Autor |
Wiadomość |
daniel_zip
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 07 Cze 2011 Posty: 11 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 2012-05-06, 12:48 [D2 95 2.8PB/LPG
] Zamiana skrzyni manual quattro CGV->
|
|
|
Witam serdecznie.
Mam pytanie, czy zamiast skrzyni CGV można zastosować CAB / 01A pochodząca z audi 100 c4 quattro z tym samym silnikiem AAH?
pozdrawiam forumowiczów |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2012-05-06, 14:01
|
|
|
A ma takie samo Przełożenie główne? Zajrzyj na ETKE:)tam wszystkiego się dowiesZ:) |
|
|
|
|
|
|
|
daniel_zip
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 07 Cze 2011 Posty: 11 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 2012-05-06, 22:06
|
|
|
Problem w tym ze nie jestem w stanie uruchomić u mnie ETKI, ale chodzi mi o to czy fizycznie będzie pasowała? tzn wszystkie mocowania skrzyni sa takie same?
Wiem że przełożenia będą trochę inne ale auta maja podobną wagę i taka samą moc wiec czysto teoretycznie nie powinno być dużych różnic
[ Dodano: 2012-05-07, 16:57 ]
Czy ktoś jest w stanie dla mnie sprawdzić jakie są różnice między tymi skrzyniami?
Z góry dziękuję i pozdrawiam |
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2012-05-07, 21:04
|
|
|
Ja mam ten sam problem bo też mi padla skrzynka i problem bo nigdzie nie mogę znaleźć takiej.są różne do quattro ale mają inne symbole i zapewnie przełożenia! |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-05-07, 21:06
|
|
|
Musiałbyś zmienić też most tylny, bo skrzynia ma inne przełożenie. Most tylny od setki nie będzie raczej pasował do ósemki. Poza tym będziesz musiał zmienić wał. I tu znowu problem bo wał od ósemki nie będzie pasował do mostu od setki, a wał z setki będzie z kolei za krótki do ósemki. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
daniel_zip
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 07 Cze 2011 Posty: 11 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 2012-05-08, 18:24
|
|
|
Rozumie, czyli sprawa rozwiązała się sama, ciekawe czy kiedyś uda się znaleźć pasującą skrzynię.
A może zna ktoś jakiś zakład na Śląsku lub ewentualnie w Krakowie który podejmie się regeneracji mojej skrzyni? |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2012-05-08, 18:46
|
|
|
Ogólnie się przyjęło że skrzyń się nie remontuje...najlepiej kupić dobra używke:-)a o koszt remontu w granicąch 2tysi... |
|
|
|
|
daniel_zip
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 07 Cze 2011 Posty: 11 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 2012-05-08, 19:36
|
|
|
Tak właśnie przypuszczałem jeżeli chodzi o cenę regeneracji, używkę naprawdę ciężko znaleźć a co do pewności o jej sprawność to już w ogóle inny temat.
Podtrzymuję pytanie czy zna ktoś zakład który podejmie się takiej regeneracji?
Albo ktoś ma jakiś kontakt do miejsca gdzie można by o używkę pytać? |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2012-05-08, 20:03
|
|
|
Ja do swojej też nie mogę znaleźć.mam tylko skrzynkę od Ośki.Nie będę kombinował i taką naRAZIE założe a z czasem jak się coś trafi to kupię.Wiadomo że qtattro to fajna sprawa ale bez tego też można jeździć:) |
|
|
|
|
daniel_zip
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 07 Cze 2011 Posty: 11 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 2012-05-08, 20:30
|
|
|
Moja skrzynia jak na razie działa, tylko szumi trochę na 1 i 4 biegu, także da się jeździć normalnie i chyba na razie tak zostanie a jak się coś trafi to kupię. |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2012-05-09, 05:33
|
|
|
U mnie poleciała choinka i wyłupany tryb na 1biegu:)tak waliło że nie szło tak jeŹDZIĆ:)
[ Dodano: 2012-05-09, 06:38 ]
Tak się składa że jeżdżę przeZ olkusz bo pracuje w krakowie to Cię tam Kiedyś odwiedze;) |
|
|
|
|
daniel_zip
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 07 Cze 2011 Posty: 11 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 2012-05-09, 20:39
|
|
|
Jak tylko masz ochotę to zapraszam na jakąś kawę |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2012-05-10, 20:01
|
|
|
Dzięki za zaproszenie;)napewno Cię odwiedze:)Tylko najpierw muszę wózek naprawić... |
|
|
|
|
|