Autor |
Wiadomość |
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2010-05-10, 20:04 [D2 94
] Zła praca wycieraczek
|
|
|
Witam. Przeglądałem forum i niestety nie znalazłem tematu który jest odpowiednikiem mojego problemu. Mój problem polega na tym że wymieniłem mechanizm wycieraczek (bez silnika) ponieważ był złamany i jedna wycieraczka nie wracała(nie wiem dlaczego się złamał jak kupiłem to już tak było). I teraz obydwie pracują tylko gdy wykonają jeden ruch to nie wrócą do stanu jak powinny czyli do podszybia tylko stają w połowie i dopiero jak wcisnę manetkę raz w dól to wracają. Problemu nie ma gdy włączę na najszybszy ruch. Proszę o pomoc pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-05-10, 20:14 Re: Zła praca wycieraczek
|
|
|
importcompany napisał/a: | Witam. Przeglądałem forum i niestety nie znalazłem tematu który jest odpowiednikiem mojego problemu. Mój problem polega na tym że wymieniłem mechanizm wycieraczek (bez silnika) ponieważ był złamany i jedna wycieraczka nie wracała(nie wiem dlaczego się złamał jak kupiłem to już tak było). I teraz obydwie pracują tylko gdy wykonają jeden ruch to nie wrócą do stanu jak powinny czyli do podszybia tylko stają w połowie i dopiero jak wcisnę manetkę raz w dól to wracają. Problemu nie ma gdy włączę na najszybszy ruch. Proszę o pomoc pozdrawiam. |
Najprawdopodobniej problem na stykach może być, sprawdz prądy.Albo co gorsze silniczek ci padł.Jeśli w miarę wycieraczki chodzą to raczej bezpiecznik masz zdrowy chodż mi czasami się przepali i muszę wymieniać :-> |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-05-10, 20:30
|
|
|
Miałem podobnie , okazało się że zacierały się wycieraczki na tulejkach. Żadne penetratory typu wd40 nie pomagają . Po rozebraniu wszystkiego i przesmarowaniu - wycieraczki pracowały już normalnie. Jutro jak mi się uda zrobię fotki w którym miejscu trzeba przesmarować.
20100511017.jpg
|
|
Plik ściągnięto 192 raz(y) 60,27 KB |
|
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
Ostatnio zmieniony przez pioter 2010-05-11, 18:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2010-05-11, 09:02
|
|
|
pioter napisał/a: | Miałem podobnie , okazało się że zacierały się wycieraczki na tulejkach. Żadne penetratory typu wd40 nie pomagają . Po rozebraniu wszystkiego i przesmarowaniu - wycieraczki pracowały już normalnie. |
Potwierdzam, rozebrać i każdy element przesmarować. |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2010-05-11, 15:04
|
|
|
koledzy, ale wczoraj wymienialem caly mechanizm i go smarowalem. Kostka ktora wychodzi z silnikama podajrze 6 przewodow nie pamietam nie moge jej odłączyć możliwe ze przez to sie tak dzieje ze sa zasniedzialem styki ? |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-05-11, 18:13
|
|
|
Na zdjęciu widać wtyczkę o której wczoraj rozmawialiśmy na gadulcu , spróbuj trochę rozginać ją na bokach to powinna się dać odłączyć . Jaj pęknie to dobrze owiń izolacją żeby wilgoć później się nie dostawała . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
grim
Moje A8
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Puritania
|
Wysłany: 2010-05-14, 17:52
|
|
|
importcompany, a czy wziąłeś w ogóle pod uwagę to że padł ci silnik od wycieraczek ?
U mnie było dosłownie to samo
Złamany mechanizm... wymieniłem mechanizm ... po kilku dniach zaczęło mi się dziać to samo co tobie... okazało się że padł mi silniczek wycieraczek bo właśnie smarowanie i cała reszta nie pomagała
Pojeździj trochę na szybkich wycieraczkach to i na szybkich przestanie działać a pióra będą stawać w dowolnym przez siebie miejscu
No ale mogę się mylić i może to być tylko zbieg okoliczności hehe
Może coś pochrzaniłeś podczas montażu ?? |
_________________ "Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi." |
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2010-05-15, 19:06
|
|
|
Koledzy kupiłem drugi silniczek od wycieraczek i sytuacja jest identyczna. |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-05-15, 19:22
|
|
|
A próbowałeś "pomagać" trzymając za wycieraczki w czasie ich przesuwania po szybie? Może jednak tulejki za mocno je trzymają. |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2010-05-15, 22:20
|
|
|
nie możliwe, widać ewidentnie jakby silnik myślał że zakończył swój cykl pracy.... ręce mi opadają. |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-05-16, 07:38
|
|
|
No to jeszcze jest możliwe że coś jest źle składane , nie robiłeś przypadkiem zdjęcia jak wyglądał mechanizm przed wyjęciem ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-05-16, 09:59
|
|
|
Po zamontowaniu nowego silniczka nie podłączaj cięgien. Włącz silniczek na pierwszym biegu niech skończy pracę wyłącz wycieraczki. I dopiero wtedy załóż cięgno na silniczek.
Wtedy powinno być dobrze. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2010-05-16, 12:49
|
|
|
Wiem. Nie zakładałem mechanizmu na silnik, obserwowałem pracę wałka od silniczka i jego praca wskazywała na to że jest tak samo. Czytałem na forum innym, że w Audi 80 też mają takie problemy i możliwe że przekaźnik, albo manetka którą się załącza wycieraczki |
|
|
|
|
grim
Moje A8
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Puritania
|
Wysłany: 2010-05-17, 11:48
|
|
|
Ja miałem takie problemy nawet po wymianie silniczka... ale ja już nie pamiętam jak to wszystko poskładałem że działa
Może tak jak piszą tutaj koledzy...
Wyciągnij silniczek, niech zrobi jeden obrót. Potem poskładaj cały mechanizm... ale sam mechanizm tez by trza chyba jakoś wyregulować... Cholera... nie pamiętam już tego |
_________________ "Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi." |
|
|
|
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2011-02-11, 12:16
|
|
|
ciekawe czy kolega rozwiązał problem???? |
_________________
|
|
|
|
|
|