|
Autor |
Wiadomość |
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-07-31, 17:45 [D2 98 4.2PB/LPG
] Patent na odkrecenie wlewu w tylnym mos
|
|
|
Ktosm ma jakis patent na odkrecenie wlewu i spustu w tylnym moscie. Tak zapieczone mam to że niczym ruszyc tego nie moge. Stuknąć mlotkiem przy wlewie nawet nie ma jak, bo zamachu nie ma jak wziac. Nic sie nie dzieje, most chodzi normalnie ale olej bym chcial zmienic tylko nie chce czegos pourywac a na metrowej rurce na kluczu ani drgnie. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-31, 17:51
|
|
|
bieresz śrube jakąs duża i odcinasz tak by dospawać do tego korka na zywo i złapac konkretnym kluczem. Robiłem tak raz jak sie zesrał imbus. Potem patent był lepszy jak ori. |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-07-31, 18:13
|
|
|
Znaczy patent krecenia na hama rozmiem nie narobi biedy? Nie chce tego z gwintem wykrecic razem, bo potem beda klopoty |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-31, 19:43
|
|
|
Wojtuś pukałem cudowałem...kupa. poszukalim my śruby chyba 12-14 z dużym łbem na klucz np 22 i przyspawalim my to jak się dało. Ostygło to ale zarazem podgrzało dobrze gwint i ładnie sie odkręciło. Potem dokończysz taki spawik i bedzie juz o wiele lepszy korek. odkrecalim na chama to fakt ale tam jest sporo gwintu nie jakis drobniutki. Inaczej co możesz zorbic to wylac i wyjac dyfer i wlac spustem. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-08-01, 06:43
|
|
|
Tak jak Apophis, mówi spawanko, też tak miałem.
Przy spawaniu po naprężeniach korek odkręcił się bajecznie. |
_________________
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-08-01, 12:13
|
|
|
dobra, sprobuje tigiem w ogole ten korek troche nagrzac, jak temperatury złapie to moze odpusci, bo imbus cały czas mam cały - nie obrobiłem go bo za mądry jestem na to, zeby na hama ciągnąć |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-08-01, 20:08
|
|
|
W firmie zrobiłem specjalny klucz na takie śruby spustowe, odciąłem od imbusa 1,5-centymetrowy kawałek i przyspawałem go na końcu płaskownika 5x30mm o długości ponad 50cm. Od tamtej pory nie mamy problemu z odkręcaniem takich śrubek |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |