Autor |
Wiadomość |
czeskii
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Cze 2014 Posty: 39 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2014-06-26, 09:49 [D2 95 2.8PB/LPG
] Dziwny dzwiek z tyłu.
|
|
|
Witam.
Panowie, po odpaleniu silnika z tyłu po prawej stronie słychać dziwny dzwięk, tak jakby jakis silniczek chodzil caly czas, z reguly zawsze go slychać czesem przestaje na chwilke.
Co to może być ? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-06-26, 09:57
|
|
|
A próbowałeś lokalizować mniej więcej w którym miejscu jest go słychać dokładniej?
Może to pompa paliwa się kończy pomału.
Napisz coś więcej. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
czeskii
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Cze 2014 Posty: 39 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2014-06-26, 10:51
|
|
|
Z fotelu kierowcy slychać jakby za prawym ( za fotelem pasażera z przodu) tylnym oparciem cos buczało. Zajrze tam dzisiaj jeszcze do bagażnika. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-06-26, 12:01
|
|
|
czeskii napisał/a: | Z fotelu kierowcy slychać jakby za prawym ( za fotelem pasażera z przodu) tylnym oparciem cos buczało. Zajrze tam dzisiaj jeszcze do bagażnika. |
no to tam masz kosz z pompą paliwa Jeśli jeździsz tylko na LPG i robisz czasami dolewki za "20pln" tylko na rozruch to pompa znajduje sie powyżej poziomu paliwa i pracuje "na sucho". Dlatego powinno sie miec zatankowane auto co najmniej około 1/2 baku, żeby sie nie zatarła.
w najgorszym wypadku czeka Cie niedługo operacja wymiany pompy. Koszt to od 180 do 800pln.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
czeskii
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Cze 2014 Posty: 39 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2014-06-26, 21:56
|
|
|
Mam prawie polowe baku zatankowane, dzisiaj rano pojechalem i zatankowalem 10 litrow i dzwieki ucichły. Dodam, że mam zapasową pompe bo dostałem od sprzedającego. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-06-27, 08:03
|
|
|
czeskii napisał/a: | Dodam, że mam zapasową pompe bo dostałem od sprzedającego. |
no to lekko masz
ale ja wbrew wszystkiemu zaaplikowałem sobie pompe QAPa i już mi ponad rok smiga bez zarzutów. W ASO jak sie pytałem to sama pompa niedostępna, natomiast można kupić cały kosz razem z pompą za jedyne 3500zł <tjaa> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-06-27, 12:19
|
|
|
Pompy nadszedł czas. Teraz wymień to dobrze i bedzie ok |
|
|
|
|
Zaker
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: D2
Wiek: 32 Dołączył: 19 Lut 2014 Posty: 17 Skąd: Żary
|
Wysłany: 2014-07-09, 12:53
|
|
|
Witam szanownych Panów. Mam taki sam problem jak kolega. Pytanie czy wystarczy wymienic samą pompe czy wraz z tym koszem ?
http://allegro.pl/pompa-p...4352175098.html
I czy taka pompa spelni moje oczekiwania
Dodam jeszcze, ze w moim przypadku paliwo konczy sie, gdy poziom paliwa jest w połowie, tzn tak pokazuje wskaźnik. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-07-09, 13:58
|
|
|
Kosz się rozbiera.. Jest na 2 zatrzaskach, jak je podważysz to się łądnie rozejdzie. Następnie z węża musisz ściągnąć opaskę i nie zniszczyć takiego dużego oringu. Do montażu proponuję posmarować wszelakie oringi wazeliną, wejdzie wtedy bez przepychanek i nic się nie podwinie. |
_________________
|
|
|
|
|
Zaker
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: D2
Wiek: 32 Dołączył: 19 Lut 2014 Posty: 17 Skąd: Żary
|
Wysłany: 2014-07-09, 16:18
|
|
|
Czyli kosz moze zostac ? A pompa, ktora podalem w linku bedzie dobra ? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-07-09, 17:09
|
|
|
Taa kosz zostaje Odnośnie pompy to nie miałem styczności z tym zamiennikiem.. Patrząc po fotce (o ile to real foto) to ma na 2 króćce u spodu więc powinno być ok. |
_________________
|
|
|
|
|
annarak1
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Anna
Jeżdzę: A8 D4
Dołączyła: 18 Lut 2015 Posty: 2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-02-19, 16:57
|
|
|
Miałam taki sam problem, byłam u dwóch mechaników i każdy z nich stwierdził, że to pompa, kupiłam nową, Pan wymienił i autko śmiga |
_________________ Aranżacje wnętrz Warszawa
metanabol |
|
|
|
|
|
|
|
|