|
Autor |
Wiadomość |
tomaszos1983
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 11 Cze 2015 Posty: 23 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2017-01-01, 11:29 [D2 96 4.2PB/LPG
] Jak powstrzymać wyciek z serwo
|
|
|
Panowie...problem dotyczy spękanego węża od maglownicy do chłodniczki, a dokładniej o ten zagięty kawałek.Jestem 300km od domu a zaczęło się lać.
Czy zna ktoś jakiś druciarski patent na to?
A ostatecznie czy trzeba wymieniać cały przewód czy mozna zakuć na samochodzie te 10cm durnego wężyka?
I jeszcze mam pytanko który to jest przewód:
1
2
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-01-01, 14:17
|
|
|
tomaszos1983, najszybciej będzie jak utniesz waz s miejscu zacięcia bądź nie co dalej i jak na to nalozysz opaskę i skrecisz to powinno trzymać. Ja tak zrobilem i problem z glpwy juz ponad rok |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2017-01-09, 22:02
|
|
|
Ja dosztukowałem łączącego węża z węża Parkera do LPG fi 12mm, oba wykonane są z gumy NBR. Mój wężyk miał jakiś przeciek w środku. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
tomaszos1983
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 11 Cze 2015 Posty: 23 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2017-01-10, 21:47
|
|
|
Ukaniu napisał/a: | Ja dosztukowałem łączącego węża z węża Parkera do LPG fi 12mm, oba wykonane są z gumy NBR. Mój wężyk miał jakiś przeciek w środku. |
a jak podłączyłeś ten kawałek wężyka do fabrycznego zakucia?? |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2017-01-10, 22:04
|
|
|
Tak jak pisał Marcin - opaskami zaciskowymi. Przecież do rurki chłodniczej zaraz obok są opaski... Jak rozetniesz delikatnie te metalowe zakucia to w wężu będzie łącznik z ząbkami by nie spadł. Rozciąłem oba zakucia bo też ciekły. Tam nie ma znaczącego ciśnienia bo to powrót do zbiornika. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prywatność. |