Autor |
Wiadomość |
MICRII
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 76 Skąd: Bystrzyca Górna
|
Wysłany: 2019-04-29, 23:28
|
|
|
Z cenami strzelam, bo nie pamiętam na 100%
Jutro sprawdzę dokładnie ile wsio kosztowało, będę w sklepie to popatrzę w rachunki. Na marginesie ja mam ceny hurtowe
Robiłem tylko jedną stronę. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-04-30, 06:28
|
|
|
no ja kupiłem uszczelki po 68 zl
śizgi 100 zł
uszczelki pod nie 50
uszczelniacze po 12 zł
Ale jeszcze nic nie robiłem bo nawet auta nie mam bo na ludziach |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2019-05-02, 18:17
|
|
|
pepi napisał/a: | no ja kupiłem uszczelki po 68 zl |
po 68 ?
ja teraz zapłaciłem za komplet Reinz-a 110 PLN |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
|
|
|
jackob636
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: a6
Wiek: 31 Dołączył: 12 Cze 2019 Posty: 7 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2019-06-12, 22:51
|
|
|
Witam pytanie do załączonego nagrania padł nacinacz, zawiesił się? Ewentualnie co mgło spowodować jego uszkodzenie? Grzechocze ze huhu dodam, że wcześniej nie było z tym problemu, zimą lub po kilkudniowym postoju silnik zagrał przez kilka sekund i cisza. Zjawisko występuje na jednej czapie, a druga ładnie naciągnięta i tam nic nie słychać. Z góry dzięki za odwiedzi.
https://youtu.be/j_1XhUrEZPc |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-06-12, 23:00
|
|
|
jackob636,
Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań |
Użyj wyszukiwarki!!! - problem był już poruszany na forum. |
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
jackob636
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: a6
Wiek: 31 Dołączył: 12 Cze 2019 Posty: 7 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2019-06-12, 23:06
|
|
|
Od razu po wysłaniu posta wszedłem się przywitać |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2019-06-13, 06:36
|
|
|
jackob636 napisał/a: | Witam pytanie do załączonego nagrania padł nacinacz, zawiesił się? Ewentualnie co mgło spowodować jego uszkodzenie? Grzechocze ze huhu dodam, że wcześniej nie było z tym problemu, zimą lub po kilkudniowym postoju silnik zagrał przez kilka sekund i cisza. Zjawisko występuje na jednej czapie, a druga ładnie naciągnięta i tam nic nie słychać. Z góry dzięki za odwiedzi.
https://youtu.be/j_1XhUrEZPc |
Zatarty lub Brak ciśnienia oleju w ,,nastawniku" (może sitko zapchane)
Tak czy inaczej musisz to wyjąć. Ustaw wałki na znaczkach, zaznacz sobie ogniwa (lub policz ilość ogniw) wyciągaj wałek ssący i ,,nastawnik" |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
jackob636
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: a6
Wiek: 31 Dołączył: 12 Cze 2019 Posty: 7 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2019-06-13, 10:26
|
|
|
Dzisiaj po pracy mam zamiar go demontowac zobaczymy co tam wyjdzie.
[ Dodano: 2019-06-13, 21:43 ]
Po wielu kur** i chwili zwątpienia zdemontowałem napinacz, okazało się że ślizg pęknięty i sitko rozerwane. Jak myślicie do uratowania jest mój orginał? Macie jakiś patent na wyjmowanie popychaczy, bo u mnie strasznie ciężko wychodzą?
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-06-13, 22:01
|
|
|
raczej szrot \ |
|
|
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2019-09-09, 10:35
|
|
|
jackob636, Jaki przebieg auta ? I objawy hałas podczas jazdy ? czy przy odpalaniu |
|
|
|
|
jackob636
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: a6
Wiek: 31 Dołączył: 12 Cze 2019 Posty: 7 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2019-09-09, 10:44
|
|
|
206k nalotu w moim przypadku zaczęła dosyć głośno hałasować prawa głowica. |
|
|
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2019-09-09, 10:46
|
|
|
to lipa ja mam 260 tyś i coś tam stuka przy odpalaniu podczas pracy cisza . nie wiem czy to różnica między czarnymi ślizgami mam jakieś jasno brązowe ślizgi może ktoś wymieniał |
|
|
|
|
jackob636
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: a6
Wiek: 31 Dołączył: 12 Cze 2019 Posty: 7 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2019-09-09, 10:46
|
|
|
U mnie pękł ślizg więc wczesniej nie było słychać objawów. |
|
|
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2019-09-09, 10:51
|
|
|
tylko ślizg pękł nic z zaworami się nie stało ? |
|
|
|
|
|