Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wymiana amortyzatorów  
Autor Wiadomość
spolprog 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D2
Wiek: 35
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-08-16, 11:32   [D2 95 4.2PB/LPG ] Wymiana amortyzatorów

Witajcie koledzy,

Przyszła kolej na wymianę amortyzatorów z przodu.
Wiem, że w tej kategorii jest już taki temat, ale z prawie roku wstecz i może coś się w tym temacie pozmieniało.

Co polecacie ? Najbardziej by mi zależało aby auto nie utraciło na komforcie jazdy, a siedzą jeszcze oryginalne amorki.

Auto jest też niższe od innych A8 i zależałoby mi żeby nie podniosło zbyt mocno przodu.
Podaję Vin może po nim dojdziemy co najlepiej dobrać ?

WAUZZZ4DZTN006818

W intercarsie mają :
sachs'y - 390 zł/szt.
MAGNETI MARELLI - 340 zł/szt.
TRW – JGT396T - 480 zł/szt.
BILSTEIN – 24-026093 - 620 zł/szt.

Pozdrawiam,
i z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi.

Jeżeli możecie doradźcie także wahacze jakiej firmy najlepiej teraz brać by trochę na nich pojeździć ?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-08-16, 11:54   

Wg VIN masz sportowe zawieszenie :

Shock absorption/suspension, chassis 1BE Sports suspension/shock absorption

Ale jeżeli mówisz ze masz auto komfortowe to nie wykluczone ze ktoś pozbył się tego zawieszenia .

Ja polecam amorki firmy SACHS
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
spolprog 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D2
Wiek: 35
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-08-16, 12:06   

Tzn nie koniecznie ktoś pozbył się tego zawieszenia, chodziło mi o to by kupić coś zbliżonego do tych które siedzą, a z czego wiem to od nowości siedzą jedne, najprawdopodobniej sportowe.

Chodzi mi o to by kupić coś zbliżonego do obecnych.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-08-16, 12:08   

Jeśli charakterystyka ma być najbardziej zbliżona do orginalnych sportowych amorków to Bilstein B6 lub B8 tylko . Są to amorki o skróconym tłoku względem serii
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-16, 17:11   

Mi ze sportowego pozostały jedynie przednie sprężyny a amorki kupiłem zwykle jak Michał pisze i dalej przód jest sztywny :]
 
 
spolprog 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D2
Wiek: 35
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-08-17, 10:30   

To mówicie Sachsa brać ?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-17, 16:43   

Zawsze możesz OE :)
 
 
Mariano 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 21 Lip 2015
Posty: 37
Skąd: Busko Zdrój
Wysłany: 2015-08-17, 19:09   

Ja zakładałem sachsa do poprzedniego auta BMW e39 i były spoko i sporo tańsze od OE.Natomiast montowałem Kayaba w sprinterze i wytrzymały bardzo mało 200 tyś km około 3 lat i się wylały.Także Kayaba odpada.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2016-03-20, 13:24   

odświeże troszke, i mnie dopadła konieczność wymiany z przodu, co byście polecili?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-03-20, 18:40   

Ja mam TRW, przejechalem na nich po wymianie dopiero 10k km ale jestem zadowolony.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-03-20, 18:50   

Ja zawsze polecałem i będę polecał markę Bilstein, marka słynie ze sportowych amorków ale od czterech lat robią też amortyzatory do aut cywilnych ...w przystępnej cenie. A jak nie Bilstein to Sachs lub Monroe (chociaż tu jakość spadła).
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Mariano 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 21 Lip 2015
Posty: 37
Skąd: Busko Zdrój
Wysłany: 2016-03-31, 09:12   

Monroe zdecydowanie odradzam kolega miał w E39 na tyle w kombi wytrzymaly około 2 lat .Aż nie do uwierzenia a nie jeżdżił dużo.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-03-31, 11:51   

Monroe do D2 nie widziałem , wszystko kwestia jaki zawias jest aktualnie w aucie .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-05-23, 23:01   

odswierze temat
chce wymienic amory przod i tył przypuszczam ze moje pomimo dobrych wynikow na stacji diagnostycznej 75% sprawnosci trzebaby wymienic ... zawieszenie mam komfortowe znajomi polecaja sachsa ok wszystko fajnie ale mam pewne obawy czy auto na tym czasem nie bedzie stac mi jak koza ? choc pewnie i tak powiecie ze stoi jak koza na standardowym to nie che by stal jak jeszcze wyzsza koza:P
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-24, 11:31   

Nie będzie. Ja mam u siebie i nic nie podniosło.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.