Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-16, 10:18
|
|
|
Lechu napisał/a: | Teraz mam coś w ten deseń |
Lechu, a nie wiesz jakieś to firmy jest itd... ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-03-16, 10:39
|
|
|
Miałem kilka kompletów tych z drugiego zdjęcia pierwszego postu.
Śruby dobre, markowe, wzorów śrub jest dużo i są w różnych rozmiarach
Niestety w komplecie jest tylko jedna nasadka ale po numerach można zamówić sobie od razu drugą - swoją drogą dziwne to trochę bo pudełko fabrycznie ma miejsca na dwie nasadki.
Tych śrub miałem kilka kompletów bo w różnych konfiguracjach aut i kół miałem różne dystanse.
I wszystko było by OK tylko trzeba uważać na wszelkiej maści "mechaników" co by nie kręcili tych śrub pneumatem bo nasadki łatwo uszkodzić i później są problemy z ich używaniem |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-16, 10:51
|
|
|
dzięki FOSS, za info! A tych właśnie najbardziej się bałem, bo sądziłem że te frezy w środku nasadki pękają <niewiem>
Ja wszystkie śruby w swoich autach wkręcam i odkręcam zawsze ręczenie - klucze
Dzwoniłem przed chwilą do ASO ale mają tylko standardowe rozmiany średnio koszt takich śrub to 60zł, co mi sie wydaje troche mało, biarąc pod uwagę fakt, że zwykłe śruby kosztują koło 10 zł (40zł kpl)...
A czy Ty mógłbyś mi polecić forme od której kupowałeś, czy po prostu brałeś pierwsze "z brzegu" |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-16, 10:54
|
|
|
Ja mam natomiast te pierwsze,kupiłem jak mi okradli daewoo.... Da się z tym zyć ale nasadka plus nasadka klucza to daja już taki luz że trza umiejętnie to obsługiwac. W komplecie były dwie nasadki. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-03-16, 12:35
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | dzięki FOSS, za info! A tych właśnie najbardziej się bałem, bo sądziłem że te frezy w środku nasadki pękają <niewiem> |
Frezy są OK, pasowane dosyć ciasno co z jednej strony bywa wprawdzie czasem trochę denerwujące (trafienie w tą jedną poprawną pozycję na śrubie) ale dzięki temu nie ma na nich nadmiernego luzu a co za tym idzie są całkiem trwałe.
W porównaniu z fabrycznymi te wydają mi się bezpieczniejsze.... tzn. moim zdaniem tu liczba kombinacji wzorów jest zdecydowanie większa od tych fabrycznych.
martin_rs4 napisał/a: | A czy Ty mógłbyś mi polecić forme od której kupowałeś, czy po prostu brałeś pierwsze "z brzegu" |
Nie brałem "pierwszych z brzegu", kupowałem od kolegi który zajmował się od lat kołami, oponami noi siłą rzeczy również śrubami czy dystansami. Niestety kilka lat temu kontakt się urwał bo śruby czy dystanse to dla niego jednak zupełnie poboczny temat a że firmę ma kompletnie po drugiej stronie miasta i cenowo nie był jakoś szczególnie konkurencyjny więc szukałem innych dostawców.
Fakt faktem, że te konkretnie śruby kupowałem tylko u niego a wszystkie późniejsze komplety kupowane gdzieś indziej mam już inne, m.in. podobne do tych ze zdjęcia nr. 1 |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-16, 12:52
|
|
|
czytając opinie natknąłem sie na śruby firmy McGard -jakaś z USA i podobno są dobre, własnie te z drugiego zdjęcia (z frezem wewnętrzym)....ktos, coś słyszał o tej firmie? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-03-16, 14:32
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | czytając opinie natknąłem sie na śruby firmy McGard -jakaś z USA i podobno są dobre, własnie te z drugiego zdjęcia (z frezem wewnętrzym)....ktos, coś słyszał o tej firmie? |
O samej firmie nic szczególnego ale to właśnie o nich przecież pisałem - kompletów McGuard miałem swego czasu chyba 6 albo i 8 różnej długości.
Kilka kompletów sprzedałem, jedne z dystansami inne osobno ale ze 2 komplety to mi jeszcze zostały
Na razie korzystam z innych śrub bo do D3 dobrałem wreszcie idealny zestaw dystansów ale nigdy nie wiadomo co mi jeszcze wpadnie do głowy więc te 2 komplety sobie zostawiłem. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-16, 19:43
|
|
|
no i kupiłem dzis sruby firmy McGard
https://www.stylauto.pl/?...a-50mm-klucz-17
jak rozmawiałem z serwisantem, to powiedział że na nasadki dają dożywotnią gwarancję, że nic sie z nią nie stanie. Jesli by jednak cos było nie tak (czego jeszcze nie doswiadczyli <niewiem> ) to wtedy po numerze seryjnym w przeciagu 24h dostaje nową za darmo (tamtą muszę im odesłać) !!!
W zestawie jest tylko jedna, można dorbić drugą za 90zł, ale stwierdził, że nie ma takiej potrzeby....
No nic...czekam aż przyjdzie i zobaczymy.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-03-16, 22:46
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | no i kupiłem dzis sruby firmy McGard |
Nie lubię tego głupkowatego tekstu przez jeden program w TV ale "Będzie Pan zadowolony"
martin_rs4 napisał/a: | jak rozmawiałem z serwisantem, to powiedział że na nasadki dają dożywotnią gwarancję, że nic sie z nią nie stanie. Jesli by jednak cos było nie tak (czego jeszcze nie doswiadczyli <niewiem> ) to wtedy po numerze seryjnym w przeciagu 24h dostaje nową za darmo (tamtą muszę im odesłać) !!! |
No widzisz, już zapomniałem o tej gwarancji i wymianie w 24h a to jednak jakaś wartość dodana do towaru samego w sobie.
martin_rs4 napisał/a: | W zestawie jest tylko jedna, można dorbić drugą za 90zł, ale stwierdził, że nie ma takiej potrzeby.... |
No właśnie, w zestawie dają tylko jedną ale każdy zestaw ma swój numer i po nim można spokojnie zamówić drugą gdyby ta pierwsza się zniszczyła czy zagubiła.
Jak pamiętam numer seryjny z tych zestawów był taki w postaci wklejki więc w S8D2 którą miałem kilka lat temu w książce serwisowej wkleiłem sobie oba numery właśnie na wypadek ewentualnego zniszczenia/zagubienia więc jakby coś to miałem to zawsze pod ręką |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-17, 08:05
|
|
|
FOSS napisał/a: | Jak pamiętam numer seryjny z tych zestawów był taki w postaci wklejki więc w S8D2 którą miałem kilka lat temu w książce serwisowej wkleiłem sobie oba numery właśnie na wypadek ewentualnego zniszczenia/zagubienia więc jakby coś to miałem to zawsze pod ręką |
podobnie radził mi własnie ten Pan, mówiąc aby wkleić sobie ten numer gdzieś wewnątrz schowka, aby nie raził w oczy ale był pod ręką |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2015-03-17, 09:55
|
|
|
Niestety nie pamiętam co to za firma, kupiłem to w IC .
Od razu zamówiłbym drugą nasadkę . |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-18, 15:50
|
|
|
FOSS napisał/a: | Śruby dobre, markowe, wzorów śrub jest dużo i są w różnych rozmiarach
Niestety w komplecie jest tylko jedna nasadka ale po numerach można zamówić sobie od razu drugą - swoją drogą dziwne to trochę bo pudełko fabrycznie ma miejsca na dwie nasadki. |
Dostałem dziś śruby i wyglądaja solidnie Faktycznie w pudełku jest miejsce na drugą nasadkę ale o rozmiarze klucza 19. Tą co dostałem jest na 17. Są również dwa numery seryjne do naklejenia, tak więc jeden pójdzie do auta a drugi gdzies w domu
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
|