Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB/LPG ] Błąd przy kalibracji, złe czy wtryskow  
Autor Wiadomość
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2012-04-12, 22:08   [D2 94 4.2PB/LPG ] Błąd przy kalibracji, złe czy wtryskow

Witam. Posiadam instalację gazową stag 300+kme gold+listwy wtryskowe typu matrix. Mam następujący problem podczas kalibrowania następuje wypadnie zaplonow , gdy połowa silnika pracuje na gazie, a druga połowa na benzynie podczas kalibrowania silnikiem zaczyna bujac zaswieca się kontrolą CAT i następuje wypadnie zaplonow , spaliny mają dziwny zapach. Raz na 20 prób wykalibruje się ale gdy auto pracuje na benzynie na biegu jalowym i przyłącze gó na gaz to czasy wtryskow się wydluzaja. Wymieniłem możliwe filtry FC i FZ , świece. Nic nie pomogło . Ciśnienie na redaktorze od 1.1 - 1.4 zmieniłem i nic nie pomagało. Czy ktoś ma jakieś pomysły? Przepraszam za polskie znaki, ale piszę z tel. Pozdrawiam .
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2012-04-13, 07:02   

Napisz coś więcej...

Robione było coś przy aucie? Coś zostało źle złożone?

Dlaczego przeprowadzasz kalibrację?

Jeżeli nic nie było grzebane to wcześniej przechodził kalibrację bez problemu?
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-04-13, 09:41   Re: [A8 D2 4.2+LPG 94r] Błąd przy kalibracji, złe czy wtrysk

importcompany napisał/a:
Raz na 20 prób wykalibruje się ale gdy auto pracuje na benzynie na biegu jalowym i przyłącze gó na gaz to czasy wtryskow się wydluzaja.


Dlatego po samej autokalibracji należy zebrać mapy Pb i LPG, po czym jeszcze je trzeba dostroić tak by czasy PB nie zmieniały sie gdy auto pracuje na LPG.

Co do twoich problemów zacznij od początku:
- masz nową instalację i problemy
- kupiłeś auto z taką instalacją, było dobrze i nagle sie popsuło

Jeżeli podczas samej autokalibracji wypadają Ci zapłony zapala sie kontrolka CAT to i Stag powinien jakiś błąd wywalić, przechodzi do końca autokalibracji czy wywala błąd??

Jak auto pracuje na samym Pb
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2012-04-13, 12:56   

audiczke już kupiłem z niesprawną instalacją gazową . Była spalona listwa gazowa . Kupiłem dwie nowe takie same jak były, dysze wykrecilem ze starych i wykrecilem do nowych. Od samego początku nie chciała się wykalibrowac dobrze. Wyskakiwal komunikat "brak wtrysku np.6" na końcu wyskakiwal komunikat jak się udało wykalibrowac "dysze są zbyt duże". Tworzylem mapę benzyny później gazu i dostrajalem odchylke mnoznikiem , silnikiem nie buja , ale w momencie gdy przelaczam na lpg to czasy wzrastają o 1ms .
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-04-13, 13:55   

Co do błędu o brakujących wtryskach, sprawdź czy na pewno dobrze to wszystko podłączyłeś odpowiedni wtrysk w odpowiednie miejsce, w programie możesz ręcznie włączać po kolei wtryski.

No i najważniejsze, zanim przystąpisz do kolejnej autokalibracji odłącz aku na chwile podłącz i pojeździj na Pb około 5km, jeżdżąc dynamicznie i normalnie. Być może jak poprzedni użytkownik jeździł na źle zestrojonej instalacji ecu silnika nałapało głupot i nigdy dobrze nie wyregulujesz.
Co do wzrastających czasów tam gdzie rosną tam musisz mnożnik do góry podnieść.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.