Autor |
Wiadomość |
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2012-08-22, 13:24 [D2 95 4.2PB
] Płukanie układu hamulcowego
|
|
|
Ile wchodzi płynu do układu 4.2 D2 ABZ , tak aby przepłukać cały układ ??? Jaka jest różnica pomiędzy opcją wykonania tego zabiegu cisnieniowo a przez " pedałowanie " ? :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2012-08-26, 09:06
|
|
|
1 litr wystarcza w zupełności, ja u siebie wymieniałem płyn jak wyciągałem serwo i pompe |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2012-08-26, 10:15
|
|
|
Dzieki za info panowie kupie w takim razie literka ferodo dot 5.1 , Pioter czytalem te posty wczesniej ale nikt nic nie pisze o sposobie odpowietrzania tzw ktory lepszy i dlaczego ...bo nie wiem czy szukac zakladu co robi metoda cisnieniowa czy moge oddac spokojnie furaka pedalowcom nie obawiajac sie przy tym o zle zle odpowietrzony uklad... |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Judo 2012-08-26, 10:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2012-08-26, 10:19
|
|
|
ja u siebie zdałem sie na grawitacje, odkręciłem wszystkie odpowietrzniki i lałem płyn, tam gdzie leciało to zakręcałem, może i dziwnie ale zdało egzamin |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2012-08-26, 10:40
|
|
|
Jak będziesz pilnować stanu poziomu płynu w zbiorniczku to można pedałować . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2012-08-26, 10:51
|
|
|
no dokładnie :lol: |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-08-26, 11:40
|
|
|
Niedawno robilem wymiane i tradycyjne pedalowanie zdalo egzamin. Jednak moze byc koniecznosc poprawki po jakims dniu czy dwoch-u mnie wydawalo sie ze moga byc lepsze hamulce i mialem racje-po malej poprawce sa zylety |
|
|
|
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2012-08-31, 15:28
|
|
|
Panowie tak się teraz zastanawiam apropo tego płynu hamulcowego ..., upatrzyłem sobie Ferodo dot 5.1, jest on mieszalny z DOT 4 i ma bardzo wysoką temp wrzenia:
Płyn spełnia wszytkie obowiązujące w UE normy:
SAE J 1703
ISO 4925
Zawiera estry glikolu polialkylenowego oraz estry eterowe.
Mieszalny z płynami klasy DOT3 i DOT4
Nie mieszalny z płynami klasy DOT5
jednak mam pytanko czy nie jest niebezpieczna taka zmiana z DOT 4 ( bo ten jest przewidziany do mojego auta ) na DOT 5.1 dla przewodów hamulcowych( nie mam w oplocie ) , gumowych elementów etc??? |
_________________
|
|
|
|
|
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 61 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2012-09-03, 08:39
|
|
|
Zastosuj ATE SL6, wystarczy w zupełności
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-09-03, 12:14
|
|
|
Judo, Ja mam taki płyn jak piszesz jezdze juz ponad 4 miechy i nie widze zeby cos sie działo oprócz lepszych hamulców po wymianie podczas hamowania na suchym ABS sie włączy a wczesniej nie było takiej opcji |
_________________
|
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2012-09-03, 17:24
|
|
|
Andrzej kiedy macie dostawę , jutro czy w środę ,bo zapomniałem... ??
tj 314 x 30 przód gładkie .
Pzdr
Ps Rafał napisałem do ferodo racing i to co mi odesłali:
Niestety DOT 5.1 rozpuszcza gumowe przewody. Trzeba by wymienić na przewody w oplocie. Kosz ot 450pln. :shock:
Dowiedz się dokładnie , bo to może pachnąć przykrą niespodzianką na szosie... oby się mylił...
Dlatego jednak kupie ATE SL6 :roll: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 61 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2012-09-03, 18:14
|
|
|
Cytat: | Andrzej kiedy macie dostawę , jutro czy w środę ,bo zapomniałem... ??
tj 314 x 30 przód gładkie .
Pzdr |
Dostawa w środę, spodziewamy się w niej tarcz o których mówisz
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|