Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 97 LPG ] webasto - adaptacja minimalnego napięcia  
Autor Wiadomość
sasquatch 

Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Lis 2016
Posty: 44
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2019-10-15, 11:16   [S8 D2 97 LPG ] webasto - adaptacja minimalnego napięcia

Wie ktoś z tu obecnych, jak przekodować webasto przez VAGa, tak aby zmniejszyć w ustawieniach minimalne napięcie, przy którym się ono wyłączy?
Mam roczny akumulator, ładowanie 14,4V, nie brakuje prądu przy rozruchu a jednak webasto pracuje max 10-12 minut.
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-10-15, 12:39   

Podaj kodowanie, wersję sterownika i wartość adaptacji na kanale 1. Masz jeden aku? Krótka praca webasto może wynikać również z odczytów temperatury (np. uszkodzony czujnik). Przez te kilkanaście minut grzeje prawidłowo?
 
 
sasquatch 

Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Lis 2016
Posty: 44
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2019-10-15, 14:23   

Podeśle jak się podłącze pod sterownik.
Przez te kilkanaście minut grzeje bezproblemowo
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5070
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-10-15, 14:45   

W preFL masz mieć 2 aku przy webasto.
_________________
Black Cars Matters
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-10-15, 16:13   

U mnie jest podobnie, mam 2 aku i czasem się wyłącza, błąd jaki zapisuje związany jest właśnie z napięciem na piecu, jest wogole jakąś szansa na przekodowanie tego? Wydaje mi się że poniżej 10.5V się wylacza
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
sasquatch 

Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Lis 2016
Posty: 44
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2019-10-15, 19:06   

Mam preFl i jeden akumulator - 110Ah
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5070
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-10-15, 19:54   

A to były takie wersje ? Czy ktoś wyjął lub webasto dołożone ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
sasquatch 

Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Lis 2016
Posty: 44
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2019-10-16, 07:57   

po VINie wychodzi mi:
- 9M9 - ogrzewanie postojowe ze zdalnym sterowaniem
- J0W - akumulator 410A (88Ah)
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-10-16, 10:07   

Wg etki dodatkowa bateria była do numeru nadwozia 4D-V-020000.
 
 
caro86wlkp 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1900
Skrzynia: manualna quattro
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 80
Skąd: Konin
Wysłany: 2019-10-16, 15:01   

tak z ciekawości gdzie powinien znajdować się drugi akumulator? rozbierałem a8 z 2001r z webasto i nie widziałem nigdzie miejsca na drugi akumulator. Czy same karoserie przed i po lifcie różnią się?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5070
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-10-16, 15:08   

W preFL nad pierwszym aku we wnece. FL nigdy nie mial dwoch. Z w/w wynika ze rowniez preFL tzw miedzy lift mial juz jeden.
_________________
Black Cars Matters
 
 
sasquatch 

Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Lis 2016
Posty: 44
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2019-10-17, 05:13   

z VCDS-a wychodzi takie coś:
- numer VAG 4D0265105C
- kodowanie 0001
- WSC 02314

i do tego błąd 01444 - Under-voltage shut-off (35-10 - - - Intermittent)

Napięcie na VCDSie pokazuje 10.8V i skacze od 10.5 do 11.8V na zgaszonym silniku. Po odpaleniu pokazuje 14V-14.2V.
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-10-17, 06:38   

To napięcie skacze na pracującym webasto?

Miałeś jeszcze podać wartość adaptacji w kanale 1 i wersję sterownika (wersja podana jest tak, jak na obrazku).

Tabela napięć z podziałem na wersję sterownika masz na obrazku "adaptacja". Wersję sterownika widać na drugim obrazku. Wartości adaptacji możesz zmieniać co jedną jednostkę, wtedy każda jednostka odpowiada napięciu ok. 0,07V.

Adaptacje mogą być wpisywane w zależności od wersji sterownika. Dla X46 możesz je wklepywać ręcznie przy kodowaniu, jakie masz teraz (00001). Jeśli masz nowszy sterownik (D47-D52), to kombinacji jest więcej, z dostosowaniem napięć podczas nastawów podstawowych (Basic settings na kanale 01) włącznie. Daj znać, co masz, to podam konkretne dane.

Dane są wzięte z ELSY.

adaptacja.jpg
Plik ściągnięto 4112 raz(y) 35,14 KB

20191009_195340.jpg
Plik ściągnięto 28 raz(y) 109,02 KB

 
 
sasquatch 

Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Lis 2016
Posty: 44
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2019-10-17, 07:33   

Komponent - Standheizung Benzin X46

Nie mam jak teraz sprawdzić adaptacji na 1 kanale niestety.
Wychodzi na to, że mam próg 10.5V ustawiony a napięcie skacze na włączonym webasto.
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-10-17, 08:07   

Może być problem z zasilaniem sterownika. Przy piecu wtyk może być zapuszczony i zaśniedziały. Po zdjęciu zderzaka dostęp jest dobry. Sprawdź jeszcze rano napięcie na akumulatorze bez włączania webasto.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.