Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-08-17, 21:08   

U mnie twin śmiga na 1.15bar i dyszach 2.7.
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-17, 21:14   

Ja miałem ta sonda strojone .
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-08-18, 07:06   

Ja mam 1,1 barai bez dysz ale caly czas wielozawor u mnie jest do wymiany wiec wszystko jeszcze pewnie sie zmieni.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-12-09, 16:16   

Po pół roku używania lpg nie jestem z wtryskiwaczy apis zadowolony. Mogłem od razu nie kombinować i walnąć barracudy ale to nic. Jak będę robił rozrząd to wymienię bo za dużo grzebania.
_________________
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-12-09, 19:45   

krzychu22.p1i, zaraz otrzymasz odpowiedź od naszego szanownego kolegi (chwalącego tego producenta) że źle zestrojona instalacja popsuła wtryski ,on przez 50tyś nie ma z nimi problemu i z żadnym innym montowanymi przez niego spod loga tej firmy. (FENOMEN).
Wszystko jest beee tylko jeden producent jest Ok.

Ile km zrobiłeś na nich?
_________________

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-12-09, 20:03   

Nawet 7k nie pękło na nich :) 4 hanki od brata włożyłem i kolejne 4 pożyczyłem od kolegi i lepiej jeździły na testowym dystansie 100km więc coś jest na rzeczy. Kalibrowałem w podobnych warunkach oba zestawy. Groszowe sprawy te wtryski więc nie ma co wymagać, sprzedam po promocji bo są sprawne a wcisnę barraki z 2 filtrami ultra jak to miałem na samym początku planów. Problemów nie mam z instalką, poprawnie mam już podciśnienie, przepływ nie zdławiony, wkrętki szczelne i na opaskach. Ciśnienie stabilne 1,15, temperatura b.stabilna więc zostały wtryskiwacze, na nich jest dysza rozwiercona do 2.7mm.
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-12-09, 21:02   

e tam
jeszcze taki się nie urodził aby każdemu dogodził
:]
Nie wiem ja jeszcze nie zapodałem ich bo hany się naprawiły jak zrobiłem 4x wrocław i z powrotem :]
I chyba nie zapodam
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-12-10, 08:58   

Maly update.
Wymienilem sterownik gazu na wspolczesny.Stary mial technologicznie ze 8 lat.
Jakosc pracy instalacji jest nieporownywalna.Nie mam uporczywego hamskiego zbijania biegu w dol po dluzszej jezdzie autostradowej(jak poprawialem to ,to w innym miejscu auto mialo ale),dodatkowo teraz skrzynia pracuje tzn zmienia biegi znacznie przyjemniej.
Ale wracajac do meritum.Dopiero rozwiercenie dysz z 2,5 (zywkla barracuda) do luznych 3 mm nie generuje zapetlania.
Stara instalacja mnie oszukiwala w parametrach pomimo tego ze na AFR w OL i tak ograniczalem wydatek do 13 AFR bo sama z siebie niskie 12 generwala
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-12-10, 13:02   

oj tam
czemu wy się czepiacie tych sterowników ?
zdajesz sobie sprawę że jak byś teraz wczepił ten stary i ustawił to raczej było by dobrze ?
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-12-10, 19:13   

Pepi
Nie umiem przekazac opisu dolegliwosci(wsumie to tez za mocne slowo) ktora byla trenowana na lewo i prawo tak bys to zrozumial.
Wazne ze teraz jest OK bez wiekszego analizowania i poprawiania ustawien.
Poprzednio ani poprawianie ani robienie od zera nie eliminowalo dolegliwosci.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-12-10, 23:00   

dobra a skoro przy agisie jestesmy to jaki interfejs do niego siada? Taki sam jak do staga czy specjalna koncowka musi byc? Bo u mnie do mojego AEB jakas dziwna jest i musialem kurde dlugo szukac a brat ma agisa i chcialbym mu go podstroic bo lipa jest.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-12-11, 02:39   

Normalny kabel od staga pasuje do agisa.
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-12-11, 07:57   

do nowego tak
do starego nie kabelek numer 1 taki jak przy kme
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-12-11, 08:12   

A nowy to od ktorego rocznika/wersji ?
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-12-11, 17:51   

nowy od 3 lat
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.