Autor |
Wiadomość |
bezimienny
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 24 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-12-20, 09:36 [D2 96 4.2PB/LPG
] Gotujący się płyn chłodniczy
|
|
|
Panowie, brak mi już sił, od samego początku Borykam się z peoblemem przegrzewania mój a8 d2 4.2 abz z 96r.
Zrobilem w nim :
remont silnika (planowanie głowic,sprawdzanie szczelności na gwiazdach zawodowych, nowe uszczelki pod głowicami, kolektorami, klawiatura i, uszczelniacze zaworowe, kompletny rozrzad)
Wymienione węże (został może jeden do wymiaby)
Zregenerowana chlodniczkaoleju i płynu
Nowy alternator, rozrusznik
Wczoraj wymieniona chłodnica płynu chłodniczego
pomijajac aspekt silnika wymienione praktycznie wszystkie podzespoły,
Wczoraj wymieniłem chłodnice, odpalilem, zaczalem odpowietrzac jednak znowu to samo, gotuje siepo dłuższym postoju i płyn w z biorniczku idzie do góry. Później pomyslalem o nagrzewnicy, bo zawsze był problem z cieplem w środku. Ominąłem obieg nagrzewnicy i zmostkowalemprzeplyw wody. Chwilowy sukces, płyn przełożona 20 minut stał w miejscu jak wrytY. Dodałem tylko gazu kilkukrotnie, płyn zaczął po kilku minutach sie gotowac. Dodam ze na początku kiedy odpalilem go na nowej chłodnicy delikatnie się zapłaciła ale wydawało mi się ze to przez to ze bylw niej wcześniej płyn i gdzieś sie zastał bo była z demontażu i problem ustal.
Błagam pomóżcie. Nie mam już sił |
_________________ Bezimienny |
|
|
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-12-20, 09:57
|
|
|
A katalizatory masz drożne? Często jak są pozapychane to silnik lubi łapać temp. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-20, 09:58
|
|
|
bezimienny,
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty |
opisujemy jeden problem nie wszystko na raz, więc trochę posprzątałem... czy te dwa zdjęcia mają w czymś pomóc ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-12-20, 10:00
|
|
|
Płukanie i odkamienianie całego ukł. chłodniczego robiłeś? |
|
|
|
|
|
|
|
bezimienny
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 24 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-12-20, 10:01
|
|
|
uzlik napisał/a: | A katalizatory masz drożne? Często jak są pozapychane to silnik lubi łapać temp. |
Czesto zapalala mi sie kontrolka od kata, ostatnio podczas jazdy bylo male bum podczas gdy cat sie zaswiecil , nie bylem w stanie sie zatrzymac, autostrada. Mowisz ze to moze byc problemem ? |
_________________ Bezimienny |
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-12-20, 10:09
|
|
|
No może. Temperatura gorących spalin uchodzi z kolektorów wydechowych w pierwszej kolejności do katalizatorów. Ale jak są pozapychane to temp. będzie kumulowała się w głowicy i kolektorze wydechowym.
[ Dodano: 2016-12-20, 10:11 ]
Zwal te katy to będziesz wiedział na bank w jakim są stanie. |
|
|
|
|
|
|
|
bezimienny
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 24 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-12-20, 10:11
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | bezimienny,
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie zregulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty
opisujemy jeden problem nie wszystko na raz, więc trochę posprzątałem... czy te dwa zdjęcia mają w czymś pomóc ? |
Dziekuje za pomoc, z tego wszystkiego dostaje juz rozstroju zoladk cale forum przeszukalem, robilem wszystko co trzeba bylo, korki wymienialem, zero reakcji jakiejkolwiek ze strony mojej slicznotki |
_________________ Bezimienny |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-20, 10:27
|
|
|
bezimienny napisał/a: | Dziekuje za pomoc, |
hej nie irytuj się, ale jakiś porządek musi być. Musisz się liczyć z tym że kupiłem auto przy którym wiecznie coś będzie do zrobienia i pochłonie Cie mnóstwo czasu i pieniędzy...niestety moja pochłonęla mnie ponad 40k i jeszcze chłonie
bezimienny napisał/a: | Wczoraj wymieniłem chłodnice |
chłodnica nowa czy używana?
Zrób jak Ci uzlik, radzi z tymi katami |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-12-20, 10:35
|
|
|
Bezimienny Adrianie Pisz na bieżąco o postępie Twoich prac. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-20, 11:38
|
|
|
drago_o napisał/a: | martin_rs4 napisał/a: | chłodnica nowa czy używana?
|
bezimienny napisał/a: | była z demontażu |
|
ok. fakt już doczytałem
tu bym polecił kupić nową chłodnicę, zamiennik na allegro po 450-600zł chodzą. Ja taką mam od roku i jest wszystko ok. Lepiej tak bo masz tą gwarancje w razie co i nowe to nowe a z używką to nigdy nic nie wiadomo, chyba że masz znane źródło części i wiesz że była ok. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
bezimienny
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 24 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-12-20, 11:54
|
|
|
Mam mega dobre zrodlo czesci. Jak cos potrzebuje, mam to w 10 minut. Jednakze problem ukladu chlodniczego trapi mnie od dawien dawna, i sen z powiek mi zabiera. |
_________________ Bezimienny |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-20, 12:18
|
|
|
bezimienny, podjedź do kolegi szeryfisch : Magnice ul. Kwiatowa 1
lub napisz na pw. Wiele osób już z gorszych sytuacji ratował |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
bezimienny
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 24 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-12-20, 14:57
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | bezimienny, podjedź do kolegi szeryfisch : Magnice ul. Kwiatowa 1
lub napisz na pw. Wiele osób już z gorszych sytuacji ratował |
Jak nie pomoze zmiana katalizatorow to ppodjaje najpierw po drodze napotkalem jeszcze nie zalaczajacy sie wentylator, wiskoza chodzi, ten obok nie, zobaczymy co to pomoze
Jak myslicie, czy nierozsadnym Bedzie montaz dwoch dodatkowych wentylatorów przed chlodnicami w pozniejszym czasie, jeden polaczony z tym ktory powinien działac a tego nie robi,drugi na czarna godzine manualnie zalaczany ze srodka ?
Ta modyfikacja oczywiscie po wyjasnieniu sie co bylo bolączką, wychodze z takiego zalozenia ze lepiej miec coś na czarną godzine niz nie miec i płakać. |
_________________ Bezimienny |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-20, 16:26
|
|
|
bezimienny napisał/a: | Ta modyfikacja oczywiscie po wyjasnieniu sie co bylo bolączką, wychodze z takiego zalozenia ze lepiej miec coś na czarną godzine niz nie miec i płakać. |
wiesz, można wszystko, tylko jak będziesz miał wszystko prawidłowo podłączone, wszystko będzie działało jak trzeba to generalnie takich usprawnień potrzeba...ale
jak to mówią od przybytku głowa nie boli |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|