Autor |
Wiadomość |
czeskii
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Cze 2014 Posty: 39 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2014-06-23, 10:09 [D2 95 2.8PB/LPG
] Stuki w tylnym zawieszeniu
|
|
|
Witam, podczas przejezdania przez wieksze dziury w tylnym zawieszeniu slychac pukniecie.
Byłem na stacji diagnostycznej i kontrola nie wykazała żadnych luzów ani uszkodzeń wahaczy.
Sprzedający samochód mówił, że powiedzieli mu w warsztacie, że to gumy na tylnej belce,
Co o tym, sądzicie ?
Ile może kosztować wymiana gum tylnej belki ? |
|
|
|
|
|
|
|
Damian921221 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-06-23, 18:47
|
|
|
Nie ma belki tylko są wahacze, a skoro nie ma luzów w zawieszeniu i jeżeli sprawdzili to dobrze to ja bym obstawiał, że puka sobie amorek. |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-06-24, 21:58
|
|
|
Koledze chodzi o poduszki tylnej ławy.
Miałem dwie po stronie pasażera zerwane tak, że po naparciu łomem ława chodziła. Stuków z fotela kierowcy nie słyszałem, ale auto źle się prowadziło - ciągało je.
Nowe poduszki tylko w ASO za ok 350zł/szt, zamienników jako takich brak. U siebie zamontowałem poliuretany STĄD i odpukać, od ponad roku nic się z nimi nie dzieje. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
czeskii
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Cze 2014 Posty: 39 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2014-06-24, 23:05
|
|
|
u mnie samochod prowadzi sie spoko, nie chodzi na boki itp, no wlasnie ja tak obstawialem ze to nie zadne gumy tylko amorek, bo u ojca w clk mercu bylo to samo, powymienial gumy itp a okazalo sie ze stuka amorek. Da sie sprawdzić ten amorek jakos ?> czy to na bank to ? stacja diagnostyczna to ogarnie ? czy mechanior zostaje ? |
|
|
|
|
|
|
|
Damian921221 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-06-26, 20:48
|
|
|
Amorek sprawdzić to wyciągnąć i sprawdzić czy ma minimalny luz w którymś miejscu ale nie zawsze sprawdzisz, loteria. |
|
|
|
|
monster_1973
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 90 Skąd: DE Hessen
|
Wysłany: 2014-06-26, 22:09 Re: Stuki w tylnym zawieszeniu
|
|
|
czeskii napisał/a: | Witam, podczas przejezdania przez wieksze dziury w tylnym zawieszeniu slychac pukniecie.
Byłem na stacji diagnostycznej i kontrola nie wykazała żadnych luzów ani uszkodzeń wahaczy.
Sprzedający samochód mówił, że powiedzieli mu w warsztacie, że to gumy na tylnej belce,
Co o tym, sądzicie ?
Ile może kosztować wymiana gum tylnej belki ? |
Kontrola w zwykłym warsztacie rzadko coś wykazuje. Równie dobrze to puknięcie może być w moście. Pojedź gdzieś gdzie znają się na tych autach żeby nie tracić pieniędzy. Często jest tak, że wszyscy na warsztatach mówią że w zawieszeniu jest wszystko dobrze a w rzeczywistości 228kW+ jest inaczej. Może być jakiś minimalny luz na zawieszeniu i będzie "pukać". Lepiej sprawdzić dokładnie. |
|
|
|
|
|
|
|
czeskii
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Cze 2014 Posty: 39 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2014-06-27, 10:23
|
|
|
a znasz moze jakis warsztat co ogarnia a8 ? |
|
|
|
|
czeskii
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Cze 2014 Posty: 39 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2014-06-28, 22:06
|
|
|
panowie, dzisiaj zalozylem alumki 16 cali z zimowkami i na tych kolach nic nie puka, przelozylem potem spowrotem na 18 letnie i znowu to samo, wali w prawym tylnym kole. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-06-29, 06:53
|
|
|
czeskii, a felga dobrze siedzi na piaście? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Damian921221 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-06-29, 07:48
|
|
|
Nie będzie chodziło o osadzenie felgi na piaście a rozmiar felgi i opony.
Wiadomo, że czym większe felgi tym bardziej wszystko słychać i czuć . |
|
|
|
|
|
|
|
czeskii
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Cze 2014 Posty: 39 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2014-06-29, 10:48
|
|
|
felga na bank dobrze siedzi. |
|
|
|
|
czeskii
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Cze 2014 Posty: 39 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2014-10-16, 22:54
|
|
|
Winna była mega wyrobiona tuleja górnego wahacza, po wyjęciu sama metalowy środek tulei sam wypadł. |
|
|
|
|
|
|
|
|