Autor |
Wiadomość |
kojot
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 62 Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 46 Skąd: Słupca
|
Wysłany: 2009-09-26, 21:33 [D2 ALL
] Zmiana języka na wyświetlaczu.
|
|
|
Witam.Moja babcia gada po włosku.Ja niciewo nie panimaju.Czy można zmienić języ np.angielski? |
|
|
|
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-26, 21:41
|
|
|
Można, VAG i po kłopocie |
|
|
|
|
|
|
|
vitaliy
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Vitaliy
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 10 Cze 2009 Posty: 14 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2009-09-26, 21:41
|
|
|
Witam!
Jarek przez VAG COM:
blok 17 -> 10- adaptacja -> kanał 004
- 1 niemiecki
- 2 angielski
- 3 francuski
- 4 włoski
- 5 hiszpański
- 6 portugalski
- 8 hiński
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
martab99
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 157 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2009-09-26, 21:44
|
|
|
Czy ten sposób załatwia także zmianę języka obsługi radia (Navi+)?
Pozdrawiam, |
_________________ Marcin
4WD + 1WD |
|
|
|
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-26, 21:48
|
|
|
martab99 napisał/a: | Czy ten sposób załatwia także zmianę języka obsługi radia (Navi+)? |
Nie, do tego potrzebna jest płytka do zmiany softu ( dostępne w necie ) pogogluj lub zapłac na allegro ok 300 pln |
|
|
|
|
vitaliy
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Vitaliy
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 10 Cze 2009 Posty: 14 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2009-09-26, 22:08
|
|
|
Nie. Dla Navi+ tylko przez menu navi:
Settings (Einstellungen) -> selecting the language (Sprache wahlen):
- niemiecki
- angielski
- hiszpański
- francuski
- włoski
- holenderski |
|
|
|
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-26, 22:13
|
|
|
Oczywiście wyzej pisałem o polskim menu...
vitaliy napisał/a: | Nie. Dla Navi+ tylko przez menu navi:
Settings (Einstellungen) -> selecting the language (Sprache wahlen):
- niemiecki
- angielski
- hiszpański
- francuski
- włoski
- holenderski |
Dokładnie |
|
|
|
|
kojot
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 62 Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 46 Skąd: Słupca
|
Wysłany: 2009-09-27, 06:44
|
|
|
Dzięki za pomoc.Mam tylko jeszcze jedno pytanie.Jeżdże do zakładu mechanicznego gdzie pracuje znajomy i mają tam taki wypasiony sprzęt do diagnostyki.Podejrzewam jednak,że nie bardzo umieja sie nim posługiwać.Ostatnio gdy sprawdzłem błędy-których nie było-chciałem by wszedł w menu skrzyni by sprawdzić zgodnie z procedurą poziom oleju.Nie mógł tego zrobić-albo nie umiał-Zbył mnie mówiąc,że jest taka opcja,ale tylko wtedy gdy pokaże błędy.To chyba jakaś ściema.Pozdro. |
|
|
|
|
|
|
|
vitaliy
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Vitaliy
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 10 Cze 2009 Posty: 14 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2009-09-27, 11:50
|
|
|
kojot napisał/a: | Dzięki za pomoc.Mam tylko jeszcze jedno pytanie.Jeżdże do zakładu mechanicznego gdzie pracuje znajomy i mają tam taki wypasiony sprzęt do diagnostyki.Podejrzewam jednak,że nie bardzo umieja sie nim posługiwać.Ostatnio gdy sprawdzłem błędy-których nie było-chciałem by wszedł w menu skrzyni by sprawdzić zgodnie z procedurą poziom oleju.Nie mógł tego zrobić-albo nie umiał-Zbył mnie mówiąc,że jest taka opcja,ale tylko wtedy gdy pokaże błędy.To chyba jakaś ściema.Pozdro. |
Oczewiscie że to sciema. Jesli nawet niema błędów, to można wejsc do każdego błoku i wszystko sprawdzić, szczególnie jesli maja jak ty mówisz super wypasiony sprzęt, pewnie ten sprzęt, to VAS. W każdym bądz razie oprócz tego że maja taki super sprzęnt, to nic poza tym. Napewno nie potrafią go obsłużyć i w takim przypadku już do takich fachowców niema co jechać, bo każdyj sprzęt, nie ważnie jak skomplikowany, nie usuwa usterek, tylko pomaga w znalezieniu problemu. Pozdrawiam. |
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-27, 14:40
|
|
|
Temat rozwiązany, chwilowo zamykam bo robi sie OT |
|
|
|
|
|
|
|
|