Ogłoszenie 

Opony samochodowe opony width= Porównywarka OC mfind forum a8 zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą Tarcze, hamulce
Opony
samochodowe
Opony samochodowe
Porównywarka OC
Sprawdzanie VIN
Niedźwiedź-LOCK
Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Nierówna praca na zimnym silniku.  
Autor Wiadomość
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 25
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 187
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2020-09-21, 14:37   

Wtryski są z ABZ , na starych lejących była taka sama różnica. tylko mniej ujmowało bo tam było na minusie też między bankami około 4% różnicy ale maxymalnie do -4.6% tylko .

Zamówiłem blokady i zobaczę czy ten rozrząd jest okk . Na samym układzie zapłonowym jak się zdarzały wypadania zapłonu pojedyńcze to tylko na cylindrach od 1 do 4.

[ Dodano: 2020-09-24, 18:13 ]
Blokady przyszły i się nadają jedynie na śmietnik <nienie> Szlag człowieka trafia jakie gówno sprzedają , tak są wykonane że się na wałki nie wsuwają do końca .....
Ale z tego co mi się udało zobaczyć to rozrząd wychodzi że jest dobrze , tylko że takie sprawdzanie bez zblokowanych obu wałków to na raz jest do niczego
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 466
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2020-09-30, 23:36   

Nagraj film wideo z całości czasu nagrzewania.
Zrób logi z czasami wtrysku, sygnałami z sondy lambda, przepływomierza.
Zaczyna kuleć jak sondy oscylują? stoją na bogato/ubogo?
Jakie ciśnienie sprężania?
Jak jedzie w fazie rozgrzewania to czuć, że pedał trzeba wcisnąć głębiej by jechał?
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 25
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 187
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2020-10-06, 10:58   

Mam normalne blokady już i po weryfikacji sprawa ma się następująco.

Znacznik na kole zamachowym ma punkt) przesunięty o 1 mm względem prawidłowej pozycji na kole zamachowym, ale to wiedziałem już wcześniej.

Głowica kierowcy ustawiona idealnie z wałem.

Głowica pasażera ma 5 stopni przestawienia względem wału, tak jak podejrzewałem, że tam może być problem, bo 3 razy tam ustawiałem na znaki i nie mogłem utrafić (przy dokręcaniu mi uciekało), chociaż za ostatnim niby było równo.

Także dla pewności ustawiam od nowa rozrząd na blokadach i wtedy zobaczę co dalej.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d2
Pomógł: 41 razy
Wiek: 44
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4661
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-10-06, 21:14   

raczej za małe przestawienie
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 25
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 187
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2020-10-06, 23:32   

Też tak myślę, ale i tak wywalam alternator i mam kilka rzeczy do ogarnięcia więc korekta jednej głowicy będzie przy okazji . Blokady i tak kupiłem więc tym bardziej można złożyc to tak jak ma być.
 
 
marekp750 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 71 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 941
Skąd: k/Pruszcza Gd.

Wysłany: 2020-10-07, 07:10   

Przestawienie wałków na jednej z głowic o 5 st nie powoduje nierówną pracę
silnika na zimnym (to co opisałeś w pierwszym poście) czyli nie marnuj czasu
na tę korektę rozrządu bo nic nie wniesie.

Zakładając, że silnik jest sprawny mechanicznie to:

-napięcie zasilania
-paliwo
-układ zapłonowy
-czujniki (przede wszystkim: czujnik temperatury dla ECU, przepływka)
_________________
Marek
tel. 571 240 898
  
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 25
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 187
Skąd: Samborowo
Wysłany: Wczoraj 18:46   

Po ustawieniu rozrządu zniknęły już totalnie drgawki na jałowych . I ustało dziwne wibrowanie między 2.5-3tys obrotów które myślałem że jest od wyjechanej poduszki.

Ogólnie silnik pracuje już równo nie ma tego telepania jak było.

Doszło teraz tylko że na benzynie ciężko się wkręca puki się nie nagrzeje do 90c . Wcześniej miałem taki objaw jak pompa paliwa za małe ciśnienie dawała bo sitka były zatkane .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Akumulatory samochodowe Audi A6 Porównywarka OC
opony samochodowe 24opony.pl
| Forum Audi A6 i A7 |