Autor |
Wiadomość |
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-04-15, 17:08 [S8 D2 00 LPG
] Wyciek na łączeniu wał-dyferencjał tył
|
|
|
Witam otóż dzisiaj przy wymianie oleju w silniku zauważyłem że powstał mały wyciek miedzy wejsciem wału a dyfrem tył.
Czy mogłbym mi kto podrzucić schemat z etki itp jakie cześci bedą mi potrzebne jak to jest złożone itd
A może ktos juz to robil u siebie i może coś doradzic podpowiedzieć. Dużo rozbierania, mając dostęp do kanału i podstawowy zestaw kluczy jestem w stabiue zrobić to sam?? |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2013-04-15, 17:53
|
|
|
tak na audipages.pl jest to opisane co i jak.
Mam taki uszczelniacz, musze poszukac, miałem u siebie to zmieniach ale sie okazalo sie ze nie cieknie tam tylko od gory gdzies w skrzyni sie poci i olalem temat. |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-04-15, 20:48
|
|
|
Ale to jest chyba wymiana simeringu w miejscu skrzynia wal, a mi cieknie wal - dyfer tyl |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2013-04-15, 22:03
|
|
|
a to podobnie:) tak samo sie sciaga |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-04-15, 22:13
|
|
|
Schemat z Etki i instrukcja wymiany z Elsy:
|
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-04-15, 22:46
|
|
|
Jeśli chodzi Ci o simeringi flansz półosi w tylnym dyferencjale, to masz na powyższym rysunku nr 12, 016409399B, 45x60x8 ;-) |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-04-15, 23:06
|
|
|
Bezproblemowo, np. w Intercars ;-) |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-04-16, 08:25
|
|
|
To jeszcze pytanko do gtfan, jakiej wersji elsy używasz ja mam zainstalowaną na komputerze 3.9 ale takiej instrukcji tam nie znalazłem
Ktory to nr działu itd w.g elsy |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-04-16, 09:14
|
|
|
No i z tego co widzę to chyba nie jest robota do garażu, potrzeba kilka narzędzi specjalistycznych |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-04-16, 09:26
|
|
|
tomi5 napisał/a: | To jeszcze pytanko do gtfan, jakiej wersji elsy używasz ja mam zainstalowaną na komputerze 3.9 ale takiej instrukcji tam nie znalazłem
Ktory to nr działu itd w.g elsy |
Elsa 3.9 Dział: Power Transmission / Automatic gearbox 01L, four-wheel drive / 39 Final drive, differrential, differential lock / Exploded view - rear final drive / Renewing oil seal on flange for propshaft
Co do tego czy da się samodzielnie to wymienić się nie wypowiem, bo nigdy tego nie robiłem. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-04-16, 09:59
|
|
|
No to ja chyba jakis ślepy jestem, od wczoraj szukałem tego i nic, a dzisiaj jak na talerzu masakra
P.S. mam po Polsku |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|