Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 2.5TDI ] Sterowanie J17 z ECU który pin/wtyczka  
Autor Wiadomość
shoei 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 AFB
Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 15
Skąd: Lubartów
Wysłany: 2018-03-22, 19:32   [D2 99 2.5TDI ] Sterowanie J17 z ECU który pin/wtyczka

Próbuje przywrócić do stanu normalnej użyteczności nowy nabytek A8 2.5 AFB. Na chwilę obecną walczę z zasilaniem w paliwo. Który pin odpowiada za aktywację przekaźnika pompy paliwa. Numer ECU 4D0907401K. Przekaźnik sterowany jest masą z tego co udało mi się namierzyć. Pompa na krótko pompuje. Przekaźnik sprawny.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-03-22, 19:46   

Wg schematów pin oznaczony 4/10, kabel czarny z czerwonym paskiem ;)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-03-22, 22:20   

pompa jest załączana w momencie krecenia rozrusznikiem. Sprawdzałes czy wtedy startuje?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
shoei 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 AFB
Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 15
Skąd: Lubartów
Wysłany: 2018-03-23, 06:36   

Akurat tego nie sprawdzałem. Wieczorem jak przyjdę do garażu sprawdzę. Ogólnie z ECU do przekaźnika przejście jest, przekaźnik sprawny. Pompa niestety nie chce już pompować nawet na krótko nie wiem czemu, ale pewnie jest to przyczyna tego że mi się zapowietrzył układ. Czujnik obecności paliwa ktoś zrobił na stałe na rezystorach więc nie odłącza zapłonu w przypadku jego braku. Kupiłem samochód niedawno za nieduże pieniądze ale w układzie elektrycznym jest pełno drobnych rzeczy do przywrócenia do stanu normalności. Może ktoś wrzuci schemat elektryczny zasilania pompy?
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-03-23, 10:32   

Mogę się mylić, ale kiedyś gdzieś mi się w oczy rzuciło, że w 2.5tdi pompka w baku tylko przepompowuje paliwo z lewej komory do prawej. A z prawej komory już pompa na silniku sobie zasysa sama.
Jak się układ zapowietrzył, to pewnie w prawej komorze sucho - dolej ze 20L diesla i sprawdź.
Jak przy podłączeniu zasilania na krótko do wtyczki przy baku nie słyszysz pompki, to albo jej nie ma, albo się spaliła - trzeba wyjąć kosz z baku i zweryfikować.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
shoei 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 AFB
Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 15
Skąd: Lubartów
Wysłany: 2018-03-23, 11:49   

Pompka na pewno pracowała "na krótko" przedwczoraj. Wczoraj jak chciałem odpowietrzyć zasilanie to nie było już jej słychać. Albo pompka się przywiesza i nie zawsze wyrównuje poziom paliwa w komorach albo szlak ją trafił. Samochód ogólnie mi stanął na szczęści tylko 100m od domu. Po zastosowaniu małego obiegu paliwa mały pojemnik paliwa bezpośrednio do pompy VP silnik normalnie pracował. Była nieszczelność przed filtrem to ją zlikwidowałem.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-03-23, 13:32   

Zawieszanie się pompki też jest możliwe. Jak jest jeszcze fabryczna, to może już mieć wytarty komutator lub szczotki. Raczej bez jej wyjęcia się nie obejdzie.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
shoei 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 AFB
Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 15
Skąd: Lubartów
Wysłany: 2018-03-23, 15:02   

Sfajczona pompka. Jaka była orginalnie. Mam od ATJ pompkę wstepna 0.5 bara starczy czy trzeba mocniejsza? Ogólnie to druciarstwo już z ta pompa było robione i to dosłownie.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-03-23, 15:29   

Wieczorem napiszę Ci numery oryginalnej pompki.
Jeśli chodzi o ciśnienie w systemie napełniania kosza, to powinno być nie większe niż 1bar. Ruscy przerabiając układ w A8 benzin dają oddzielne pompki właśnie 0.5bara i ponoć to działa.

Jak w prawej komorze masz mało paliwa, to po poskładaniu wszystkiego do kupy musisz wlać ze 2l paliwa przez wlew, żeby kosz wstępnie napełnić.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
shoei 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 AFB
Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 15
Skąd: Lubartów
Wysłany: 2018-03-23, 15:55   

Ogólnie rzecz biorąc nastąpiła kumulacja lulu rzeczy. Nieszczelny układ zasilania i na filtrze paliwa zaciągał powietrze. Pompka wstępna się spaliła ale to chyba przyczyna rezystorkow zamiast czujnika obecności paliwa. Dodatkowo oring na polaczeniu obudowy pompy i kosza sparciany. Puki miał paliwo to jeździł. Jak zaciągnął powietrze to się nie chciał po dobroci odpowietrzyć. A winny wskaźnik paliwa pokazując rezerwę w rzeczywistości nie ma praktycznie paliwa w moim przypadku.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-03-23, 20:00   

Schematy elektryczne silnika:
http://www.mediafire.com/..._2.5TDI_AFB.pdf

Numeru samej pompki nie mam. W oryginale występuje tylko z całym koszem - 4D0298087F. Ale tak jak pisałem, ogarnia ona tylko napełnianie kosza. A z niego pompa przy silniku już własnymi siłami zaciąga. Więc pompki wstępne z innych Audi w dieslu powinny dać radę.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
shoei 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 AFB
Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 15
Skąd: Lubartów
Wysłany: 2018-03-24, 20:02   

Samochód już jeździ. Wymieniłem dodatkowo filtr paliwa z zaworkiem zwrotnym, skróciłem przewody paliwowe o postrzępione końcówki z nowymi opaskami. Przed tym w przewodzie paliwowym leciała piana i gasł. W miedzy czasie ogarnięte zostały ksenony i ich poziomowanie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.