Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Klimatronic tylko ciepłe powietrze.  
Autor Wiadomość
gibon 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: FLV
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A6c5 Quattro Avant
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 81
Skąd: Tczew
Wysłany: 2011-12-09, 21:16   [D2 preFL ALL ] Klimatronic tylko ciepłe powietrze.

Jak wyżej z bocznych nawiewów leci tylko ciepłe powietrze. Bez znaczenia jak temp sobie ustawie na klimatroniku to nawiew zwiększa sie i wali cały czas gorące, nawet jak wezme na LO. Vag nic nie pokazał.
_________________

 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-12-09, 21:18   

Klapy , szukaj "klapy nawiewu" najwidoczniej zawiesiły się albo już czas naprawić klapy od zimnego/ciepłego powietrza . Musiały się zablokować na ciepłym nawiewie , ciesz się że teraz jest zima i lepiej na ciepłym niż na zimnym miały by się zablokować ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
gibon 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: FLV
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A6c5 Quattro Avant
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 81
Skąd: Tczew
Wysłany: 2011-12-09, 21:29   

Ti może być wymieniałem mechanizm wycieraczek osttnimi czasy może coś tam się zacięło od góry dojde??
_________________

 
 
mlody91 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 202
Skąd: LBN
Wysłany: 2012-03-21, 07:07   

I jak kolego sie uporales z tym problemem?:-) mam niestety to samo:-( tylko z srodkowej konsoli wieje powietrzem takim jakie sie ustawi na klimatronicu, vag nic nie pokazal, adaptacje klap robione przez mechanika, no I nie wiem co to, nikt na forum nie napisal jak sobie poradzil z takim problemem.. moze ktos kto mial ten problem mi pomoze?:-)
_________________
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-03-21, 10:07   

mlody91 napisał/a:
nikt na forum nie napisal jak sobie poradzil z takim problemem.. moze ktos kto mial ten problem mi pomoze?:-)

No jak to nikt nic nie napisał :shock:
W górnym menu masz forumową wyszukiwarkę.... na forum jest sporo tematów nt. problemów z klimą, nawiewami, klapami, silnikami nastawczymi czy elektrozaworami i pompą nagrzewnicy.... wszystko masz na wyciągnięcie ręki - wystarczy tylko poszukać :idea:

A jakbyś zerknął do innego działu (właśnie tu gdzie go teraz przeniosłem) to chyba nawet byś nie pytał bo tu jest temat za tematem z podobnymi problemami: http://www.a8team.pl/forum57.htm ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
mlody91 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 202
Skąd: LBN
Wysłany: 2012-03-21, 13:27   

tak FOSS tylko w zadnym z tych tematow nie ma rozwiazania problemu, co z tego ze jest 30 o podobnej tematyce jak nigdzie nikt nie napisal jak sobie poradzil z problemem, tu nie chodzi o to ze nie przeszukalem forum bo od kilku miesiecy sprawdzalem bo juz mnie to denerwuje... poprostu nie ma nigdzie rozwiazania problemu.. dlaczego z srodkowej konsoli wieje tak jak powinno a reszta nie reaguje!? pod vagiem nic nie wykazalo, poprostu oczekuje jakiejs porady konkretnie do mnie.. dzieki z gory i przepraszam ale myslalem ze na forum ktos mi pomoze bo Ci mechanicy tzw. stodołowi to nic nie wiedza na temat takich aut jak A8.. a ja mam dosc inwestowania kolejnych w pieniedzy i wysluchiwania czegos takiego "no to raczej jest to, zaczałbym od tego ale nie daje gwarancji bo to moze byc jeszcze co innego".. Pozdrawiam. ;/
_________________
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-03-21, 13:31   

mlody91, kup sobie Vaga , zwykłego prostego do auta , czy tam kabel sam do laptopa , i posprawdzaj sobie które klapy działają a które nie , to zajmie 5 minut bo możesz sprawdzić po kolei każdą klapę . Jak jakaś się nie przestawi to będziesz wiedział ponieważ nie będzie dmuchać lub gdy zostanie otwarta to nie przestanie dmuchać z tej dziury .
Każdą klapę po kolei otworzy i zamknie program ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
mlody91 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 202
Skąd: LBN
Wysłany: 2012-03-21, 13:37   

bylem u znajomego co ma vaga i robil mi to wszystko i mowil ze wszystko jest ok.. czy mozliwe ze to czujnik temperatury wenwnetrznej jest pierdykniety?? tylko dlaczego srodek dziala jak powinien a zaden inny nawiew nie.. dodam ze stalo sie to z dnia na dzien bez przyczyny;/
_________________
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-03-21, 13:54   

ja tam nikomu tak nie ufam tym bardziej jeśli nie ma pojęcia o takim samochodzie jak A8

koszt kabla to około 50 zł na allegro , potem pobrać oprogramowanie .
mniejszy koszt niż podjechanie na komputer , a i się przydaje bo możesz w każdej chwilo sobie sprawdzić w samochodzie co na wala .
Jak sam sprawdzasz to sprawdzisz dokładnie sobie po kolei i będziesz miał pewność .
Na ile ufasz temu znajomemu mechanikowi ??
Sprawdzał działanie klap przy tobie :?: :?:
jak to sprawdził :?: :?:
po przełączał na vagu sobie tylko i tyle i tak doszedł do wniosku że klapy działają :?: :?:
na temat czujnika temperatury to nie wypowiadam się ponieważ tego jeszcze nie przerabiałem ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
mlody91 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 202
Skąd: LBN
Wysłany: 2012-03-21, 14:04   

ufam mu bo to znajomy, siedzial w audi ok półtorej godziny i bawił sie vageim, sprawdzał błedy itp..nic niepokojacego nie wykazalo... mam drugie audi A8 wiec czesci mam tylko co przekładać od czego zaczac jak sie jest laikiem w tym temacie??
_________________
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-03-21, 14:10   

mlody91 napisał/a:
od czego zaczac jak sie jest laikiem w tym temacie??

no w tym temacie to też nie pomogę , też jestem Laikiem , nawet nie wiem jak wyjąć kratkę nawiewu żeby nie połamać niczego , to co tu dopiero mówić o rozbieraniu i przekładaniu klapek nawiewu , jak bym wiedział od czego zacząć to by już jakoś poszło , ale ja nie mam pojęcia o tym ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-03-21, 20:33   

mlody91 napisał/a:
tak FOSS tylko w zadnym z tych tematow nie ma rozwiazania problemu, co z tego ze jest 30 o podobnej tematyce jak nigdzie nikt nie napisal jak sobie poradzil z problemem...

No jak to nie.... to ja nie wiem czego szukałeś wyszukiwarką skoro ja sam opisywałem wielokrotnie temat pompy nagrzewnicy i elektrozaworów.....
ja samych swoich postów dokładnie na ten temat znalazłem wyszukiwarką 2 strony a to tylko z działu klimatyzacji i tylko z użyciem jednego słowa :evil:

mlody91 napisał/a:
pod vagiem nic nie wykazalo...

Tym krótkim stwierdzeniem potwierdzasz, że tych wielu tematów nie czytałeś bo właśnie w nich pisałem których rzeczy VAG nie pokazuje w ogóle.

mlody91 napisał/a:
poprostu oczekuje jakiejs porady konkretnie do mnie..

Ale dlaczego konkretnie do Ciebie trzeba pisać skoro już wcześniej to ktoś opisywał?

mlody91 napisał/a:
poprostu oczekuje jakiejs porady konkretnie do mnie..
dzieki z gory i przepraszam ale myslalem ze na forum ktos mi pomoze bo Ci mechanicy tzw. stodołowi to nic nie wiedza na temat takich aut jak A8.. a ja mam dosc inwestowania kolejnych w pieniedzy i wysluchiwania czegos takiego "no to raczej jest to, zaczałbym od tego ale nie daje gwarancji bo to moze byc jeszcze co innego".. Pozdrawiam. ;/

I że niby tu ktoś ma dać gwarancję że to jest dokładnie jakaś usterka??... w opisywanym przez Ciebie przypadku to raczej będzie ciężko..... bez oglądania na żywo nikt konkretnej diagnozy raczej nie postawi.

A skoro masz drugie auto na części to już zupełnie nie rozumiem problemu.... wyjmujesz z tamtego wkładasz do tego i eliminujesz po kolei niektóre rzeczy.... np. panel klimatronika na który Ci którzy nie mają pomysłu co zrobić często zwalają winę... jego wymienić na inny to chyba raczej nie jest problem.... i już jednym ruchem odcinasz bardzo ważny i duży element układu.

Druga ważna rzecz to pompa nagrzewnicy i elektrozawory..... o niej pisałem wielokrotnie i gdybyś to przeczytał to już dawno byś ją sprawdził...... to właśnie ona nie generuje żadnych błędów na VAG-u a potrafi być bardzo kłopotliwa..... jak poszukasz to opisywałem tu gdzieś dosyć szczegółowo jak ją zdiagnozować i jak podejść do jej wymiany.

Klapy układu nawiewów i ich silniczki zostawiłbym na sam koniec bo nie wierzę, że padły wszystkie w tym samym czasie.... wszystkich w tym zespolonym układzie nawiewu, o ile dobrze pamiętam, jest 8 sztuk ale nie do wszystkich jest łatwy dostęp.... wszystko schowane w konsoli środkowej za panelem klimatronika i za radiem.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
mlody91 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 202
Skąd: LBN
Wysłany: 2012-04-06, 06:34   

dziekuje FOSS za obszerne wyjasnienie tematu.. :-) ale to chyba dopiero poczatek moich problemow z elektrozaworami, a wiec, co zauwazylem - moj panel klimatronica jest troszke inny niz ten co mam drugi a mianowicie w moim jest taka strzaleczka z literka a a w tym drugim jest przycisk off po prawej na koncu.. mam pytanie, czy to jakas znaczaca roznica? no I jeszcze jedno, jak wymontowac ten elektrozaworr ogrzewania? sciagnalem te plastiki ten co jest na 3 srobki, potem sciagnalem reszte, te klapy silniczki.. no I mam na wierchu te 2 bebny (nie wiem jak fachowo sie to nazywa) I tu pojawia sie problem, nie wiem jak to sciagnac, nie jest to takie proste.. moglby mi ktos podpowiedziec, badz jakies zdjecia wrzucic jak to sciagnac nic nie psujac, czytalem o jakims cieciu plastiku zeby serwa nie odpinac.. czekam na podpowiedzi..
_________________
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-04-07, 23:32   

mlody91 napisał/a:
dziekuje FOSS za obszerne wyjasnienie tematu.. :-) ale to chyba dopiero poczatek moich problemow z elektrozaworami....

Ale co zdiagnozowałeś???

Czy sprawdziłeś że któryś z tych zaworów nie działa poprawnie?
Czy sprawdziłeś bezpieczniki bo zwarcie na którymś z elektrozaworów może wywalać bezpiecznik a to w efekcie powoduje wogóle brak jakiejkolwiek pracy ze strony elektrozaworów?
Czy sprawdziłeś czy pompa nagrzewnicy która jest częścią składową elementu zespolonego elektrozaworów jest sprawna?... czy pracuje??
Czy sprawdziłeś które węże z płynem chłodzącym są gorące a które nie?.... innymi słowy który elektrozawór zamyka się i otwiera a który nie??

mlody91 napisał/a:
no I jeszcze jedno, jak wymontowac ten elektrozaworr ogrzewania? sciagnalem te plastiki ten co jest na 3 srobki, potem sciagnalem reszte, te klapy silniczki.. no I mam na wierchu te 2 bebny (nie wiem jak fachowo sie to nazywa) I tu pojawia sie problem, nie wiem jak to sciagnac, nie jest to takie proste.. moglby mi ktos podpowiedziec, badz jakies zdjecia wrzucic jak to sciagnac nic nie psujac, czytalem o jakims cieciu plastiku zeby serwa nie odpinac.. czekam na podpowiedzi..

Jeżeli rzeczywiście element pompy nagrzewnicy i elektrozaworów jest uszkodzony i musisz go wyjąć a jednocześnie nie chcesz nic psuć to w moim odczuciu nie ma mowy o żadnym cięciu.
A skoro tak to bez demontażu serwa raczej się nie obejdzie... no chyba że w przed lifcie jest to inaczej tam upchnięte.

Aby to wyciągnąć musisz zrobić sobie na podszybiu trochę miejsca.... więc demontujesz mechanizm wycieraczek, część górną środkowego nawiewu oraz serwo (spuszczasz płyn hamulcowy i odpinasz pedał hamulca)..... innej drogi bez cięcia, gięcia, spawania, klejenia nie znam.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-04-13, 10:07   

FOSS napisał/a:

Aby to wyciągnąć musisz zrobić sobie na podszybiu trochę miejsca.... więc demontujesz mechanizm wycieraczek, część górną środkowego nawiewu oraz serwo (spuszczasz płyn hamulcowy i odpinasz pedał hamulca)..... innej drogi bez cięcia, gięcia, spawania, klejenia nie znam.


Przerabiałem i potwierdzam, servo musisz wymontować, wtedy ładnie wszystko wyjdzie ale i tak trzeba mieć zwinne łapki :)
ALE zanim zaczniesz wybebeszać auto, sprawdź czy masz zasilanie na wtyczkach od elektrozaworów i od pompki, poszukaj mojego tematu tam są zdjęcia i wszystko wyjaśnione, jak sprawdzić czy jest prąd i kiedy on tam w ogóle powinien być, od razu zaznaczę jak nie będziesz miał prądu we wtyczce sprawdź czy w ogóle jest masa, jeden koniec kabelka od miernika do jakiejś śrubki a drugim lecisz po pinach we wtyczce, są 3.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.