Autor |
Wiadomość |
mmaciek
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 34 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 2014-01-11, 21:13
|
|
|
Chciałbym odświeżyc temat.
Mam problem z ogrzewaniem.Czasami jest wszystko ok.Ale częściej tego ogrzewania nie ma.Klapki słychac jak cykają.Temperatura płynu na zegarze 90-94 stopnie.W środku chłodno.Ustawiam ogrzewanie na maksa to ledwo co podbija temperaturę z nawiewów.
Proszę o pomoc |
_________________ Maciek |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-12, 15:09
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | Podepnij auto pod VAG-a na pewno coś pokarze i w tedy będzie łatwiej coś doradzić . |
niestety jestes w bledzie kolego, czesto wlasnie bledow nie ma przy takiej "chorobie". Przerabialem temat u siebie i skonczylo sie wymiana elektrozaworow z pompą |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-01-13, 10:21
|
|
|
Archaiczne ale możesz sprawdzić.
Ustaw temp HI + HI kierunki nawiewów ustaw tylko na kratki ( na twarz ) Zamknij nawiew po stronie pasażera, w słupkach z tyłu i na tunelu oraz na konsoli środkowej. Zostaw otwarty tylko ten po twojej stronie od szyby. Rozgrzej auto do temperatury roboczej. Prędkość wiatraka ustawiaj + -. zmniejsz do minimum, przyłóż palce do kratki i pomału zwiększaj obroty dmuchawy. To samo zrób ale po stronie pasażera drugim razem.
Na wolnych obrotach. A potem na wysokich coś koło 3000 tyś. Jeśli będzie lecieć ciepłe a jak zwiększysz obroty wiatraka i zbije się na chłodniejsze to może być zamulona nagrzewnica. Ewentualnie coś blokuje klapki. Sprawdź i daj znać. Vag oczywiście podstawa i kontrola płynu. Czy przypadkiem Ci gdzieś nie ubywa i nie zapowietrza układu. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Michal90
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michaś
Jeżdzę: D3
Wiek: 42 Dołączył: 09 Lis 2013 Posty: 17 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2014-01-13, 11:13
|
|
|
w D2 sa zaworki w ktorych sie odpowietrza nagrzewnice na podszybiu sa i jak masz takie efekty poprostu odpowietrz nagrzewnice i po problemie:) |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
mmaciek
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 34 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 2014-01-14, 22:51
|
|
|
Dziękuję za pomoc.
Podłączyłem pod VAG-a i nic zero błędów.Z ubywającym płynem zauważyłem problem.Mam auto miesiąc czasu przejechałem niecałe 4 tys kilometrów i musiałem dolac około 3 setek płynu. Zaglądałem pod auto ale nic nie widac, susza , podkładałem materiał na noc i susza .
Z góry dzięki |
_________________ Maciek |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-01-15, 00:37
|
|
|
Sprawdź dokładnie dywaniki w środku czy nie są mokre. Może nagrzewnica puszcza. Lub co gorsze uszczelka |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
mmaciek
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 34 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 2014-01-15, 10:16
|
|
|
Oby to tylko pompa wody.
Poprzedni właściciel powiedział że wymieniał rozrząd 40 tys temu czyli zostało się jakieś 20 tys.Myślę że pompę i termostat też przy okazji wymienił. |
_________________ Maciek |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-01-15, 11:04
|
|
|
Albo szedł wersją ekonomiczną i tego nie zrobił. Dla jednych wymiana rozrządu to zrzucenie tylko paska. Musisz na pierwszym miejscu zlikwidować ubytki płynu. Sprawdzałeś to jak Ci wyżej pisałem? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
mmaciek
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 34 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 2014-01-15, 23:02
|
|
|
Dziś wymieniałem olej w silniku.Po odkręceniu osłony od silnika mechanik sprawdzał czy gdzieś nie leci.No i gdzieś leci powoli.Na prawej podłużnicy były krople czerwone słodkie płynu chłodzącego.Prawdopodobnie gdzieś z parownika lub trójników gazowych.Będę przerabiał gazownię to się zdiagnozuje przeciek. |
_________________ Maciek |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-01-16, 00:11
|
|
|
Może być tak że pękła membrana i płyn zasuwa razem z gazem i się spala. Jak auto stoi to podcieka. W A4 miałem taki przypadek, naprawa nie opłacalna, lepiej, taniej kupić nowy reduktor niż regenerować i zastanawiać się jak długo będzie dobrze. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
mmaciek
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 34 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 2014-01-16, 09:53
|
|
|
W sobotę jestem umówiony u gazownika.Zobaczymy co powie |
_________________ Maciek |
|
|
|
|
|