Autor |
Wiadomość |
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2011-02-08, 20:56 [Inne] Wydech Phaeton W12
|
|
|
Dobra ludki jako, że na budowę wydechu z kwasówy w Siemianowicach jestem już umówiony pozostaje kwestia wywalenia katów. :mrgreen:
Auto to Phaeton W12 i jak wiadomo ma 4 sondy więc pytanie jest szansa ominąć nieszczęsny check engine? :evil: Da się to wyłączyć w programie czy emulatory jakieś? :roll: |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-02-08, 22:08
|
|
|
Iceman napisał/a: | (...) Da się to wyłączyć w programie czy emulatory jakieś? :roll: |
Czy da się wyłączyć w programie to nie wiem... o ile dobrze kojarzę potrzebna chyba modyfikacja oprogramowania.
Co do emulatorów to zapomnij... nie ma to większego sensu skoro da się zrobić tak żeby one tam były, wszystko czytały i nie wywalało CHECK'a - tak miałem zrobione w swoim S8 i wiem ze to wykonalne.
Pierwsza myśl przewodnia przy wywalaniu katów to to że sondy nie mogą znajdować się w głównym strumieniu spalin więc nie mogą się znajdować w oryginalnych punktach mocowania.
Aby wszystko było dobrze w miejscu ich oryginalnego mocowania należy dospawać rurke w kształcie litery L w taki sposób L| gdzie pionowa kreska po prawej stronie L to rura układu wydechowego, u góry tego prymitywnego schematu jest silnik a u dołu wylot ukladu wydechowego... sondę mocujemy oczywiście u góry litery L...
dodam jeszcze że rurka z litery L ma oczywiście normalny przelot w środku i jak widać z tego prymitywnego schematu jest mocowana przeciwnie do ruchu spalin...
dzięki tej małej przeróbce wszystko powinno być OK ale jeżeli dajesz fachowcom do zrobienia cały wydech to Oni powinni dobrze znać te patenty i odpowiednio dobrać średnicę i długość rurki ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2011-02-08, 22:17
|
|
|
FOSS napisał/a: | Co do emulatorów to zapomnij... nie ma to większego sensu skoro da się zrobić tak żeby one tam były, wszystko czytały i nie wywalało CHECK'a - tak miałem zrobione w swoim S8 i wiem ze to wykonalne. |
No dwie przednie zostają napewno. W innych autach jak przerabiałem to też zostawiałem sondy.
FOSS napisał/a: | dzięki tej małej przeróbce wszystko powinno być OK ale jeżeli dajesz fachowcom do zrobienia cały wydech to Oni powinni dobrze znać te patenty i odpowiednio dobrać średnicę i długość rurki |
Właśnie mam nadzieję, że wszystko będzie ok bo fachura pierwsza klasa podobno :mrgreen:
Wiem, że powinno być ok ale tak się jakoś asekuracyjnie martwię. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-02-08, 22:42
|
|
|
Iceman napisał/a: | Właśnie mam nadzieję, że wszystko będzie ok bo fachura pierwsza klasa podobno :mrgreen:
Wiem, że powinno być ok ale tak się jakoś asekuracyjnie martwię. |
Tak jak napisałem powyżej - u mnie w S8 na katach był zrobiony pełen przelot (bez żadnych puszek) + zmodyfikowane jak powyżej położenie drugich sond i przy wpiętych wszystkich 4-ech sondach wszystko działało poprawnie i nie wywalało CHECK'a
Pokazałbym Ci to na żywo ale wcześniej nie zrobiłem zdjęć a teraz auto jest w takim stanie że nawet przy użyciu jakiegoś lewarka raczej ciężko byłoby to podejrzeć...
w następnym planuję zrobić trochę inaczej. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Maciex
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: W12 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 33 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 137 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2011-02-09, 20:35
|
|
|
U mnie katalizatory zostały wycięte, sondy nie zostały ruszone, CHECKa w trakcie jazdy na oczy nie widziałem :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-02-10, 22:18
|
|
|
Maciex napisał/a: | U mnie katalizatory zostały wycięte, sondy nie zostały ruszone, CHECKa w trakcie jazdy na oczy nie widziałem :mrgreen: :mrgreen: |
Ale w którym aucie?... A8L czy S8??
Jeżeli w S8 a sondy masz 4 to co masz wstawione w miejscu wyciętych katalizatorów??
W jaki sposób zostało to przerobione skoro 2-gie sondy są praktycznie zaraz za katalizatorami (u mnie przy AVP tak było)??
Pytam bo u mnie za pierwszej przeróbce wyrzucało CHECK kilka minut po wyjechaniu z warsztatu... i wydech (umiejscowienie sond lambda) poszedł do poprawki.
Zaznaczam że przez cały czas mówimy o sondach lambda umiejscowionych za katami a nie przed. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2011-02-11, 19:44
|
|
|
FOSS napisał/a: | Pytam bo u mnie za pierwszej przeróbce wyrzucało CHECK kilka minut po wyjechaniu z warsztatu... i wydech (umiejscowienie sond lambda) poszedł do poprawki.
Zaznaczam że przez cały czas mówimy o sondach lambda umiejscowionych za katami a nie przed. |
A co myślisz o sportowych katach np. Magnaflow.?
Bo zawsze istnieje szansa, że nie da się wyłączyć checka to wtedy można wywalić tylne katy i wstawić 2 sportowe w miejsce tych przy kolektorach i przenieść sondy? |
|
|
|
|
kolonkos88
Moje A8
Silnik cm3: 5000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: MB E500
Wiek: 36 Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 92 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2011-02-16, 17:41
|
|
|
Iceman dzisiaj mój bracik przyjedzie do mnie to wieczorem postaram się wrzucić na serwer filmik z wydechem MG jak to chodzi.
Mam nadzieję , że kamera odzwierciedli chociaż trochę jak to chodzi.
Wiadomo 8 cylindrów to nie 12. Ale zabawy i tak dostarcza :-)
[ Dodano: 2011-03-01, 16:24 ]
Z opóźnieniem :-D
http://www.youtube.com/watch?v=juZ8sgq3_qY |
_________________ Mercedes Benz E500 V8
Mój "dziodkowóz" nie jedno A8 i 7er nosem wciągnie
|
|
|
|
|
|
|
|
sevi
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Seweryn
Jeżdzę: A8 W12
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lut 2011 Posty: 94 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-03-21, 21:13
|
|
|
Siema.Jak tam wydech? |
_________________ A8 D2 6.0 W 12
BMW 645 CI
Zaczyna brakowac mocy! |
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-03-25, 18:01
|
|
|
Ciekawe czy ma potwierdzone te 500KM ? Może odezwij się i podpytaj co i gdzie dłubał
http://szukaj.pl.mobile.e...pl&pageNumber=1
Jak by ogłoszenie nie latało:
Lech Koraszewski
48-250 Biedrzychowice Polska
Telefon: +48 663 306306 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|