|
Autor |
Wiadomość |
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2010-04-01, 12:35 [D2 99 4.2PB/LPG
] Kontrolka usterek silnika
|
|
|
Czy w a8 po lifcie jest kontrolka ta w kształcie silnika, bo u mnie zapala się przy zapłonie EPC (Elektronic Power Control), ale czy to wystarczy? nie ma tej z silnikiem!. Dodam że mam małe problemy z przejsciem z PB na GAZ ale nic sie nie zapala, a przy zmanie paliwa trochę silnik szarpie. |
_________________ Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-04-01, 19:10
|
|
|
Danio napisał/a: | Czy w a8 po lifcie jest kontrolka ta w kształcie silnika, bo u mnie zapala się przy zapłonie EPC (Elektronic Power Control), ale czy to wystarczy? nie ma tej z silnikiem!. |
Wydaje mi się, że takiej kontrolki nie ma (kształt silnika).
Danio napisał/a: | Dodam że mam małe problemy z przejsciem z PB na GAZ ale nic sie nie zapala, a przy zmanie paliwa trochę silnik szarpie. |
Jeżeli na PB silnik pracuje równo jak zegarek i nie ma żadnych problemów z jego pracą to zdecydowanie przyczyna Twoich kłopotów leży w instalacji LPG...
trzeba podjechać do jakiegoś ogarniętego warsztatu zajmującego się tematyką LPG i sprawdzić o co kaman...
Cała operacja może się to zakończyć tylko regulacjami ale problemy które odpisujesz wystepują np. wtedy kiedy ciśnienie gazu w układzie jest zbyt niskie a powodem tego może być np. źle działający reduktor (m.in. uszkodzona membrana albo zatarta bądź zasyfiona iglica współpracująca z membraną). |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2010-04-01, 21:34
|
|
|
Problem mam też na benzynie, już był ten temat a ja dalej nie moge sobie z tym poradzić. Odkąd zaczeły się zimne pory jak zapalam auto po nocy to przez pierwszą sekunde auto chodzi na 400 obr/min, jak już silnik pojężdzi to pali dobrze, niepokoją mnie jeszcze obroty na biegu jałowym 500-550obr/min, a jak ruszę kierownicą to spadną na 450 http://www.a8team.pl/topics12/1198.htm |
_________________ Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-04-02, 21:08 Re: Kontrolka usterek silnika
|
|
|
Danio napisał/a: | Czy w a8 po lifcie jest kontrolka ta w kształcie silnika, bo u mnie zapala się przy zapłonie EPC (Elektronic Power Control), ale czy to wystarczy? nie ma tej z silnikiem!. |
Wybacz kolego Danio ale w poprzednim poście nieświadomie skłamałem...
żółta kontrolka z symbolem silnika jest w naszych autach i znajduje się na cyferblacie prędkościomierza - dzisiaj sprawdziłem to "organoleptycznie" w mojej eSie. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2010-04-03, 00:02 Re: Kontrolka usterek silnika
|
|
|
Foss. Sprawdzałeś to vagiem?, czy zapala się ona przy każdym włączeniu zapłonu?. Wczoraj byłem w ASO i powiedzieli mi ze ta kontrolka jest ale zapala się jak coś sie skasztani a przy zapłonie NIE.Prawda to??? |
_________________ Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-04-03, 00:41
|
|
|
Danio napisał/a: | Sprawdzałeś to vagiem? |
Vaginą nie sprawdzałem... po prostu jak zobaczyłem tą kontrolkę odpalając auto to przypomniało mi się Twoje pytanie.
Danio napisał/a: | czy zapala się ona przy każdym włączeniu zapłonu?. Wczoraj byłem w ASO i powiedzieli mi ze ta kontrolka jest ale zapala się jak coś sie skasztani a przy zapłonie NIE.Prawda to??? |
Nie wiem, postaram się zaobserwować jak to wygląda.
Chociaż wydaje mi się, że powinna się zapalać na małą chwilkę przy każdorazowym włączeniu zapłonu... jeżeli szybko gaśnie to wszystko OK...
tak mi ktoś to kiedyś tłumaczył ale przez te wszystkie lata zjeździłem tyle aut, że nie pamiętam już nawet co do którego miało mieć zastosowanie takie działanie tej kontrolki. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|