Autor |
Wiadomość |
MBiały
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: tip-tronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: M
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 26 Gru 2014 Posty: 17 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 2015-09-16, 10:51 [D2 98 2.8PB/LPG
] czy kierownica ze zdjecia bedzie pasowa
|
|
|
witam, mam do kupienia kierownice od audi tt 98rok, czy bedzie pasowała do mojej a8 d2 98rok? obecnie mam taka jak na zdjeciu(byla podmieniana zapewne bo oryginalnie byla drewniana po vinie) pozdrawiam i czekam na sugestie
a8d2.jpg moja kierownica |
|
Plik ściągnięto 43 raz(y) 200,67 KB |
3.jpg
|
|
Plik ściągnięto 14 raz(y) 129,4 KB |
2.jpg
|
|
Plik ściągnięto 11 raz(y) 111,89 KB |
1.jpg
|
|
Plik ściągnięto 17 raz(y) 109,93 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2015-09-16, 17:47
|
|
|
Ta ze zdjec 1, 2, 3 to kiera z roku modelowego 98, juz z poducha na 3 a nie 4 sruby, wiec nie powinno byc problemu. Te same kierownice były w Skach, czy w zwykłych wersjach z trójramiennymi w opcji. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
MBiały
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: tip-tronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: M
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 26 Gru 2014 Posty: 17 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 2015-09-16, 17:59
|
|
|
aha czyli u mnie po zdjeciu poduchy tez beda 3 sroby i trzpien bedzie tej samej srednicy? bo podobno te poliftowe mialy mniejszy trzpien(do mocowania kiery) |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-09-16, 20:09
|
|
|
ja u siebie mam trzy ramienną a mamy ten sam rok więc myśle że będzie pasować |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-09-16, 20:37
|
|
|
będzie pasować, obie są na duzy wieloklin |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-09-16, 21:53
|
|
|
Ostatnio nawet założyłem kierę od R8 i pewnie bym z nią jeździł ale kolorystycznie do niczego nie pasowało |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2015-09-17, 01:47
|
|
|
MBiały napisał/a: | aha czyli u mnie po zdjeciu poduchy tez beda 3 sroby i trzpien bedzie tej samej srednicy? bo podobno te poliftowe mialy mniejszy trzpien(do mocowania kiery) |
Wieloklin zmienili, ale wlasnie w roczniku modelowym 98, czy juz samochody pod koniec 97r mialy inne. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-17, 04:04
|
|
|
Wszystkie ósemki z irdą jeszcze mają mały wieloklin a reszta już szeroki i mozliwości jest sporo. |
|
|
|
|
|
|
|
MBiały
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: tip-tronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: M
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 26 Gru 2014 Posty: 17 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 2015-09-17, 10:33
|
|
|
Zaryzykuje i ja kupie,nie mam jak sprawdzic bo auto mam na wymianie konwertera, lift byl od 99 wiec pewnie w tym lub na koncu 98 roku byly juz male wielokliny. w kazdym razie dzieki za informacje |
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-09-17, 11:38
|
|
|
MBiały napisał/a: | lift byl od 99 wiec pewnie w tym lub na koncu 98 roku byly juz male wielokliny. w kazdym razie dzieki za informacje |
Nie mały, tylko duży 26mm (mały 17mm był w latach 1994-1997) |
|
|
|
|
|
|
|
MBiały
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: tip-tronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: M
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 26 Gru 2014 Posty: 17 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 2015-09-17, 11:46
|
|
|
Puzzel1 a wyzej napisales ze obydwie kierownice ze zdjec maja duzy trzpien, czyli mam juz trzpien nowszy-poliftowy? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2015-09-17, 16:19
|
|
|
MBiały napisał/a: | Zaryzykuje i ja kupie,nie mam jak sprawdzic bo auto mam na wymianie konwertera, lift byl od 99 wiec pewnie w tym lub na koncu 98 roku byly juz male wielokliny. w kazdym razie dzieki za informacje |
Nie w lifcie, bo w pre-FL takze były, tak jak pisałem w poście powyzej
http://www.a8team.pl/d2-9...7477.htm#209525 |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-09-18, 08:31
|
|
|
MBiały napisał/a: | Puzzel1 a wyzej napisales ze obydwie kierownice ze zdjec maja duzy trzpien, czyli mam juz trzpien nowszy-poliftowy? |
tak jest, mały był do 1997 roku |
|
|
|
|
|