcesz? |
_________________ EX - S124 3.0TD Turbo SportLine 92'
EX - C220 CDI Elegance ASB 98'
CLK 200 Elegance ASB 97'
Audi A8 D2 4.2 Quattro 01'
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-06-21, 21:00
|
|
|
Ale te tarcze z q5 yo te same są zdeje sie |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2019-06-22, 20:08
|
|
|
Gdzieś tu już wrzucałem 330 z D4 wymiarowo = 330 z Q5. Z D4 jest chyba trochę lżejsza. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
MeWaPKP
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2, D3, D4, waiting D5
Dołączył: 09 Sie 2016 Posty: 68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-06-22, 23:05
|
|
|
Właśnie tak o tym myślałem, po wymiarach. Słyszałem, że trzeba zmieniać przewody hamulcowe bo ori nie podchodzą.
Coś podpowiecie? |
_________________ Te głupie pytania, kiedy programista dorwie się do mechaniki...
Stajnia:
100 C1
80 B2
100 C3
V8 d11, 4.2 M/T
RS4 B5
S8 D2
S8 D3
A8 D3 Lang
S8 D4 Plus
... waiting S8 D5 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-06-23, 08:29
|
|
|
razem z zaciskami ? to tam nie jest elektryczny ręczny ? |
|
|
|
|
MeWaPKP
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2, D3, D4, waiting D5
Dołączył: 09 Sie 2016 Posty: 68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-06-23, 21:00
|
|
|
[ Dodano: 2019-06-23, 22:01 ]
pepi napisał/a: | razem z zaciskami ? to tam nie jest elektryczny ręczny ? |
W D2? Nie, linka.
Chodzi mi o przewody hamulcowe "hydraulincze" są podobno za krótkie. Wiecie jak to wygląda? |
_________________ Te głupie pytania, kiedy programista dorwie się do mechaniki...
Stajnia:
100 C1
80 B2
100 C3
V8 d11, 4.2 M/T
RS4 B5
S8 D2
S8 D3
A8 D3 Lang
S8 D4 Plus
... waiting S8 D5 |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-06-24, 04:27
|
|
|
Nic podobnego, z tyłu pasuja |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2019-07-05, 08:31
|
|
|
CINEK, z tego co wyczytałem to dodałeś tylko adapter i osłony a zacisk i jarzmo fabryka mam do ciebie pytanie jej sens dodawać do s8 d2 2001 rok 345 Brembo przód 330 tyl ? I czy montaż polega na przykreceniu adaptera i gitara |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-07-05, 09:10
|
|
|
A dlaczego by nie bylo sensu ? Twoje Brembo jest skuteczniejsze niz dwutlok z D3. Tyl wizualnie na pewno sie poprawi.
Pamietaj rowniez o zmianie linek i klockow. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2019-07-05, 09:16
|
|
|
dice111, tarcze klocki to wiadomo tylko zaczynam szukać tarcz kotwicznych , może wiesz jaka cena adaptera kolegi z forum ? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-07-05, 09:33
|
|
|
Pytaj Michala Wruszaka. Oglaszal sie tez na FB z nimi. Mozesz je wykonac tez samemu po cenie zlomu. Schematy sa na forum. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2019-07-05, 09:38
|
|
|
dice111, mogę poprosić o link ? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2019-07-05, 11:54
|
|
|
W przypadku S8 Lift , trzeba zmieniać jarzma akurat pod adaptery . Były projektowane docelowo pod 269mm - koszt kompletu to 250zl na tył |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2019-07-05, 12:56
|
|
|
Do 280 trzeba mniejszy adapter ? |
|
|
|
|
|