Autor |
Wiadomość |
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-08-17, 21:36 [D2 FL ALL
] sprawdzenie konwentera
|
|
|
tak jak w temacie gdzieś wczytałem że da się sprawdzić działanie konwentera poprzez odpalenie silnika ustawienie drążka na D wciśnięcie pedału hamulca i gazu , i podobno dobry konwenter nie puści obrotów wyżej jak 1800 ile w tym prawdy ? i drugie pytanie czy nie uszkodzi się w ten sposób skrzyni ? |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-08-18, 19:51
|
|
|
no dokładnie to ten temat ale właśnie chodzi mi o to czy skrzyni nic nie będzie prz takim gazowaniu ! |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-08-18, 22:04
|
|
|
Przekleję cytat z tamtego tematu tutaj:
"
A to nie jest tak że rozwalisz skrzynie i przeguby?
Taki manewr baaardzo mocno obciąża napęd/przeguby/zawieszenie/hamulce
Obciąża tak samo jak start z pełnym ogniem tylko się koła nie kręcą (przeguby cierpią raczej jak się katapultuje na skręconych kołach). Owszem jeśli coś jest słabe i czeka aby się rozlecieć a nikt wcześniej nie pałował samochodu to się może rozlecieć. Hamulce znoszą większe obciążenia przy hamowaniu z prędkości autostradowych jak się koła blokują niosąc prawie dwie tony. Taki test wykonuje się zwykle raz, dwa razy z rzędu przez maks. 5 sek zwykle. Potem skrzynia musi się kilka minut chłodzić spokojną jazdą albo na postoju
" |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-08-19, 04:25
|
|
|
To jest tak jak z wkładaniem palca do wrzątku jak wbijesz sobie drzazgę. Szybkie umaczanie nie boli bardzo ale zanurzenie palca na jakiś czas już tak
Ja zrobiłem ten test i auto jeździ
Grunt by dany zabieg nie robić na chama.
Zapinasz D i test, tak jak np na filmie, jedno max dwa wdepnięcia gazu, nie więcej. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-08-19, 06:04
|
|
|
Dzieki wielkie za rozwianie watpliwosci |
|
|
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-07-23, 16:58
|
|
|
Odświeżę temat.
Zrobiłem test i auto wchodzi do 2000-2100 obrotów.
Czyli konwerter kaput? |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2017-07-23, 23:08
|
|
|
Wygląda na to, że ma uslizg. Olej też odgrywa tu duża rolę. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-07-29, 14:44
|
|
|
Skrzynia po wymianie oleju, filtra i czyszczeniu na myjce ultradźwiękowej płyty sterującej wraz z zaworami u kolegi z forum.
Można jeździć czy na stół. Podobno był regenerowany w Poznaniu |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2017-07-29, 18:08
|
|
|
A masz jakieś inne objawy? Bo to może być normalne rpm
Ps może jakiś admin poprawić tytuł z konwentu na konwersję |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-07-29, 19:01
|
|
|
Ukaniu napisał/a: | A masz jakieś inne objawy? Bo to może być normalne rpm
Ps może jakiś admin poprawić tytuł z konwentu na konwersję |
Przy zmianie położenia lewarka z P na D i N na P porządne walnięcie. |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-07-29, 21:04
|
|
|
BAU napisał/a: | Przy zmianie położenia lewarka z P na D i N na P porządne walnięcie. | Uszkodzony konwerter nie powoduje żadnych stuków, przyczyna leży gdzie indziej. Moim zdaniem płyta sterująca bądź któryś z koszów ...ale raczej to drugie. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-07-30, 09:34
|
|
|
Dzisiaj przewietrzyłem moją perełkę i d^^pa.
Slizga się i przechodzi w tryb awaryjny.
Obroty idą w górę a auto nie ciągnie. Skrzynia 30 tysi po remoncie.
Na Vagu żadnych błędów. |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-07-30, 22:19
|
|
|
BAU napisał/a: | Na Vagu żadnych błędów. | To bardzo dziwne, uślizg zawsze jest wyłapywany przez sterownik. Oryginalny VCDS czy chińczyk ?! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-12-25, 13:52
|
|
|
Długo mnie nie było więc z dużym opóźnieniem.
Na OBD II dwa błędy skrzyni 526 i 652
Dodatkowo silnika 18010 |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
|