Nie jestem pewny ale nie było różnicy chyba jaki rocznik, różnica była taka kto ile dopłacił i czy ktoś brał Xenon(foto na dole) czy BiXenon (foto u góry) jednakże nie interesowałem się nigdy tematem to mógłby ktoś moją tezę potwierdzić
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-05-26, 11:35
Wszystko zależało od $$. Lampy z pierwszej fotki występowały w 2 odmianach umiejscowienia przetwornicy ale przełożyć można. Do tych lamp idzie palnik D2R i jest to bi xenon. Gdy włączasz światła drogowe przesłonka na palniku się przestawia i wspomagają światło żarówy h7. Te lampy dobrze świecą ale muszą być zregenerowane z dobrymi palnikami i poprawnie ustawione. Ale nigdy to nie będzie światło jak w nowych autach z soczewką.
Xenon plus nie był zazwyczaj ogólnie dostępny, lecz był jako opcja dodatkowa. Zamawiający auto mógł sobie zażyczyć w/w lampy za dopłatą niezależnie od wersji wyposażenia czy też silnika.
Tak więc można je spotkać nie tylko w topowych wersjach W12 ale również i dieslach czy też najsłabszych 2.8 V6.
Do lamp tych montowane są inne żarniki niż do zwykłych ksenonów.
D2S montowane są do lamp xenonowych soczewkowych a do Plusa D2R
Xenon plus wygląda ładnie lecz po wielu latach niestety wymaga on regeneracji. Na forum znajdziesz opis tego procesu bez problemu.
krzychu22.p1i napisał/a:
Gdy włączasz światła drogowe przesłonka na palniku się przestawia i wspomagają światło żarówy h7
Tego to nie wiedziałem, myślałem że długie są tylko za pośrednictwem h7
Poszperałem i na tym filmiku dobrze widać.
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum