Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Jak powstrzymać wyciek z serwo  
Autor Wiadomość
tomaszos1983 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 23
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2017-01-01, 11:29   [D2 96 4.2PB/LPG ] Jak powstrzymać wyciek z serwo

Panowie...problem dotyczy spękanego węża od maglownicy do chłodniczki, a dokładniej o ten zagięty kawałek.Jestem 300km od domu a zaczęło się lać.
Czy zna ktoś jakiś druciarski patent na to?
A ostatecznie czy trzeba wymieniać cały przewód czy mozna zakuć na samochodzie te 10cm durnego wężyka?


I jeszcze mam pytanko który to jest przewód:

1

2




 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-01-01, 14:17   

tomaszos1983, najszybciej będzie jak utniesz waz s miejscu zacięcia bądź nie co dalej i jak na to nalozysz opaskę i skrecisz to powinno trzymać. Ja tak zrobilem i problem z glpwy juz ponad rok ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-01-09, 22:02   

Ja dosztukowałem łączącego węża z węża Parkera do LPG fi 12mm, oba wykonane są z gumy NBR. Mój wężyk miał jakiś przeciek w środku.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
tomaszos1983 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 23
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2017-01-10, 21:47   

Ukaniu napisał/a:
Ja dosztukowałem łączącego węża z węża Parkera do LPG fi 12mm, oba wykonane są z gumy NBR. Mój wężyk miał jakiś przeciek w środku.


a jak podłączyłeś ten kawałek wężyka do fabrycznego zakucia??
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-01-10, 22:04   

Tak jak pisał Marcin - opaskami zaciskowymi. Przecież do rurki chłodniczej zaraz obok są opaski... Jak rozetniesz delikatnie te metalowe zakucia to w wężu będzie łącznik z ząbkami by nie spadł. Rozciąłem oba zakucia bo też ciekły. Tam nie ma znaczącego ciśnienia bo to powrót do zbiornika.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.