Autor |
Wiadomość |
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-12-27, 12:17
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Taśma napewno do zmiany będzie , w swojej starej nie miałeś sterowania tiptronica |
tak wiem, ale myślałem, że troche przerobie i podepne tipa zamiast sterowanie radia w tej taśmie, a za taśmą przewodami podepne się pod lewarek |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-12-27, 12:22
|
|
|
A nie rozkoduję czegos ? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-12-27, 13:57
|
|
|
koziolek napisał/a: | michalwruszak napisał/a: | Taśma napewno do zmiany będzie , w swojej starej nie miałeś sterowania tiptronica |
tak wiem, ale myślałem, że troche przerobie i podepne tipa zamiast sterowanie radia w tej taśmie, a za taśmą przewodami podepne się pod lewarek |
Jak chcesz się bawić w dłubaninę to pewnie wszystko można zrobić ale z tego co pamiętam to tam są inne kostki tzn. nie ma tak, że zmieniasz kierownicę i podpinasz do starej taśmy bo po prostu nie masz jak podpiąć
koziolek napisał/a: | A nie rozkoduję czegos ? |
Oczywiście, że rozkodujesz... czujnik kąta skrętu kierownicy - po odpięciu zasilania zawsze się wywali |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-12-27, 14:06
|
|
|
koziolek, nie musisz zmieniać taśmy. Ze starej kiery poprzez taśmę szły chyba trzy albo cztery kabelki do radia. Podłączasz nową kierę pod stara taśmę, wypinasz kostkę z radia i przedłużasz kabelki by sięgnęły do tipa i ...zadziała |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-12-27, 14:32
|
|
|
danishow napisał/a: | koziolek, nie musisz zmieniać taśmy. Ze starej kiery poprzez taśmę szły chyba trzy albo cztery kabelki do radia. Podłączasz nową kierę pod stara taśmę, wypinasz kostkę z radia i przedłużasz kabelki by sięgnęły do tipa i ...zadziała |
No i to chciałem usłyszeć
Dzieki |
|
|
|
|
slonick
Użytkownik
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Lut 2015 Posty: 38 Skąd: Radom/T&W
|
Wysłany: 2015-12-30, 21:47
|
|
|
A radiem nie bedziesz sterowal z kiery? To srednio wygodne... Wymiana tej tasmy to tyle roboty dodatkowo? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-12-30, 22:28
|
|
|
Ja na kierownicy mam tylko Tipa i nie narzekam na obsługę radia, bo jest w zasięgu ręki |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
slonick
Użytkownik
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Lut 2015 Posty: 38 Skąd: Radom/T&W
|
Wysłany: 2015-12-31, 11:35
|
|
|
Zmiana biegow tez..... |
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-12-31, 13:30
|
|
|
slonick napisał/a: | Zmiana biegow tez..... |
To jest co innego... |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-12-31, 15:50
|
|
|
slonick, napisałem przecież że mam tylko Tipa na kierownicy i 90% mojej jazdy z niego korzystam |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
slonick
Użytkownik
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Lut 2015 Posty: 38 Skąd: Radom/T&W
|
Wysłany: 2016-01-01, 15:44
|
|
|
Spoko, spoko, tylko pytalem
Na razie moge Wam tylko pozazdroscic. U mnie A8 planowane na kwiecien/maj w tym roku. |
|
|
|
|
bartas204
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 19 Lip 2014 Posty: 63 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2016-01-05, 22:44
|
|
|
znalazłem takie stare zdjęcie u mnie z Raidem, kierownica która została po moim poprzednim aucie :
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-05, 23:24
|
|
|
Nieładna. |
|
|
|
|
|