Autor |
Wiadomość |
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2018-12-03, 17:18 [D2 99 4.2PB/LPG
] Cisnienie oleju AQF
|
|
|
Witam.Jakie powinno być prawidlowe ciśnienie oleju w tym silniku???
[ Dodano: 2018-12-03, 18:57 ]
Nikt nie ma info??? |
|
|
|
|
|
|
|
mahoney99
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 73 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2018-12-03, 21:11
|
|
|
haynes podaje od 1.0 do 2.5 na jałowym |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2018-12-03, 22:09
|
|
|
Dzięki za zainteresowanie tematem.Dziś mierzyłem szwagra AQF.
Zimny motor-5bar.
W momencie rozgrzewania ciśnienie powolutku sobie spada.
Motor rozgrzany-1bar(stoi wskazówka jak wryta)
Obroty 2000rpm-3.8bar.
Jak to oceniacie????
[ Dodano: 2018-12-04, 18:02 ]
Ale wszyscy rozmowni.....Pozdrawiam |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2018-12-04, 19:48
|
|
|
marekp750 napisał/a: | Co byś nie czuł się osamotniony...
min to 1 bar na biegu jałowym (ale to już jest dolna granica)
2000 obr/min 3.5 bara i w górę
Zmień na olej o większej lepkości. Uciekaj z W30 na W50. |
Dziękuję Marku za info.To Ja dziś do Ciebie dzwoniłem.Jeszcze raz dzięki za cenne informacje.Pozdrawiam |
|
|
|
|
tx-didi
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Zdzislaw
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 29 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2019-02-19, 00:05
|
|
|
moj AQF na oleju 5w40 liqui moly trzymał 1.5 bara na jalowym biegu (w pelni zagrzany) |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2019-02-19, 08:46
|
|
|
Albo po prostu wymien pompe oleju. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2019-02-19, 20:51
|
|
|
mierzycie barometrem czy gdzieś w vagu jest to podane ?
marekp750 napisał/a: | Uciekaj z W30 na W50. |
Tyczy się wszystkich V8 czy w tylko tego przypadku ? |
|
|
|
|
|
|
|
tx-didi
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Zdzislaw
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 29 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2019-05-24, 09:16
|
|
|
Lechu napisał/a: | mierzycie barometrem czy gdzieś w vagu jest to podane ?
marekp750 napisał/a: | Uciekaj z W30 na W50. |
Tyczy się wszystkich V8 czy w tylko tego przypadku ? |
manometr - w miejsce czujnika cisnienia |
|
|
|
|
|