Autor |
Wiadomość |
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
raptus
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 49 Dołączył: 30 Gru 2014 Posty: 17 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2017-04-28, 02:13
|
|
|
Ja ci polecam ebc yelow,własnie ich skończyłem,dobrze sie spisuja nawet jak dajesz im popalić,wada pylą,teraz kupiłem hawk,droższe ale jeszcze ci nic nie napisze bo leżą w domu nie zakładałem jeszcze. |
|
|
|
|
|
|
|
michal3454
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: a8
Wiek: 29 Dołączył: 17 Sty 2016 Posty: 9 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2017-06-05, 19:48
|
|
|
Witam, przymierzam się do zakupu tarcz na przód i chciałbym żeby ktoś mi doradził które mam wybrać, chciałem wiedzieć czy jest duża różnica między tarczami zimmermann sport coat z a zwykłymi coat z, i czy nawiercane dają aż tyle korzyści żeby dopłacać do nich połowę ceny zwykłych i czy lepsze są wentylowane wewnętrznie czy zewnętrznie (wizualnie nie dostrzegam jakiejś szczególnej różnicy), nie jeżdżę jakoś super sportowo bo gabaryt d2 średnio to umożliwia, ale lubię też depnąć i chciałbym żeby auto dobrze hamowało, tym bardziej że słyszałem, że w d2 powinno się gubić zęby na kierownicy przy mocniejszym wciśnięciu hamulca, u mnie odkąd mam audice jest z tym średnio, dla tego czekają już nowe klocki i tłoczki, brakuje tylko tarcz do szczęścia. Z góry dzięki za pomoc |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-06-05, 21:13
|
|
|
michal3454, na tej i poprzednich stronach jest właśnie o tym mowa. Wystarczy poczytać |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
michal3454
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: a8
Wiek: 29 Dołączył: 17 Sty 2016 Posty: 9 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2017-06-05, 21:33
|
|
|
Jakiś czas temu przeczytałem przynajmniej połowę tego wątku, i wiem tylko tyle że ilu ludzi się udziela tyle zdań w tym temacie, każdy poleca co innego. A ja pytam tylko o konkretny model zimmermanna i o dwa techniczne aspekty bo chce dobrze zainwestować siano |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6704 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
sasquatch
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Lis 2016 Posty: 44 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2017-10-25, 10:24
|
|
|
Po przeczytaniu kilkunastu stron wątku, nie wiem w sumie co wybrać do swojego auta.
Pacjent - Audi S8 D2 preFL. Jakie klocki polecacie do oryginalnych tarczy? Myślałem nad EBC bo mam z nimi bardzo dobre wspomnienia z innego auta ale cena ponad 1000zł zabija.
Jest dostępnego coś klasy lepszej niż standardowe klocki, ale w cenie do 500-600zł? |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-10-25, 16:44
|
|
|
textar? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-10-25, 19:40
|
|
|
Ja TEXAR nie polecam, nie dość że siła hamowania była słabsza to konieczność mocniejszego deptania hebla doprowadziła po krótkim czasie do pęknięć na wewnętrznej stronie klocków ...wszystkie cztery.
Od siebie polecam ATE lub np. też JURID White (nie brudzą felg) na których teraz przejechałem już około 40k km bez niespodzianek.
TEXAR.jpg
|
|
Plik ściągnięto 28 raz(y) 177,37 KB |
|
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5071 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-10-26, 01:12
|
|
|
sasquatch napisał/a: | Jest dostępnego coś klasy lepszej niż standardowe klocki, ale w cenie do 500-600zł? |
Jak OE to mozna stosowac schemat co ponizej, Tarcze + klocki:
TEXTAR + TEXTAR
ATE + ATE
Dla tych co lubia czyste felgi
ATE + ATE Ceramic
ATE + Jurid White
TEXTAR + JURID White |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
pitak73
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3 4,2 FSI
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 95 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 2017-10-27, 08:35
|
|
|
dice111 napisał/a: | sasquatch napisał/a: | Jest dostępnego coś klasy lepszej niż standardowe klocki, ale w cenie do 500-600zł? |
Jak OE to mozna stosowac schemat co ponizej, Tarcze + klocki:
TEXTAR + TEXTAR
ATE + ATE
Dla tych co lubia czyste felgi
ATE + ATE Ceramic
ATE + Jurid White
TEXTAR + JURID White |
Zestaw ATE + Jurid White polecam, jeździłem i jest super, tył TRW + Jurid White do bani, dwa razy prostowałem tarcze, ale ATE z przodu też po 2000km szły na prostowanie. |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-10-27, 13:27
|
|
|
A to tarcze się prostuje? Działa to wogóle po takim zabiegu? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6704 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-10-28, 00:39
|
|
|
ja komus cos bije przy hamowaniu radze przejzec najpierw zawieche zwlaszcza gorne wahacze |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4799 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-10-28, 13:58
|
|
|
można toczyć tylko jak szmelc się skrzywił to jak się zbierze z niego troszkę to raczej jeszcze szybciej się wygnie
Pomijam fakt że nie kiedy w ten sposób można wyprostować piastę która zrobiła bicie tarczy
jak tarcze były toczone na aucie |
|
|
|
|
|