Autor |
Wiadomość |
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-03-10, 16:44 [S8 D2 98 LPG
] tempomat
|
|
|
witam.przestał mi dzialać tempomat,wcześnien raz dzialał raz nie,wymieniłem sterownik tempomatu i dalej nic.czy za działanie tempomatu jest jeszcze odpowiedzialny jakis czujnik albo coś innego?i jak to ewentualnie zlokalizować?bo podobno vagiem się nie da. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-03-10, 16:58
|
|
|
a ten co na pedałach masz są sprawne ? |
|
|
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-03-10, 17:38
|
|
|
na pedałach?a co tam siedzi? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-10, 20:06
|
|
|
Tak,na heblu siedzi podcisnienie,pompka ok? gruszka ok weżyk podcisnienia szczelny cięgno nie spadło,manetka sprawna ?? |
|
|
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-03-11, 14:52
|
|
|
gruszke sprawdzałem,podciśnienia chyba sa w porządku bo nieraz tak jest że tempomat zadziała,ale bardzo rzadko.a manetkę da sie jakos sprawdzic? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-11, 15:02
|
|
|
przeczyścic rozebrać,tempomat cięzko sprawdzic bo to ustrojstwo działa w czasie jazdy |
|
|
|
|
|
|
|
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
Wysłany: 2016-03-14, 08:49
|
|
|
Kolego zacznij od wygrzania (popraw wszystkie luty) swojego sterownika tempomatu, u mnie jak kupiłem auto też nie działał tempomat i podmieniałem 2 sterowniki i dalej nie działał, a jak wygrzałem swój (po przeczytaniu tematu na tym forum) to od razu zadziałał i te 2 kolejne co też nie działały po wygrzaniu ożyły i wszystkie 3 zaczęły żyć. To jest ich wada konstrukcyjna- tworzą się zimne luty i tempomat nie trybi |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-11-01, 11:41
|
|
|
Może trochę odgrzeję. Rozchodzi się o tą gruchę od tempomatu. Jak ją ręcznie wcisnę i potem sama wróci do pierwotnego położenia to ma być słychać syczenie w okoliach nadkola? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-11-01, 15:14
|
|
|
emilus143 napisał/a: | Jak ją ręcznie wcisnę i potem sama wróci do pierwotnego położenia to ma być słychać syczenie w okoliach nadkola? | W nadkolach sa zamontowane zbiorniczki rezerwowe podcisnienia, skoro syczy to cos tam jest nieszczelne. Musisz zdemontowac nadkole i sprawdzic. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2016-11-01, 19:42
|
|
|
W przedlifcie nie ma w nadkolu, a dokładniej po drugiej stronie zbiornika płynu wspomagania, nic poza pompą. Zresztą w tym układzie z przepustnicą na lince są tylko trzy mechaniczne ustrojstwa: pompa, gruszka i zawór (lub dwa zawory przy manualu) upustowe. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
|